Оқу
бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаты:
|
2.2.4.1мақал-мәтел, жұмбақ,
ертегі,тұрмыс-салт жырлары, әңгіме, өлеңнің жанрлық ерекшеліктерін
анықтау
2.2.6.1 - кейіпкердің
сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін
бағалау
2.3.1.1 мұғалім
көмегімен оқылған шығарманы бөліктерге бөліп, жоспар
құру
|
Сабақ
тың
басы
3
минут
Өткенді
пысықтау
6
минут
Сабақ
тың
ортасы
20
минут
Сергіту
сәті
2
минут
Сабақты
қорыту
6минут
Қосымша
тапсырма
2минут
Кері
байланыс
5
минут
|
Психологиялық ахуалды
жақсарту
Дөңгеленіп
тұрамыз
Үлкен шеңбер
құрамыз.
Бірімізге
біріміз
Лебіз айтып
шығамыз
Өткенді
пысықтау
Үй
тапсырмасы
«Ашық микрофон»
әдісі
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша әңгімеле
Резеңке
етік
Сұлтанның
реніші
Кешірім
сұрау
Өткен сабақты
қорыту
Wordwal
платформасы
Ойын «Құпия
сұрақ»
Тақырыпты
ашу
Жұмбақ
жасыру
Кілемнің түрлеріндей жүндері
бар,
Айбаты жан шыдамас үндері
бар. Жауабы:
Жолбарыс
Үй ішін
аралап, Түнде көп
жортады. Қаптарды
жарып, Мысықтан
қорқады.
Жауабы:Тышқан
Жолбарыс туралы өз ойларыңды
айтыңдар
Ол қандай
аң?
Немен
қоректенеді?
Жолбарыстар - мысық тұқымдасының ішіндегі ең
танымал әрі ең ірі жыртқыштары. Жолбарысты оның жолақты терісі
арқылы бірден тануға болады. Жолбарыстар қатыгез жыртқыштар ретінде
белгілі. Ірі жолбарыстар кез келген жауға қарсы тұра
алады.
Тышқандар – кеміргіштер
тобының беделді әрі кең таралған өкілдері. Олардың шамамен 400-ден
астам түрі бар екен. Үлкендерінің ұзындығы 7-10 сантиметрге жетсе,
ең кішелері 5 сантиметр болады. Мойындары қысқа, табандары өте
жұқа, құйрықтары кейде денесінен де ұзын
келеді.
Жаңа
тақырып
1-тапсырма
«Тест»
әдісі
Қандай мәтіндер
«Ерте,ерте,ертеде...» деп
басталады?
1Өлең.2Ертегі.3Әңгіме
Тыңдалым
Бейнефильм
көрсету
Болжау
әдісі
Ертегінің соңын
болжау
Алдағы уақытта жолбарысқа
тышқанның көмегі тиюі мүмкін
бе?
Сұрақ-жауап
жүргізу
Ертегіні аяқтап
көр
Ертегі түрлерімен
таныстыру
Оқушылардан қандай ертегі
түрлерін оқығанын сұрау
Оқылым
Ертегіні түсініп,тізбектеп
оқыту
Сергіту
сәті
Дәптермен
жұмыс
Сөздік
жұмыс
Тұзақ- аң-құстарды ұстауға
арналған құрал. Оны үзілмейтін мықты жіптен,қылдан немесе сымнан
жасайды.
3-тапсырма
Суреттегі және мәтіндегі
жолбарыстың іс-әрекетін
салыстыр
Суретте ашулы жолбарыс
бейнеленген
Мәтінде тышқанға жаны
ашыған,достықты қадірлейтін жолбарыс жайлы
жазылған
Топтық
жұмыс
1-топ Вен
диаграммасы
2-топ Дос қандай болады?
топтастыру
4-тапсырма
Жоспарды ертегі мазмұнына
сәйкес аяқтап жаз.
Ашулы
жолбарыс
Жолбарыстың
мазағы
Тышқанның
көмегі
Сабақты
қорыту
Жолбарыс өзі үшін қандай
қорытынды жасады?
Өз ойыңды
айт
Ойын «Жауабын
тап»
Үй
тапсырмасы
Өзің оқыған ертегі
кейіпкерлерін жаз
|
Сабаққа дайындық жасап, жақсы
тілектер тілейді.
Үй тапсырмасы бойыншана
бірілген мәтін мазмұнын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді.
Сұрақтарға жауап
береді
Оқушылар жұмбақтың жауабын
табады.Жолбарыс пен тышқан туралы өз білетіндерін
айтады.
Тест тапсырмасын
орындайды
Мәтінмен
жұмыс
жасайды
Ертегі түрлерімен
танысады
Оқушылар өз ойларын
айтады.
Сұрақтарға жауап
береді
Дене жаттығуын
жасайды
Дәптерге сөздік жұмысын
жүргізеді.
Салыстыру
жасайды
Топтық тапсырманы
орындайды.
Өз ойын
айтады
Үй тапсырмасын
алады
Кері байланыс
береді
|
Мақтап, мадақтап
отыру
Дескриптор:
Мәтіннің мазмұнын жоспар
бойынша
әңгімелейді-1б
Сұрақтарға жауап
береді-1б
ҚБ:
« Смайликтер»
әдісі
Дескриптор:
Жұмбақ шешуін
табады-1б
Тест тапсырмасын
орындайды-1б
Ертегіні ажырата
алады-1б
Дескриптор:
Мәтінді түсініп
оқиды-1б
Мәтінді өз қиялымен аяқтауға
әрекеттенеді-1б
Дескриптор:
Өз пікірін,көзқарасын білдіре
алады-1б
Суреттегі және мәтіндегі
жолбарыстың іс-әрекетін салыстырады
-1б
Керемет
жұмыс!
Дескриптор:
Жоспарды ертегі мазмұнына
сәйкес аяқтап
жазады-1б
Жарайсыңдар
«Ауа райы»
әдісі
|
Суреттер
оқулық
оқулық
Суреттер
оқулық
Қимыл
дар
Оқулық
Оқулық
Таратпа
парақтар
Оқулық
Постер
маркерлер
Кері байланыс
парағы
|