|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№23 сабақ. Қазақ хандығы қалай құрылды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандығының құрылуы жайлы білетін болады. Оқиға желісімен дайындауды үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру "Алтын тақ" ойыны Мұғалім оқушыларды шеңберге тұрғызып, сұрақтар қояды: "Егер сен хан болсаң, ең бірінші қандай шешім қабылдар едің?". Оқушылар өз ойларын білдіреді. Өткенді пысықтау Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Жұмбақ суреттер" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? Мәтінмен жұмыс
2-тапсырма. ❓ Кроссворд "Қазақ хандығы" Қосымша №1.
3-тапсырма. ? Тарихи рөлдік ойын
? Сергіту сәті. "Жорыққа дайындық" Оқушылар хан әскерлері секілді жаттығулар жасап, сергіту сәтін өткізеді. (Қолды көтеру – қылыш көтеру, секіру – атты айдау, т.б.) ? ЕҚБ тапсырма
? Бекіту тапсырмасы Викторина "Қазақ хандығы" (Kahoot немесе Quizizz)
? Үй тапсырмасы
Кері байланыс. "Бес саусақ" әдісі
|
Өткенді пысықтайды Оқушылар суреттерді қарап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. |
?Әр топтың жинаған жұлдызшаларын санау арқылы жеңімпазды анықтау. Жеңімпаз топқа "Ең білімді хандық" медалі беріледі. Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор: Дескриптор: |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
Қосымша №1
№23 сабақ. Қазақ хандығы қалай құрылды?
Викторина: "Қазақ хандығы"
(Тестті онлайн платформаға енгізуге болады – Kahoot, Quizizz, Wordwall)
1️
Қазақ хандығының негізін
қалаған хандар кімдер?
A) Абылай хан мен Кенесары хан
B) Тәуке хан мен Есім хан
✅
C) Керей хан мен Жәнібек
хан
D) Әбілқайыр хан мен Бөкей хан
2️
Қазақ хандығы қай ғасырда
құрылды?
A) XIV ғасырда
✅
B) XV ғасырда
C) XVI ғасырда
D) XVII ғасырда
3️
Қазақ хандығы қай жерде
құрылды?
✅
A) Шу мен Талас өзендерінің
бойында
B) Жетісу аймағында
C) Сырдарияның бойында
D) Алтай тауларында
4️
Қазақ хандығының алғашқы
ханы кім болды?
✅
A) Керей хан
B) Жәнібек хан
C) Тәуке хан
D) Абылай хан
5️
Қазақ хандығының құрылу
себебі неде болды?
✅
A) Әбілқайыр хандығының
әділетсіздігі мен қысымы
B) Ресей империясының қолдауымен
C) Қытай мемлекетінің көмегімен
D) Моңғол шапқыншылығынан кейінгі жағдай
6️
Қазақ хандығының негізгі
мақсаты қандай болды?
A) Жерді кеңейту
B) Басқа елдерді жаулап алу
✅
C) Қазақ халқының тәуелсіз
мемлекетін құру
D) Сауда-саттықты дамыту
7️
Қазақ хандығының алғашқы
кездегі көрші мемлекеттері
қайсы?
A) Ресей, Франция, Германия
✅
B) Моғолстан, Әбілқайыр
хандығы, Ноғай Ордасы
C) Осман империясы, Қытай, Жапония
D) Үндістан, Иран, Англия
8️
Қазақ хандығы туралы жазған
тарихи тұлғалардың бірі кім?
A) Абай Құнанбайұлы
B) Ыбырай Алтынсарин
✅
C) Мұхаммед Хайдар Дулати
D) Сәкен Сейфуллин
Дескриптор:
✔
Викторина сұрақтарына дұрыс
жауап береді.
✔
Қазақ хандығы туралы негізгі
тарихи фактілерді біледі.
✔
Оқиға желісін дұрыс
талдайды.
«Қазақ хандығы» кроссворды
?Көлденең:
2. Қазақ хандығының құрылуына себепші болған хан
(Әбілқайыр).
4. Қазақ хандығы алғаш құрылған жер
(Шу).
6. Қазақ хандығының құрылуына көмектескен мемлекет
(Моғолстан).
7. Қазақ хандығының негізгі әскери күші
(Сарбаз).
