Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары

Материал туралы қысқаша түсінік
материал біріншіден мұғалімге,екіншіден білімалушыға керек .Себебі білім алушы материалдағы тапсырмалар арқылы оқу мақсатына жеткенде ғана тақырыпты толық түсінеді.
Материалдың қысқаша нұсқасы


Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 3.3 Гидросфера

Тақырыбы: Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары


Мектеп: «Қ.Сұлтанбеков атындағы шағын орталықты орта мектебі»КММ-сі

Күні:

Мұғалімнің есімі: Сартаева Айсана Лепесқызы

Сынып: 7

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

Оқу мақсаттары

7.3.3 8.Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастырып, шешу жолдарын ұсынады.

Сабақтың мақсаты

Дүниежүзілік мұхит проблемаларын топтастыра алады.

Мұхит суларының маңыздылығын нақтылайды.

Мұхиттардың экологиялық зардаптардан шығу жолдарын қарастырады, ұсынады.

Бағалау критерийі




1. Дүниежүзі мұхит проблемаларын топтастыра алады.

2 Тақырыпқа байланысты термин сөздерді ұғыну.

3 Мұхиттардың экологиялық зардаптардан шығу жолдарын

қарастырады, ұсынады.


Тілдік мақсаттар

Оқылым - айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмалар барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір бірімен пікір алмасады, диалогке қатысады.

Тындалым - жазылым: Ойларын ортаға салады, дәлелдейді, зерттеу жұмыстарын жүргізеді. Зерттеу барысында туындаған қиындықтардан шығу жолдарын қарастырады.

Пән бойынша сөздер мен терминдер: мұхиттағы тіршілік дүниесі. (планктон, нектон, бентос).

Құндылықтарға баулу

Оқушының бойында зерттеушілік, инновациялық, шығармашылық қабілеттерін қалыптастыру арқылы, бәсекеге қабілетті ету.

Пәнаралық байланыс

Физика-судың агрегаттық күйлері

Химия-химиялық элементтермен судың ластануы

Биология-тіршілік дүниесінің проблемасы

Алдыңғы білім

Дүниежүзілік мұхиттарды біледі.

Дүниежүзілік мұхиттың маңыздылығын нақтылайды.

Жоспар

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Жоспарланған жаттығулар (төменде

жоспарланған жаттығулармен қатар,

ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар



Сабақтың басы

10 минут


Сәлемдесу, түгелдеу, психологиялық жағымды ахуал тудыру.

«Шаттық шеңбер» құру, жақсы тілектер айтылады.

«Қарлы кесек» әдісі.

Сұрақтар беру арқылы тұжырымдаймын.

Сабақ мақсаты туралы пікірлерін айтады.

Бейне жазба. Сабақтың тақырыбымен таныстыру.

Мұхиттар арқылы топқа бөлу:

I. Тынық.

II. Атлант.

III. Үнді.

IV. Солт Мұзды мұхиты

1-тапсырма. Кестемен жұмыс


Мұхиттар

Ауданы млн.км2

Ластануы

Шешу жолдары

Тынық




Атлант




Үнді




Солт мұз.





«Тазалық» әдісі арқылы кері байланыс

Нені білдім.....

Не туралы әлі де білуім керек......

Стикер, бағалау парағы, суреттер.

Сабақтың ортасы

5 минут


«Ой қозғау» әдісі. Кластер құрастырады. Алдыңғы білімдерін пайдалана отырып құрайды.


Мұхит проблемаларын топтастыру


Мұхиттың табиғи ресурсы адам игілігі үшін

Мұхитты ластанудан қорғау

Мұхиттың табиғатына антропогендік әсер ету

Экологиялық зардаптары


Арнайы пәндік лексика мен терминология.

Мұхиттағы тіршілік дүниесі (сөздік)

Термин

Анықтамасы

Панктон


Нектон


Бентос


Океонолог



(Бейне жазба). Мұхиттардың экологиялық зардаптардан шығу жолдарын

қарастырады, ұсынады.

Сұрақтар,

Карточкалар,

Терминдер ұғымы,

Графикалық сызбалар

Стикерлер,

АКТ Гидросфера; состав и строение www. Youtube. com.




Сабақтың соңы

10 минут


Мұғалім оқушылардың ой-пікірлерін жинақтап, кейбір түсінбеген жерлерді нақтылап, сабақты бекітемін.

Бағалау парақшаларына топ бойынша және өзін-өзі бағалайды.

  1. «Бағдаршам» әдісі арқылы

Жасыл түс- түсіндім

Сары түс -түсінуді әлі қажет етемін

Қызыл түс - түсінбедім

  1. «Алақан» әдісі арқылы

Бас бармақ – керемет әрі қызықты болды!

Екінші бармақ – осыған көңіл бөлу керек.

Ортаңғы бармақ– маған ұнаған жоқ.

Төртінші бармақ – бұл жерде орта...

Кішкентай бармақ– маған жеткіліксіз болды...























Үйге тапсырма беру.

Дүниежүзілік мұхиттың проблемалары тақырыбына реферат жасайды.


Саралау Сіз қосымша көмек көрсетілуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері

АКТ мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

Дарынды оқушыларға қосымша тапсырмалар дайындалады

Қабілеті төмен оқушыларға қажет жағдайда үлгеруші оқушыны көмек көрсету ұсынылады.

Сабақ барысында серіктесін бағалау, өзін өзі бағалау, бағалау критерийлері, форматты бағалау, ал сабақ аяқталған кезде орындаған тапсырмасына қарай жиынтық бағаны қою.

Биология,

Химия,

Сабақтағы шаралар барысында оқушылардың денсаулығымен қауіпсіздігіне қатер төнбейді.

Рефлексия

Сабақ\оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен?

Төменгі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.


Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1

2

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да,оқуды да ескеріңіз)?

1

2

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?






Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
07.12.2018
3666
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі