Материалдар / "Достық деген немене?" 7- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Достық деген немене?" 7- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазақ тілі пәнінен жаңа оқулық бойынша ҚМЖ (Арман-ПВ 2024) "Достық деген немене?" 7- сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2024
251
1 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ жоспары


Бөлім: Сүйіспеншілік пен достық.

Мектеп: «№5 ЖББ мектебі» КММ

Күні: 13.11.2023.

Мұғалім: Адамбаева Б.Т.

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Достық деген немене?





Оқу мақсаты:

7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау;

77.4.4.1 етістіктің есімше, көсемше түрлерін, тұйық етістікті тілдесім барысында қолдану;

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар орындай алады: Тыңдалған мәтіндердің мазмұнын түсіну, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Мәтіннен ақпараттарды анықтай алады, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу, ерекшеліктерін түсініп қолдану;

Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннен ақпаратты анықтап, стильдерін анықтай алады, есімше, көсемше түрлерін қолдана білу, ерекшеліктерін түсініп қолдану;

Бағалау критерийлері:

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады;

  • Стиль түрлерін ажырата алады.

  • есімше, көсемше түрлерін қолдана біледі

Осыған дейін меңгерілген білім

Сүйемін туған тілді – анам тілін

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы
























Сабақтың ортасы





















































І. Ұйымдастыру кезеңі

Жағымды психологиялық ахуал

«Сенімділік» жаттығуы

  • Шарты: таратылған ақ парақтарды ортасынан екіге бөліңіз.

  • Бір бөлігіне өзіңіздің жақсы қасиеттеріңізді, екінші бөлігіне жағымсыз қылықтарыңызды жазыңыз.

  • Осы парақтардың сіздің жақсы азамат не азаматша болып өсуіңізге көмектесетін бөлігін жыртып, өзіңізге алып қалыңыз.

  • Екінші бөлікті (жағымсыз қылықтарды) умаждап, қоқыс жәшігіне салыңыз.

Қызығушылықты ояту. Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды..

Ұлдар арасындағы

достық

Жануарлар мен адамдар достығы

Ұл мен қыз арасындағы достық

ТЫҢДАЛЫМ АЛДЫ

ТЫҢДАЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ.

Оқушыларға тыңдатылым мәтіні тыңдатылады.

Серік Әкрәмұлының «Достық деген немене?» өлеңін тыңдау, 99-бет

Сұрақтарға жауап алу

  1. Сеніңше, достық деген не?

  2. Өлеңді қалай жалғастырар едіңдер?

Дескриптор:

  • Өлеңге байланысты өз пікірін білдіреді.

  • Сұрақтарға жауап береді;

  • Өмірден дәлелдер келтіреді;

  • Ой тұжырымдайды.

ҚБ "Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)

ОҚЫЛЫМ АЛДЫ СҰРАҚТАР:

1.Достықты сақтап қалу үшін не істеу керек деп ойлайсыңдар?

2.Досыңды ренжітпеу үшін оның орынсыз өтініштерін де орындай беру керек пе?

3.Досыңның қателігін бетіне айтқан дұрыс па?

4.Достықтың ғұмыры ұзақ болу үшін ,оларды байланыстаратын қандай ортақ қасиеттер болуы керек деп ойлайсыңдар?


ОҚЫЛЫМ МӘТІНІМЕН ЖҰМЫС

"Достық деген не?" деген достық жайлы тыңдалым тыңдатылады.

Тапсырма:

Мәтіннің стилін, тілдік ерекшеліктерін тыңдалым мәтінімен салыстрыңдар

ВЕНН диаграммасына түсіріңдер

Дескриптор:

  • Өлеңге байланысты стильді анықтайды.

  • Мәтінге байланысты стильді анықтайды.

  • Екеуін салыстырады

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Көсемшенің түрленуі түсіндіріледі.

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС

1-топ

5-тапсырманы орындайды

Мақал-мәтелдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қызметін анықтау, мағынасын түсіндіру

Дескриптор:

  • көсемше тұлғаларын табады

  • қызметін анықтайды

  • түсіндіре алады

2-топ

6-тапсырманы орындайды

Сөйлемдердегі көсемше тұлғаларын тауып, қандай шақты білдіріп тұрғанын анықтау


Дескриптор:

  • мақал-мәтелдерден өсемше тұлғаларын табады

  • қызметін анықтайды

  • шағын анықтайды.

3-топ

9-тапсырманы орындайды

Жағдаяттық тапсырманы орындайды

Дескриптор:

  • дұрыс нұсқасын айтады

  • ой ұшқырлығын көрсетеді

  • өз ойын толық жеткізе алады

ҚБ "Қол шапалақ"


7-тапсырма. Мәтінге жоспар құру

Дескриптор:

  • Жоспар құрады

  • Құрылымын сақтайды

ҚБ


Оқушы назары сабаққа аударылады.







Оқушылар суреттерге байланысты өз ойларын білдіріп, сабақ тақырыбы мен мақсатын анықтайды.










"Достық деген немене?" өлеңі тыңдалым тыңдатылады Өлеңге байланысты өз пікірін білдіреді.

Сұрақтарға жауап береді;

Өмірден дәлелдер келтіреді;

Ой тұжырымдайды.




Мәтіннің стилін, тілдік ерекшеліктерін тыңдалым мәтінімен салыстырады











.





Стиль түрлерін ажырата білу үшін теориялық материалдар еске түсіріледі.








Грамматикалық тақырыпты меңгереді.


















Грамматикалық тапсырмалар орындайды. орындайды.









































"Мұғалімнің мадақтауы" (Жарайсың!Тамша!Керемет!)






































































































Тыңдалым материалы






















https://www.youtube.com/watch?v=Xn3GLIH-pKM




































Сабақтың соңы


Кері байланыс:

Жетістік баспалдағы


Үйге тапсырма :

10-тапсырма, 101-бет


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)




Ойлану

1.Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

2.Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

3.Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

4.Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

5.Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?



Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.«

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

2.


Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым.

1.Келесі сабақтарда оқушылардың сабаққа белсенді қатысуы үшін, оқу мақсаттарының сәтті жүзеге асуы үшін әдіс –тәсілдерді көбірек сабақ үстінде қолдану керектігін ойға түйдім.

2.Оқушылардың бірін-бірі бағалауын дұрыс ұйымдастыруды жолға қою керекпін.








Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!