Материалдар / Достық-өмірлік нұсқа
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Достық-өмірлік нұсқа

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмегі мол. Қазақ тілін жетік меңгеріп, оқушылар сабаққа қызыға қатысады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
815
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақ: 3

Күні: 20.11.2018ж Мұғалім: Жалмұхамбетова Қ.Н.

Сынып: 7

Қатысқан оқушылар саны: 19

Қатыспағандар:


Сабақтың тақырыбы:

4-бөлім:Сүйіспеншілік пен достық

«Дос – өмірлік нұсқа»

Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары:

7.1.1.1 -мәтін үзінділерін тыңдай отырып, оқиғаның дамуы мен аяқталуын болжау;

7.1.5.1 - проблемалық сұрақтарға тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз жауабын өзгенің жауабымен салыстыру, талқылау

ӘТН 3.Фразеологизм, мақал-мәтелдердің эмоционалды мәнін, көркемдік ерекшеліктерін түсініп қолдану.

Бағалау критерийлері:

  • Тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіне алады;

  • Факті мен көзқарасты ажырата алады.

  • Мақал-мәтелдердің көркемдік ерекшелігін түсінеді..

Тілдік мақсаттар:

Пән лексикасы және терминология: 

Достық туралы ойлар, мақалдар, көзқарас

Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер: 

Менің ойымша; пікіріме мынадай дәлелдер келтіремін; оның мынадай себептері бар; себебін былай түсіндіремін.

Осыған дейін меңгерілген білім

Дос, достық

Жоспар

Жоспарланатын уақыт

Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер


Дереккөздер


Сабақтың басы

2 минут


5 минут














Сабақтың ортасы


3 минут












3 минут















































10 минут


10 минут


Оқушылар «1-2-3» санау тәсілі арқылы сыныпты 3 топқа бөлінеді.

Тыңдалым алды тапсырма

Әр топқа сөзжұмбақ шешу ұсынылады. Шешімімен бүгінгі сабақтың тақырыбы ашылып, мақалдар құрастырылады. Берілген мақалдың мәнін ашып, оған қатысты ой айтылу керек.

СӨЗЖҰМБАҚ

1-топ: Жаңа досың жаныңда болса, ескі досың есіңде болсын. Ол әрқашанда сенімді.

2-топ:Жақсымен жолдас болсаң – жетерсің мұратқа.
Жаманмен жолдас болсаң - қаларсың ұятқа.

3-топ: Дос сыртыңнан мақтар,

Дұшпан көзіңе мақтар

ҚБ «2 жұлдыз, 1 тілек»

Тыңдалым тапсырмасы

Оқушыларға «Достық уақытпен сынала ма?» атты мақала тыңдатылады.

«Достықты кім қалай түсінеді?» сурет арқылы постер

Дескрипторлар:

  1. Тыңдалым материалын түсінеді;

  2. Әр топ өздерінің жұмысына берілген бағалауды талқылайды. Өз ұстанымдарын дәлелдейді.

ҚБ. «Бас бармақ»

Тыңдалым соңындағы тапсырма

ТЖ

Топтаға ұлылар айтқан тұжырымды ойлар ұсынылады. Оқушылар келісу немесе келіспеу себептерін айтады. Өзінің пікірін фактілер келтіріп дәлелдейді. Сөйлеу барысында интонация, кідіріс, логикалық екпіннің мәнін түсініп қолданулары тиіс.

1.А.Шопенгауэр «Нағыз шынайы достық адамдардың бір-бірімен терең, таза және адал қарым-қатынасын қажет етеді».

2. Парсы жазушысы Кабус «Ей, перзентім! Мынаны білгейсің: адамға тірісінде доссыз болмайды. Адамның доссыз болғанынан ағайынсыз болғаны жақсы».

3..Даниель Дефо «Доссыз қалу - бақытсыздық ең үлкені»
Дескриптор:

  1. Берілген ойдың мәнін түсінеді;

  2. Пікірін фактімен дәлелдей алады;

  3. Сөйлеуде логикалық екпінді дұрыс қолданады.

ҚБ «Үш шапалақ»


Оқылым тапсырмасы

3 топқа 3 тапсырма беріледі.

1-топ: 5-тапсырма мәтіні (оқулықта)

2-топ: Достар

3-топ: Екі дос

Жоспар құру

ҚБ «Бағдаршам»

Оқылымнан кейінгі тапсырма

«РАФТ» әдісі арқылы суреттер топтамасын пайдалана отырып, ақпаратты түрлі формада интерпретациялап жазыңыз (ЖЖ). Көлемі шамамен – 30-40 сөз.

Р - рөл

А – аудитория

Ф - түрі

Т – тақырыбы

1-топ Оқушы

Ең жақын досыма

Хат

Балалық шағымның куәсі

2-топ Оқушы

Болашақтағы өзіме

Күнделік

Балалық шақтан болашаққа

3-топ Блогер

Көпшілік қауымға

Email

Достық пен қастық

Дескрипторлар:

Оқу мақсаты

Дескрипторлар

7.О1. Мәтіндікжәнеграфиктік (кесте, диаграмма, сурет, шарттыбелгілер)ақпараттыинтерпретациялау;

-Тақырыптан алшақтамады;

-Графиктік мәтінге интрепритация жасады;

-Грамматикалық нормаларды сақтады.



Презентация





http://wiki.iteach.kz/images/b/b6/Dostar6.pdf





















Тыңдалым материалы










http://massaget.kz/okushyilarga/shyigarma/21979/






























 http://massaget.kz/layfstayl/bilim/negeli-mir/1524/


Сабақтың соңы

2 минут

Кітаптағы 9-тапсырма

С.Бәйтерековтің «Жан досым» әнін бірігіп шырқау.

Рефлексия

Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы

  1. Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

  2. Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

  3. Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.


Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс 
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!