Сабақ: Досы көпті
жау алмайды
Етістік
|
Мектеп:
|
Күні:
|
Мұғалімнің
аты-жөні:
|
Сынып:7
|
Қатысқандар:21
|
Қатыспағандар:0
|
Осы сабақ арқылы жүзеге
асатын оқу мақсаттары
|
7.Т/А5. Проблемалық сұрақтарға
тыңдалған мәтіннен деректер келтіре отырып, дәлелді жауап беру, өз
жауабын өзгенің жауабымен салыстыру,
талқылау.
7.О6.Оқылым стратегияларын
қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп
оқу.
7.Ж3.Мәтін құрылымын (кіріспе
бөлім, жалпы мәлімет беру, детальді мәлімет беру) сақтай отырып,
графиктік мәтін (шартты белгі, сурет, сызба) түрінде берілген
процесті сипаттап жазу.
7.ӘТН1. Жалғаулар мен
шылаулардың ерекшелігін ескере отырып, үндестік заңына
сәйкес орфографиялық нормаға сай
жазу
|
Сабақ
мақсаттары
|
Барлық оқушылар
орындай алады:
Мәтінді оқып, ондағы негізгі
ойды айта алады, етістік және оның сұрақтары арқылы мысал келтіре
алады;
|
Оқушылардың
көпшілігі орындай алады:
Етістіктің ережесін біледі,
етістіктің тұлғалық белгілері мен сөз құрамын анықтай
алады;
|
Кейбір оқушылар
орындай алады:
Мәтіннен етістіктердің
мағыналық, құрамдық, тұлғалық белгілерін тауып айта алады,
етістіктің сөйлемдегі қызметін біледі, етістікті қатыстырып мәтін
құрай алады.
|
Бағалау
критерийі
|
- Мәтінді түсініп
оқи алады;
-
Мәтінге тақырып
қойып себебін түсіндіре
алады;
-
Мәтін бойынша өз
ойларын айта біледі;
-
Мәтіндегі ойды
жалғастырып, мәтін немесе өлең жаза
алады;
-
Етістіктің ережесін
, сұрақтарын біледі;
-
Етістіктің тұлғалық,
құрамдық белгілерін мәтіннен таба
алады;
-
Етістіктің сөйлемдегі қызметін
біледі.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Әдебиет,
музыка
|
Құндылықтарға
баулу:
|
Адамгершілік асыл қасиеттерді
бойларына сіңіреді, дос қадірін
біледі.
|
Алдыңғы
оқу:
|
Етістік және оның сұрақтары
жайлы, құрылысы мен құрамына қарай түрлерін
біледі.
|
Жоспарланған
уақыт
|
Жоспарланған жаттығу
түрлері
|
Ресурстар
|
Басы2
мин
1
мин
6
мин
1
мин
|
Екі сөзбен...»
Оқушылар шеңбер жасап тұрып, бүгінгі күні не істегені жайлы екі
сөзбен айтып шығады.
Жаттығуды орындадым.
Жолдасыма көмектестім.
Топқа
бөлу. «Билет кассасы» әдісі арқылы 3
топқа бөлу. ЭКСПО-2017 көрмесіне билет ала отырып, топқа
бөлінеді.(6 шілде, 8 тамыз, 20
тамыз)
Үй тапсырмасын
сұрау .
«Бес қадам» әдісі бойынша
мақал-мәтелдер жайлымәліметтерді еске
түсіру.
-
Мақал –мәтел
дегеніміз не?
-
Мақал-мәтелдің
айырмашылығы қандай?
-
Мақал-мәтелдердің
тақырыптарын ата.
-
Қыз тәрбиесіне
байланысты мақал-мәтел айт.
-
Ұл тәрбиесіне
байланысты мақал мәтел айт.
Бағалау.«Ақша маркалары» арқылы
бағалау
«5»-
теңге «4»- евро«3»- доллар «2»-
юань
|
ЭКСПО-2017 көрмесі
билетінің қағазы
Аяқ іздері салынған
қағаздар
Ақша
маркалары
|
Ортасы
2
мин
8
мин
2
мин
2
мин
10
мин
1
мин
6
мин
1
мин
|
1-тапсырма. Мәтінді
түсініп оқу(барлық топқа)
2-тапсырма. Топтық
жұмыс.
І топ. Мәтінге
тақырып қойып, себебін
түсіндіріңдер.
ІІ топ. «Дос» деген
ұғым туралы өз ойларын айту.
ІІІ
топ. Мәтіндегі ойды жалғастырып,
«Менің досым» тақырыбына бір шумақ өлең немесе шағын мәтін
жазу.
Бағалау. «Екі жұлдыз, бір тілек»
әдісі
Сергіту сәті
«Круиз»
3-тапсырма.Жұптық жұмыс. «Сағат дос»
әдісі арқылы жұптастыру.
