Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Бекітемін»

Мектеп-лицей директоры:

К.Б.Бакытбекова

«19»02.2025 ж.

Бөлім:

 Әлеуметтік география

Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда)

Нұркен Күләндән

Күні:

 19.02.2025

Сынып:

Қатысушылар саны: 23

Қатыспағандар саны: 2

Сабақтың тақырыбы

 Дүниежүзі халықтарының тілдік әулеттері мен топтары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

 7.4.1.1 -дүниежүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіреді.

Сабақтың мақсаты

Дүниежүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін атап бере алады. Дүниежүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін түсіндіре алады. Дүниежүзі халқықтарының этнолингвистикалық жіктелінуін біледі.

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі:

Қызығушылықты ояту

7 мин.

Сәлеметсіздерме оқушылар! Бүгінгі сабағымыз күндегіден өзгеше, себебі қонақтар бар. Сынып кезекшісінен сыныпты түгендейміз.

Жағымды психологиялық ахуал орнату. Арнайы қорапта берілген төсбелгілерді алып, жазылған жағымды сөздерді оқып, төсбелгі түстеріне қарай топтарға отырады.

Үй тапсырмасын сұрау: https://learningapps.org/display?v=pum5cs4hc25 платформасында сәйкестендіру арқылы жаңа тақырып ашылады.


Мұғалімнің сұрағы:

  1. Тіл дегеніміз не?

  2. Әлемде ең көп тараған қандай тілдерді білесіңдер?

  3. Сіз тұратын аймақта өмір сүретін қандай ұлт өкілдерін білесіздер және олар қандай тілде сөйлейді?

Мұғаліммен амандасады. Арнайы қорапта берілген төсбелгілерді алып, жазылған жағымды сөздерді оқып, төсбелгі түстеріне қарай топтарға отырады.







Learningapps платформасында үй тапсырмасын орындайды. Оқушылар сәйкестендіру тапсырмасы арқылы жаңа тақырыпты ашады.

Мұғалімнің сұрақтарына жауап береді.

Бағалау парағы таратылады.





















Мұғалім ұйымдастыру кезеңінде белсенділік танытқан оқушыларды Мұғалімнің бағалауы:

«Мадақтау сөз» әдісі арқылы бағалайды: «Жарайсың! Өте жақсы! Жақсы! Талпын!».


Үй тапсырмасы бойынша бағалау парағын толтырады.


Оқушының

өзін-өзі бағалауы

Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Презентация









Жаңа сабаққа кіріспе

4 мин


Мұғалім жаңа тақырып бойынша оқушыларға түсіндіреді


 Берілген мәліметтерді тыңдайды. Термин сөздерді дәптерге жазады.







 Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.

Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Презентация

Сабақтың ортасы

27 мин

Топтық жұмыс:

1. Тапсырма

«ДЖИГСО» әдісі. Мәтінмен жұмыс әр топқа жеке тапсырма беріледі.

1 Топ. Тіл тобы және этникалық шығу тегі ұғымдарының арасындағы айырмашылықтарды түсіндіріңдер?

2 Топ. Бір тілді және екі тілді елдерді қарастырыңдар. Оларға мысал келтіріңдер?

3 Топ. Қазақстан жеріндегі этностардың таралуын түсіндіріңдер?

4 Топ. Дүниежүзінде ең көп тараған тілдер қай мемлекеттер?



ДЕСКРИПТОР


Балл


Тілдердің таралу аймақтары

1

Тіл тобы арасындағы айырмашылықты ажырата алады.

2

2

Елдердің тіл ерекшілігін салыстырады.


2

3

Картаны қолданып этностын таралуын талдайды.

2

4

Дүниежүзінде ең көп тараған тілдерді анықтайды.

2


Жұптық жұмыс

Тапсырма №2

Берілген тілдердің дүниежүзінде таралуын төмендегі кестеге толтыр.

Қытай, Жапон, Француз, Нивх, Айг, Ағылшын, Кет, Орыс, Баск,

Араб, Бурушаски, Испан, Юкагир

Тілдердің таралуы

Кең тараған тілдер

Оқшау тілдер




Дескриптор:

  • Берілген тілдердің

ішінен кең таралған тілдерді тауып жазады;

  • Берілген тілдердің

ішінен оқшау тілдерді тауып жазады.


Тапсырма №2

Берілген кестедегі бос орындарды кестелерді пайдаланып

халықтардың этнолингвистикалық жіктелуі бойынша толтыр.


Тіл әулеттері

Тіл тобы

Халықтар



Қазақтар


Роман




Тибеттіктер


Үндіеуропалық




Тапсырма №2

Дүниежүзінің тіл әулеттері картасын пйдалана отырып үндіеуропалық

тіл әулетінің таралған аймақтарды тауып, кескін картаға түсіріңіздер.

Дескриптор:


Балл

1

Дүниежүзінің тіл әулеттері картасын пйдалана отырып үндіеуропалық тіл әулетінің таралған аймақтарды тауып, кескін картаға түсіріңіз

2


ІV ТОП. Жұптық жұмыс. Кескін картаға түсіру.

Тапсырма №2

Дүниежүзінің тіл әулеттері картасын пйдалана отырып алтай,

қытай-тибет тіл әулеттері таралған аймақтарды тауып, кескін картаға түсіріңіздер.

Дескриптор:


Балл

1

Дүниежүзінің тіл әулеттері картасын пйдалана отырып алтай,

қытай-тибет тіл әулеттері таралған аймақтарды тауып, кескін картаға түсіреді.

2



«ДЖИГСО» әдісі. Мәтінмен жұмыс әр топқа жеке тапсырма берілеген тапсырмаларды орындайды.

Топпен ортаға шығып орындайды.






Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.





Оқушының

өзін-өзі бағалауы.



























Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.









Оқушының

өзін-өзі бағалауы.



















Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.









Оқушының

өзін-өзі бағалауы.













Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру.







.





Оқушының

өзін-өзі бағалауы
















Мұғалімнің бағалауы:

«Жарайсың!» деген мақтау сөзімен ынталандыру












Оқушының

өзін-өзі бағалауы.

 Жалпы білім беретін мектептің 7 сыныбына арналған оқулық.

Тақта

Кітап

Дәптер

Интерактивті тақта

Бағалау парақтары

Презентация
























Сабақтың соңы

Қортынды

Кері байланыс

Үйге тапсырма

7 мин.

Қортынды: жеке жұмыс. https://wordwall.net/myactivities

Кері байланыс:

Power Point арқылы оқушылармен кері байланыс алу.

Үйге тапсырма:

§39. Тақырыпты оқу.

Көп ұлтты елдерге мысал келтіріп, кескін картаға түсіріп келіңіздер.


Ұялы телефондары арқылы сәйкестендіру тапсырмасын орындайды.

Кері байланыс жасап, қортынды бағаларын талдайды.




Дұрыс жауаптары ескеріліп бағаланады.




Мұғалімнің қортынды бағалауы жүзеге асады.

Тақта

Интерактивті тақта


Бағалау парақтары

Презентация


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
26.02.2025
146
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі