|
Бөлім: |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу; |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу. |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. 1-тапсырма. Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз. Автор бұл сөздерді қандай мақсатта қолданады? ХХІ ғасыр – ақпараттық технологиялар адам өмірінің ажырамас бөлігіне айналған ғасыр. Бүгінгі жаһандану заманында қоғам жалпы сандық жүйеге көшіріліп, адамдар құрылғылардың көмегімен көптеген жетістіктерге жетуде. Сонымен қатар адам санасы да біршама өзгеріп, жаңа қоғамға қарай нық адымдап келеді деп сеніммен айтуға болады. ХХІ ғасыр – техниканың қарыштап дамыған ғасыры. Бүгінде телефонсыз өмірді көзге елестетудің өзі қиынға айналып бара жатыр. «Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған» телефон қазіргі уақытта тек байланыс құралы ғана емес, сонымен қатар, жаңалықтарды жеткізетін ақпарат көзіне айналуда. Қазіргі таңда еңбектеген баладан, еңкейген қарияға дейін телефонның, ішінде керегіңнің бәрі бар смартфондар мен планшеттердің құлағында ойнайды. Бұл смартфондар адамның күнделікті пайдаланатын қажеттілігіне айналған. Десе де бүгінде смарт сағаттар үлкен сұранысқа ие болып отыр. Смарт сағаттар заманауи адамға қоңырауларға жауап беру, хабарламаны оқу, электронды поштаны ашу, жаңалықтардан хабардар болу, әлеуметтік желілерге келген хабарламаларды оқу, музыка тыңдау, ауа райын біліп отыру, ғаламторға қосылу мүмкіндіктерін ұсынады. Кейбір ақылды сағаттар смартфонға қосымша ретінде ғана жүреді және тек смартфонға қосылғанда ғана жұмыс істейді. Бүгінде «Ақылды сағат» ретінде танымал смарт сағаттар туралы армандар 3-4 ғасыр бұрын-ақ айтыла бастаған. Жиырмасыншы мыңжылдықта қол және қалта сағаттары бақуатты адамдардың негізгі «төлқұжаты» болса, кейіннен нағыз жігіттердің аксесуарларына айналып шыға келді. Сағат сәттіліктің нышаны ғана болып қоймай, қожайынның талғамынан хабар береді. Мұндай сағаттар әкеден балаға мұраға да қалып жатады. Ал біздің әңгімемізге арқау болған «ақылды сағаттар» адамның заманауилығын, техникадан қаншалықты хабардар екендігін білдіреді. Олардың тарихы ХХ ғасырдың 20 жылдарынан бастау алады. Ең алғаш болып «Hamilton» компаниясы Pulsar аталатын сағатты шығарды. 1978 жылы аталған бренд жапониялық сағат кәсібінің жәдігеріне айналып, оны «Seiko» компаниясы сатып алады. Сонан бері бұлардың жүздеген түрі жасалып үлгерді. Ақылды сағатттың ең ірі өндірушісі Apple болды.
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. «Одағайлар» 2-тапсырма. Берілген тыңдалым мәтінінің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазыңдар. Рецензия (ағылш. Review) — журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры. Рецензия жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтилы.[1] Рецензия біреудің бір шығармасы, мақаласы, т.б. туралы жазылады. Онда сол еңбекке рецензия жазушы адамның өз көзқарасы баяндалады, өз бағасы беріледі, еңбектің жетістігі мен кемшілігі айтылады, кейде оны жетілдіре түсу үшін ұсыныстары жасалынады. Рецензия көлемі аз да, көп те болуы мүмкін. Кейбір рецензиялар әңгіме болып отырған шығарма мен оның авторы аясынан асып түсіп, ғылым мен техниканың, көркем әдебиет пен өнердің, т.б. саланың толып жатқан мәселерін қамтып, жазылуы да мүмкін.Ондай рецензиялар ғылыми-зерттеу жұмысы не көркем шығарма, я көсемсөздің шын биігі дәрежесіне жетуі де ықтимал. Рецензия ең алдымен ғылыми негізде, обьективті түрде, баршаға түсінікті тілде, шығарманы жазған авторға да, шығарманың оқырмандарына да пайда келтірерліктей түрде жазылуы керек. Рецензия және оны жазушы рецензент «тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін» айта білуі қажет. Дескриптор:
ҚБ
ҚБ |
Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз.
Берілген тыңдалым мәтінінің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазыңдар.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Тақырыпқа байланысты пікіралмасу өткізеді.
|
Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
115-сынып Қазақ тілі оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
Стикер
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D1%8F
|
||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||||||
|
Үй жұмысы |
7-тапсырма. |
|
||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар. ЖМБ 11 сынып 3 тоқсан
Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар. ЖМБ 11 сынып 3 тоқсан
|
Бөлім: |
Мектеп: Пәні: қазақ тілі |
|||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
|||||||||
|
Сынып: 11 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
|||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дүниежүзіне әйгілі өнертабыстар |
|||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
11.1.2.1 - мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау; 11.3.1.1 - таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу; |
|||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
Мамандандырылған тар аядағы арнайы мәтіндердегі (бейнебаян) мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды, мәтін үзінділерін талдау;таза ғылыми стильдің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазу. |
|||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||
|
Сабақтың басы |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг. «Жүректен- жүрекке» әдісімен оқушылар бір-біріне жүрекше шарлармен тілек айту арқылы сабаққа сәттілік тілейді.