1300 15
15 1830
І топ. Оқулықтағы етістік
жайлы мәліметпен танысу. Мәтіндегі етістіктерді табу. «Шахмат»
кестесіне салу. (Етістіктің ережесін шығару, сұрақтарын
атау)
ІІ топ. Оқулықтағы етістік
жайлы мәліметпен танысу.Мәтіндегі етістіктерді тұлғасына,құрамына
қарай талдау. «ВЕЕР» стратегиясына салу (жау+ды,
таза+ла+дытуынды,
дара) ( қарап еді, тазаланып
қойыпты күрделі)
ІІІ топ. Оқулықтағы
етістік жайлы мәліметпен танысу.Мәтіндегі етістіктерді тауып,
сөйлемдегі қызметін анықтау. +-Дұрыс
Бұрыс кестесіне салады. (Ертеңіне
қайта қар жауды. +
Арман көршісінен
қалыспайын деп бұл жолы әдеттегіден ерте тұрды.
+)
-
-
Бағалау. «Асық»
арқылы бағалау.
|
«5»-
алшы
«4» -
тәйке
«3»-
бүк
«2»-
шік
|
4-тапсырма. Жеке
жұмыс.
«Достарым» әнін үнтаспадан
тыңдату. (Етістіктерді тауып,құрылысына, құрамына қарай, сөйлемдегі
қызметіне қарай бөлінуін дәптерлеріне жазып
отыру.)
Бағалау парағы
Оқушының
аты-жөні
|
|
|
Дескриптор/
балы
|
|
Балы
|
бағасы
|
Етістіктің ережесін
біледі
|
1
|
|
|
Етістіктің сұрақтарын
біледі
|
1
|
|
|
Тұлғасына ажырата
алады
|
1
|
|
|
Құрамдық түрін ажырата
алады
|
1
|
|
|
Сөйлемдегі қызметін анықтай
алады
|
1
|
|
|
|
Қима
қағаздар
Көк қағаз,
қалам
Сағаттың
суреті
Шахмат тақтасы
салынған қағаз
Веер
таяқшасы
Кесте салынған
парақ
Асық түрлері
салынған қағаз
Үнтаспа
Бағалау
парақшалары
|
Соңы
3
мин
|
Үй тапсырмасы:
Достық жайлы айтылған қанатты
сөздерден етістіктерді теріп жазып
келу.
Рефлексия
«Ресторан» әдісі арқылы оқушылармен кері
байланыс орнату.
-Мен тағы.......
тапсырыс берер едім.
-Маған бәрінен
ұнағаны.........
-Менің асқазаным
.......қорытты.
-Келесіде маған
қосыңызшы...........
|
Таратпа
қағаздар
|
Қосымша
ақпарат
|
Парсы жазушысы
Кабустың әйгілі «Кабуснама» кітабында былай делінген: «Ей,
перзентім! Мынаны білгейсің:адамға тірісінде доссыз болмайды.
Адамның доссыз болғанынан ағайынсыз болғаны жақсы. Бір данышпаннан:
«Дос пен ағайынның қайсысы жақсы?»-деп сұрапты. Данышпан: «Дос
жақсы»,-депті. Сол үшін достарыңның ісі жайлы ойла және қамқор бол.
(Етістікті құрамына қарай
талдау)
|
Таратпа
қағаздар
|
Саралау – Сіз
қандай тәсілмен
көбірек қолдау
көрсетпексіз?
Сіз басқаларға
қарағанда
қабілетті
оқушыларға қандай
тапсырмаларбересіз?
|
Бағалау –
Сіз
оқушылардың
материалды
игеру
деңгейін қалай
тексеруді
жоспарлапотырсыз?
|
Денсаулық
және
қауіпсіздік
техникасын
сақтау
|
Қабілеті жоғары
оқушыларға етістіктің тұлғасына, құрамына, сөйлемдегі қызметіне
байланысты күрделі мәтіндер беріп
талдату.
Морфологиялық,
синтаксистік талдау
жасату.
|
Топтық, жұптық,
жеке жұмыс, дескритормен
бағалау.
|
Сергіту сәтін
өткізу, жас ерекшеліктеріне байланысты тапсырма беру, балалардың
өмір қауіпсіздігін қамтамасыз
ету.
|
Сабақбойынша
рефлексия
|
Бұл тарауды сабақ
туралы рефлексия жасау үшін
пайдаланыңыз.
Сол бағандағы
өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға
жауап
беріңіз.
|
|
|
|
|
|
Жалпыбағалау
Сабақта
еңжақсыөткенекінәрсе? (оқыту мен оқуға
қатысты)
1. Дос жайында берілген
сұрақтарға жақсы жауап
берді.
2. Шахмат, Веер
стратегияларына оқушылар қызығушылық танытып, етістік жайлы толық
ақпарат бере алды.
Сабақтың бұдан да
жақсы өтуіне не оңықпал етеді? (оқыту мен оқуға
қатысты)
-
Ойын элементтерін
сабақта қолдануым керек.
-
Деңгейлік
тапсырмаларды беруім керек.
3. Осы
сабақтыңбарысында мен
сыныптуралынемесежекелегеноқушылардың
жетістіктері/
қиыншылықтарытуралыненіанықтадым, келесісабақтарда не
нәрсегеназараударуқажет?
1. Оқушылардың мәтін
бойынша өз ойларын әсерлі жеткізе
білуі;
2. Кейбір
оқушылардың тапсырмалар бергенде толықтай
орындамауы;
3. Кері байланыста
берілген пікірлерін ескере отырып, келесі сабақта кемшілік
нәрселерді жоспарлау.
|