Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
"Достық деген немене?" 7- сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Сабақ жоспары
Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық. |
Мектеп: «№5 ЖББ мектебі» КММ |
|||||||||||||
Күні: 13.11.2023. |
Мұғалім: Адамбаева Б.Т. |
|||||||||||||
Сынып: 7 |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Достық деген немене? |
|
|
|
|
|||||||||
Оқу мақсаты: |
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; 77.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану; |
|||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіндердің мазмұнын түсіну, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу |
|||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен ақпараттарды анықтай алады, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу, ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
||||||||||||||
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпаратты анықтап, стильдерін анықтай алады, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу, ерекшеліктерін түсініп қолдану; |
||||||||||||||
Бағалау критерийлері: |
|
|||||||||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Сүйемін туған тілді – анам тілін |
|||||||||||||
Жоспар |
||||||||||||||
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||
Сабақтың басы Сабақтың ортасы |
І. Ұйымдастыру кезеңі Жағымды психологиялық ахуал «Сенімділік» жаттығуы
Қызығушылықты ояту. Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды..
ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ. Оқушыларға тыңдатылым мәтіні тыңдатылады. Серік Әкрәмұлының «Достық деген немене?» өлеңін тыңдау, 99-бет Сұрақтарға жауап алу
Дескриптор:
ҚБ "Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!) ОҚЫЛЫМ АЛДЫ СҰРАҚТАР: 1.Достықты сақтап қалу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар? 2.Досыңды ренжітпеу үшін оның орынсыз өтініштерін де орындай беру керек пе? 3.Досыңның қателігін бетіне айтқан дұрыс па? 4.Достықтың ғұмыры ұзақ болу үшін ,оларды байланыстаратын қандай ортақ қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар?
ОҚЫЛЫМ МӘТІНІМЕН ЖҰМЫС "Достық деген не?" деген достық жайлы тыңдалым тыңдатылады. Тапсырма: Мәтіннің стилін, тілдік ерекшеліктерін тыңдалым мәтінімен салыстрыңдар ВЕНН диаграммасына түсіріңдер Дескриптор:
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН. Көсемшенің түрленуі түсіндіріледі. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС 1-топ 5-тапсырманы орындайды Мақал-мәтелдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қызметін анықтау, мағынасын түсіндіру Дескриптор:
2-топ 6-тапсырманы орындайды Сөйлемдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қандай шақты білдіріп тұрғанын анықтау
Дескриптор:
3-топ 9-тапсырманы орындайды Жағдаяттық тапсырманы орындайды Дескриптор:
ҚБ "Қол шапалақ" 7-тапсырма. Мәтінге жоспар құру Дескриптор:
ҚБ |
Оқушы назары сабаққа аударылады.
Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды. "Достық деген немене?" өлеңі тыңдалым тыңдатылады Өлеңге байланысты өз пікірін білдіреді. Сұрақтарға жауап береді; Өмірден дәлелдер келтіреді; Ой тұжырымдайды. Мәтіннің стилін, тілдік ерекшеліктерін тыңдалым мәтінімен салыстырады . Стиль түрлерін ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі. Грамматикалық тақырыпты меңгереді. Грамматикалық тапсырмалар орындайды. орындайды. |
"Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!) |
Тыңдалым материалы https://www.youtube.com/watch?v=Xn3GLIH-pKM |
||||||||||
Сабақтың соңы |
Кері байланыс: Жетістік баспалдағы |
|
||||||||||||
Үйге тапсырма : |
10-тапсырма, 101-бет |
|
||||||||||||
Қосымша ақпарат |
||||||||||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
||||||||||||
|
|
|
||||||||||||
Ойлану 1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? 2.Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? 3.Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? 4.Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? 5.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
|
|||||||||||||
Жалпы баға Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2.« Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)? 1. 2. Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым. 1.Келесі сабақтарда оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы үшін, оқу мақсаттарының сәтті жүзеге асуы үшін әдіс –тәсілдерді көбірек сабақ үстінде қолдану керектігін ойға түйдім. 2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауын дұрыс ұйымдастыруды жолға қою керекпін. |