8. Қазақ хандығында билік жүргізген тұлға
(Хан).
?Тігінен:
-
Қазақ хандығының алғашқы хандарының бірі (Керей).
-
Қазақ хандығының негізін қалаған екінші хан (Жәнібек).
-
Қазақ хандығы туралы алғаш жазған ғалым (Дулати).
Дескриптор:
✔ Кроссвордтағы сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
✔ Қазақ хандығының негізгі тұлғалары мен ұғымдарын
біледі.
✔ Тарихи терминдерді дұрыс
қолданады.
? Бұл кроссвордты онлайн форматта жасау үшін:
-
Wordwall – «Кроссворд» функциясын таңдау.
-
LearningApps – «Кроссворд» опциясын қолдану.
-
Crossword Labs – дайын кроссворд жасау.
Оқушылар кроссвордты шешіп, Қазақ хандығы туралы білімдерін бекіте алады! ?
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№24 сабақ. Қазақ жерінің даңқты хандары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандарының немен айналысқанын; оларды не себепті құрмет тұтанымызды білетін болады. Ел билеген хандар туралы өлең құрастырып, олардың тарихи таңбаларын салуды үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру "Хан тағы" ойыны
Өткенді пысықтау "Егер мен хан болсам..." тақырыбында шағын әңгімелерін тексеру. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Кім бұл?" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? "Тарихи деректер"
2-тапсырма. ? "Хан кеңесі" рөлдік ойыны
3-тапсырма. ? "Таңбалар сыры"
? Сергіту сәті. "Хан жорығы" Оқушылар хан әскерлері сияқты жаттығулар жасайды (жылқы мініп шабу, қалқан ұстау, найза лақтыру қимылдары). ЕҚБ арналған тапсырма
? Бекіту тапсырмасы "Кім жылдам?" онлайн-викторина (Kahoot, Quizizz)
Тест тапсырмалары: Қазақ хандығын құрған хандар кімдер? А) Абылай хан мен Әбілқайыр хан В) Керей мен Жәнібек ✅ С) Тәуке хан мен Қасым хан Қасым ханның атақты заңдар жинағы қалай аталды? А) "Жеті жарғы" В) "Қасым ханның қасқа жолы" ✅ С) "Алтын орда заңы" Абылай хан қай ғасырда өмір сүрді? А) XV ғасыр В) XVIII ғасыр ✅ С) XIX ғасыр Тәуке ханның билігі кезінде қандай заң жүйесі қолданылды? А) "Төрт тұғыры" В) "Жеті жарғы" ✅ С) "Ел билеу ережесі" Қазақ хандығының алғашқы астанасы қай қала болған? А) Түркістан В) Сығанақ ✅ С) Отырар ? Үй тапсырмасы "Мен құрметтейтін хан" тақырыбында қысқаша шығарма жазу. Кері байланыс "Ханның мөрі" әдісі
|
Оқушылар өз ойларын бөлісіп, сабаққа дайындалады. Өткенді пысықтайды |
? Топтардың жинаған жұлдызшалары саналып, ең көп жұлдызша жинаған топ "Қазақ тарихын білгірі" медалімен марапатталады. Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: ✔ Сұрақтарға дұрыс жауап береді. ✔ Қазақ хандары туралы білімін бекітеді. |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№25 сабақ. Батырлар – Отанымыздың қорғаны. Билер – Ұлы Даланың даналары. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ батырлары мен билері туралы білетін болады. Батырлардың қару-жарағын сипаттауды, батырлардың өміріндегі оқиғаларды салыстыруды, жалпы батырлардың бойындағы ерекше қасиеттерді таба білуді үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар шеңбер құрып, мұғалімнің сұрағына жауап береді: "Батыр деген кім? Ол қандай болу керек?" Өткенді пысықтау "Мен құрметтейтін хан" тақырыбында қысқаша шығармаларды тексеру. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Суреттер сөйлейді" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? Мәтінмен жұмыс
2-тапсырма. ? Батырлардың қару-жарағы
3-тапсырма. ? Рөлдік ойын "Батырлар кеңесі"
