Үй тапсырмасын
тексеру
|
Диалог
|
Оқушылар жауабын тыңдайды,
қорытынды жасайды
|
«Қазіргі заманның өзекті
мәселелері қандай?» сұрағына жауапты диалог арқылы
береді
|
Жаңа тақырыпты оқып-
үйрену
|
Оқулықпен
жұмыс
|
Оқулықпен жұмысты
ұйымдастырады
|
«Дүние қалай етсең табылады?»
әңгімесін оқиды
|
«Жаңа тақырыпты өз бетімен
меңгеру тапсырмалары»
|
Тапсырмаларды орындауды
қадағалап, оқушылар жауабын тыңдайды
|
«Білу», «Түсіну» қадамдарының
тапсырмаларын орындайды
|
Бекіту
|
«Салыстырмалы карта»
әдісі
|
«Салыстырмалы картаны»
пайдалану арқылы тақырыпты талдауды
ұйымдастырады
|
Әңгімеде орын алған адами
қасиеттерді салыстырады.
Салыстыру кестесі арқылы Антон
мен Атымтай жомарттың екі жақты бейнесін
көрсетеді:
|
«Жаңа тақырыпты өз бетімен
меңгеру тапсырмалары»
|
Тапсырмаларды орындауды
қадағалап, оқушылар жауабын тыңдайды
|
«Жинақтау» қадамының
тапсырмаларын орындайды
|
Қорытындылау
|
«Жаңа тақырыпты өз бетімен
меңгеру тапсырмалары»
|
Тапсырмаларды орындауды
қадағалайды, оқушылар жауабын тыңдайды
|
«Қолдану» қадамының
тапсырмаларын орындайды
|
«Үлкен шеңбер»
әдісі
|
Интерактивті тақтадан талқылау
сұрақтарын көрсетеді:
1. Қайыршы Антонға бейтаныс
кісінің ақылы қалай әсер етті?
2. Антон қандай қорытынды
шығарды?
3. Антон сияқты досың
тіленшілік қылып тұрса, не істер едің?
4. Болашақта кім боламын деп
армандайсың?
5. Бұл әңгіменің басты
тақырыбы не жайында баяндалған?
|
Оқушылар «Дүние қалай етсең
табылады?» әңгімесін шеңберге салып талқылайды, әркім мәселенің
шешу жолын жеке қарастырады.
|
«Әдебиет
лотосы»
|
Интерактивті тақтадан «Әдебиет
лотосын» ұсынады:
Шығарма
аты
Кейіпкерлері
Оқиға
желісі
Түйінді
ой
Қазіргі заманмен
салыстыру
«Қыпшақ
Сейітқұл»
«Атымтай
жомарт»
«Дүние қалай етсең
табылады?»
|
«Әдебиет лотосын»
толтырады
|
Топтастыру
|
Топтастыруға келесі
тақырыптарды ұсынады:
1. Ыбырай әңгімелеріндегі
адамгершілік қасиеттер
2. Ыбырай әңгімелерінің
тәрбиелік мәні
|
Топтастыру жұмысын
жүргізеді
|
Сергіту
сәті
|
«Қане,
қайтала!» ойыны
|
Оқушылармен бірге сергіту
сәтін жасайды
|
Интербелсенді тақтадағы
бейнероликтегідей жаттығулар жасайды
|
Бағалау
|
Өзін-өзі, топ басшысының
бағалауы
|
Бағалау критерийлерімен
таныстырады
|
Бағалауды жүзеге
асырады
|
Үй
тапсырмасы
|
Кеңес,
нұсқау
|
«Еңбекпен тапқан нан» немесе
«Байлықтың көзі-еңбекте» атты тақырыптағы шағын шығарма немесе эссе
жазуды тапсырады
|
Үй тапсырмасын жазып
алады
|
Рефлексия
|
«Табыс
баспалдағы»
|
Жұмыс мазмұнын түсіндіреді,
оқушылар әрекетін бақылайды
|
«Табыс
баспалдағына» нәтижелерін
белгілейді
|