Қызығушылықты ояту.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Оқушылар жағымды ахуал қалыптастырады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
Қалыптастырушы бағалау
ҚБ
|
|
||||||
|
Сабақтың ортасы |
Мәтінді мұқият тыңдаңыз. 1-тапсырма. Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз. Автор бұл сөздерді қандай мақсатта қолданады? ХХІ ғасыр – ақпараттық технологиялар адам өмірінің ажырамас бөлігіне айналған ғасыр. Бүгінгі жаһандану заманында қоғам жалпы сандық жүйеге көшіріліп, адамдар құрылғылардың көмегімен көптеген жетістіктерге жетуде. Сонымен қатар адам санасы да біршама өзгеріп, жаңа қоғамға қарай нық адымдап келеді деп сеніммен айтуға болады. ХХІ ғасыр – техниканың қарыштап дамыған ғасыры. Бүгінде телефонсыз өмірді көзге елестетудің өзі қиынға айналып бара жатыр. «Айшылық алыс жерлерден жылдам хабар алғызған» телефон қазіргі уақытта тек байланыс құралы ғана емес, сонымен қатар, жаңалықтарды жеткізетін ақпарат көзіне айналуда. Қазіргі таңда еңбектеген баладан, еңкейген қарияға дейін телефонның, ішінде керегіңнің бәрі бар смартфондар мен планшеттердің құлағында ойнайды. Бұл смартфондар адамның күнделікті пайдаланатын қажеттілігіне айналған. Десе де бүгінде смарт сағаттар үлкен сұранысқа ие болып отыр. Смарт сағаттар заманауи адамға қоңырауларға жауап беру, хабарламаны оқу, электронды поштаны ашу, жаңалықтардан хабардар болу, әлеуметтік желілерге келген хабарламаларды оқу, музыка тыңдау, ауа райын біліп отыру, ғаламторға қосылу мүмкіндіктерін ұсынады. Кейбір ақылды сағаттар смартфонға қосымша ретінде ғана жүреді және тек смартфонға қосылғанда ғана жұмыс істейді. Бүгінде «Ақылды сағат» ретінде танымал смарт сағаттар туралы армандар 3-4 ғасыр бұрын-ақ айтыла бастаған. Жиырмасыншы мыңжылдықта қол және қалта сағаттары бақуатты адамдардың негізгі «төлқұжаты» болса, кейіннен нағыз жігіттердің аксесуарларына айналып шыға келді. Сағат сәттіліктің нышаны ғана болып қоймай, қожайынның талғамынан хабар береді. Мұндай сағаттар әкеден балаға мұраға да қалып жатады. Ал біздің әңгімемізге арқау болған «ақылды сағаттар» адамның заманауилығын, техникадан қаншалықты хабардар екендігін білдіреді. Олардың тарихы ХХ ғасырдың 20 жылдарынан бастау алады. Ең алғаш болып «Hamilton» компаниясы Pulsar аталатын сағатты шығарды. 1978 жылы аталған бренд жапониялық сағат кәсібінің жәдігеріне айналып, оны «Seiko» компаниясы сатып алады. Сонан бері бұлардың жүздеген түрі жасалып үлгерді. Ақылды сағатттың ең ірі өндірушісі Apple болды.
Дескриптор:
ҚБ. Бағалау. «Одағайлар» 2-тапсырма. Берілген тыңдалым мәтінінің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазыңдар. Рецензия (ағылш. Review) — журналистика, сонымен қатар ғылыми және көркем өнер сынының (критика) жанры. Рецензия жаңа туынды туралы мағлұмат бере отырып, оның қысқаша талдамасын және бағасын қамтилы.[1] Рецензия біреудің бір шығармасы, мақаласы, т.б. туралы жазылады. Онда сол еңбекке рецензия жазушы адамның өз көзқарасы баяндалады, өз бағасы беріледі, еңбектің жетістігі мен кемшілігі айтылады, кейде оны жетілдіре түсу үшін ұсыныстары жасалынады. Рецензия көлемі аз да, көп те болуы мүмкін. Кейбір рецензиялар әңгіме болып отырған шығарма мен оның авторы аясынан асып түсіп, ғылым мен техниканың, көркем әдебиет пен өнердің, т.б. саланың толып жатқан мәселерін қамтып, жазылуы да мүмкін.Ондай рецензиялар ғылыми-зерттеу жұмысы не көркем шығарма, я көсемсөздің шын биігі дәрежесіне жетуі де ықтимал. Рецензия ең алдымен ғылыми негізде, обьективті түрде, баршаға түсінікті тілде, шығарманы жазған авторға да, шығарманың оқырмандарына да пайда келтірерліктей түрде жазылуы керек. Рецензия және оны жазушы рецензент «тоқсан ауыз сөздің тобықтай түйінін» айта білуі қажет. Дескриптор:
ҚБ
ҚБ |
Мақсатты аудиторияға арналған терминдер мен ұғымдарды, тілдік оралымдарды теріп жазып, олардың мағынасын түсіндіріңіз.
Берілген тыңдалым мәтінінің жанрлық және стильдік ерекшеліктеріне сай тілдік құралдарды орынды қолданып, рецензия жазыңдар.
Грамматикалық тақырыпты меңгереді.
Тақырыпқа байланысты пікіралмасу өткізеді.
|
Оооооо! – тамаша жауап;
ҚБ
ҚБ «Одағайлар»
әдісі Оооооо! – тамаша жауап;
|
115-сынып Қазақ тілі оқулығы
Оқулықпен жұмыс
А3 парағы,оқулық, маркер
Стикер
https://kk.wikipedia.org/wiki/%D0%A0%D0%B5%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B7%D0%B8%D1%8F
|
||||||
|
Сабақтың соңы
|
Кері байланыс Бүгінгі тақырып бойынша қандай ой түйдім? |
|
||||||||
|
Үй жұмысы |
7-тапсырма. |
|
||||||||
шағым қалдыра аласыз
