? Сергіту сәті. "Батырдың жекпе-жегі" Оқушылар жұпқа бөлініп, батырлардың қимылдарын бейнелейтін жаттығулар жасайды (қылыш сермеу, найза ұстау, қалқанмен қорғану). ? ЕБҚ арналған тапсырма
? Бекіту тапсырмасы Викторина "Батырлар мен билер" (Kahoot немесе Quizizz) ? Үй тапсырмасы
? Кері байланыс "Бес жұлдыз" әдісі
|
Оқушылар батырдың қасиеттерін айтып, өз ойларын ортаға салады. Өткенді пысықтайды Оқушылар викторина сұрақтарына жауап береді |
? Әр топтың жинаған жұлдызшаларын санау арқылы жеңімпазды анықтау. Жеңімпаз топқа "Ең білгір топ" медалі беріледі. Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор:
Дескриптор: |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дүниетану 23-25 сабақтар ҚМЖ
Дүниетану 23-25 сабақтар ҚМЖ
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№23 сабақ. Қазақ хандығы қалай құрылды? |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.3.1 Қазақ хандығының құрылу себептерін түсіндіру. |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандығының құрылуы жайлы білетін болады. Оқиға желісімен дайындауды үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру "Алтын тақ" ойыны Мұғалім оқушыларды шеңберге тұрғызып, сұрақтар қояды: "Егер сен хан болсаң, ең бірінші қандай шешім қабылдар едің?". Оқушылар өз ойларын білдіреді. Өткенді пысықтау Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Жұмбақ суреттер" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? Мәтінмен жұмыс
2-тапсырма. ❓ Кроссворд "Қазақ хандығы" Қосымша №1.
3-тапсырма. ? Тарихи рөлдік ойын
? Сергіту сәті. "Жорыққа дайындық" Оқушылар хан әскерлері секілді жаттығулар жасап, сергіту сәтін өткізеді. (Қолды көтеру – қылыш көтеру, секіру – атты айдау, т.б.) ? ЕҚБ тапсырма
? Бекіту тапсырмасы Викторина "Қазақ хандығы" (Kahoot немесе Quizizz)
? Үй тапсырмасы
Кері байланыс. "Бес саусақ" әдісі
|
Өткенді пысықтайды Оқушылар суреттерді қарап, бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды. |
?Әр топтың жинаған жұлдызшаларын санау арқылы жеңімпазды анықтау. Жеңімпаз топқа "Ең білімді хандық" медалі беріледі. Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор:
Дескриптор: Дескриптор: |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
Қосымша №1
№23 сабақ. Қазақ хандығы қалай құрылды?
Викторина: "Қазақ хандығы"
(Тестті онлайн платформаға енгізуге болады – Kahoot, Quizizz, Wordwall)
1️
Қазақ хандығының негізін
қалаған хандар кімдер?
A) Абылай хан мен Кенесары хан
B) Тәуке хан мен Есім хан
✅
C) Керей хан мен Жәнібек
хан
D) Әбілқайыр хан мен Бөкей хан
2️
Қазақ хандығы қай ғасырда
құрылды?
A) XIV ғасырда
✅
B) XV ғасырда
C) XVI ғасырда
D) XVII ғасырда
3️
Қазақ хандығы қай жерде
құрылды?
✅
A) Шу мен Талас өзендерінің
бойында
B) Жетісу аймағында
C) Сырдарияның бойында
D) Алтай тауларында
4️
Қазақ хандығының алғашқы
ханы кім болды?
✅
A) Керей хан
B) Жәнібек хан
C) Тәуке хан
D) Абылай хан
5️
Қазақ хандығының құрылу
себебі неде болды?
✅
A) Әбілқайыр хандығының
әділетсіздігі мен қысымы
B) Ресей империясының қолдауымен
C) Қытай мемлекетінің көмегімен
D) Моңғол шапқыншылығынан кейінгі жағдай
6️
Қазақ хандығының негізгі
мақсаты қандай болды?
A) Жерді кеңейту
B) Басқа елдерді жаулап алу
✅
C) Қазақ халқының тәуелсіз
мемлекетін құру
D) Сауда-саттықты дамыту
7️
Қазақ хандығының алғашқы
кездегі көрші мемлекеттері
қайсы?
A) Ресей, Франция, Германия
✅
B) Моғолстан, Әбілқайыр
хандығы, Ноғай Ордасы
C) Осман империясы, Қытай, Жапония
D) Үндістан, Иран, Англия
8️
Қазақ хандығы туралы жазған
тарихи тұлғалардың бірі кім?
