Оқушылар
«1-2-3» санау тәсілі арқылы сыныпты 3 топқа
бөлінеді.
Тыңдалым алды
тапсырма
Әр топқа
сөзжұмбақ шешу ұсынылады. Шешімімен бүгінгі сабақтың тақырыбы
ашылып, мақалдар құрастырылады. Берілген мақалдың мәнін ашып, оған
қатысты ой айтылу керек.
СӨЗЖҰМБАҚ
1-топ:
Жаңа досың жаныңда болса, ескі досың есіңде болсын. Ол әрқашанда
сенімді.
2-топ:Жақсымен жолдас болсаң – жетерсің
мұратқа.
Жаманмен жолдас болсаң - қаларсың ұятқа.
3-топ: Дос
сыртыңнан мақтар,
Дұшпан
көзіңе мақтар
ҚБ «2
жұлдыз, 1 тілек»
Тыңдалым
тапсырмасы
Оқушыларға
«Достық уақытпен сынала ма?» атты мақала
тыңдатылады.
«Достықты
кім қалай түсінеді?» сурет арқылы постер
Дескрипторлар:
-
Тыңдалым
материалын түсінеді;
-
Әр топ
өздерінің жұмысына берілген бағалауды талқылайды. Өз ұстанымдарын
дәлелдейді.
ҚБ.
«Бас бармақ»
Тыңдалым соңындағы
тапсырма
ТЖ
Топтаға
ұлылар айтқан тұжырымды ойлар ұсынылады.
Оқушылар келісу немесе келіспеу себептерін айтады. Өзінің пікірін фактілер
келтіріп дәлелдейді. Сөйлеу барысында интонация, кідіріс, логикалық
екпіннің мәнін түсініп қолданулары тиіс.
1.А.Шопенгауэр «Нағыз шынайы достық адамдардың
бір-бірімен терең, таза және адал қарым-қатынасын қажет
етеді».
2.
Парсы жазушысы Кабус «Ей, перзентім! Мынаны білгейсің: адамға
тірісінде доссыз болмайды. Адамның доссыз болғанынан ағайынсыз
болғаны жақсы».
3..Даниель Дефо «Доссыз қалу - бақытсыздық ең
үлкені» Дескриптор:
-
Берілген
ойдың мәнін түсінеді;
-
Пікірін
фактімен дәлелдей алады;
-
Сөйлеуде
логикалық екпінді дұрыс қолданады.
ҚБ «Үш
шапалақ»
Оқылым
тапсырмасы
3 топқа 3
тапсырма беріледі.
1-топ:
5-тапсырма мәтіні (оқулықта)
2-топ:
Достар
3-топ: Екі
дос
Жоспар
құру
ҚБ
«Бағдаршам»
Оқылымнан кейінгі
тапсырма
«РАФТ»
әдісі арқылы суреттер топтамасын пайдалана отырып, ақпаратты түрлі
формада интерпретациялап жазыңыз (ЖЖ). Көлемі шамамен – 30-40
сөз.
Р - рөл
|
А – аудитория
|
Ф - түрі
|
Т – тақырыбы
|
1-топ Оқушы
|
Ең жақын досыма
|
Хат
|
Балалық шағымның куәсі
|
2-топ Оқушы
|
Болашақтағы өзіме
|
Күнделік
|
Балалық шақтан болашаққа
|
3-топ Блогер
|
Көпшілік қауымға
|
Email
|
Достық пен қастық
|
Дескрипторлар:
Оқу мақсаты
|
Дескрипторлар
|
7.О1. Мәтіндікжәнеграфиктік (кесте, диаграмма,
сурет, шарттыбелгілер)ақпараттыинтерпретациялау;
|
-Тақырыптан алшақтамады;
-Графиктік мәтінге интрепритация
жасады;
-Грамматикалық нормаларды
сақтады.
|
|