A) Абай Құнанбайұлы
B) Ыбырай Алтынсарин
✅
C) Мұхаммед Хайдар Дулати
D) Сәкен Сейфуллин
Дескриптор:
✔
Викторина сұрақтарына дұрыс
жауап береді.
✔
Қазақ хандығы туралы негізгі
тарихи фактілерді біледі.
✔
Оқиға желісін дұрыс
талдайды.
«Қазақ хандығы» кроссворды
?Көлденең:
2. Қазақ хандығының құрылуына себепші болған хан
(Әбілқайыр).
4. Қазақ хандығы алғаш құрылған жер
(Шу).
6. Қазақ хандығының құрылуына көмектескен мемлекет
(Моғолстан).
7. Қазақ хандығының негізгі әскери күші
(Сарбаз).
8. Қазақ хандығында билік жүргізген тұлға
(Хан).
?Тігінен:
-
Қазақ хандығының алғашқы хандарының бірі (Керей).
-
Қазақ хандығының негізін қалаған екінші хан (Жәнібек).
-
Қазақ хандығы туралы алғаш жазған ғалым (Дулати).
Дескриптор:
✔ Кроссвордтағы сұрақтарға дұрыс жауап
береді.
✔ Қазақ хандығының негізгі тұлғалары мен ұғымдарын
біледі.
✔ Тарихи терминдерді дұрыс
қолданады.
? Бұл кроссвордты онлайн форматта жасау үшін:
-
Wordwall – «Кроссворд» функциясын таңдау.
-
LearningApps – «Кроссворд» опциясын қолдану.
-
Crossword Labs – дайын кроссворд жасау.
Оқушылар кроссвордты шешіп, Қазақ хандығы туралы білімдерін бекіте алады! ?
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№24 сабақ. Қазақ жерінің даңқты хандары |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ хандарының немен айналысқанын; оларды не себепті құрмет тұтанымызды білетін болады. Ел билеген хандар туралы өлең құрастырып, олардың тарихи таңбаларын салуды үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру "Хан тағы" ойыны
Өткенді пысықтау "Егер мен хан болсам..." тақырыбында шағын әңгімелерін тексеру. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Кім бұл?" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? "Тарихи деректер"
2-тапсырма. ? "Хан кеңесі" рөлдік ойыны
3-тапсырма. ? "Таңбалар сыры"
? Сергіту сәті. "Хан жорығы" Оқушылар хан әскерлері сияқты жаттығулар жасайды (жылқы мініп шабу, қалқан ұстау, найза лақтыру қимылдары). ЕҚБ арналған тапсырма
? Бекіту тапсырмасы "Кім жылдам?" онлайн-викторина (Kahoot, Quizizz)
Тест тапсырмалары: Қазақ хандығын құрған хандар кімдер? А) Абылай хан мен Әбілқайыр хан В) Керей мен Жәнібек ✅ С) Тәуке хан мен Қасым хан Қасым ханның атақты заңдар жинағы қалай аталды? А) "Жеті жарғы" В) "Қасым ханның қасқа жолы" ✅ С) "Алтын орда заңы" Абылай хан қай ғасырда өмір сүрді? А) XV ғасыр В) XVIII ғасыр ✅ С) XIX ғасыр Тәуке ханның билігі кезінде қандай заң жүйесі қолданылды? А) "Төрт тұғыры" В) "Жеті жарғы" ✅ С) "Ел билеу ережесі" Қазақ хандығының алғашқы астанасы қай қала болған? А) Түркістан В) Сығанақ ✅ С) Отырар ? Үй тапсырмасы "Мен құрметтейтін хан" тақырыбында қысқаша шығарма жазу. Кері байланыс "Ханның мөрі" әдісі
|
Оқушылар өз ойларын бөлісіп, сабаққа дайындалады. Өткенді пысықтайды |
? Топтардың жинаған жұлдызшалары саналып, ең көп жұлдызша жинаған топ "Қазақ тарихын білгірі" медалімен марапатталады. Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: ✔ Сұрақтарға дұрыс жауап береді. ✔ Қазақ хандары туралы білімін бекітеді. |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
|
Білім беру ұйымының атауы |
|
|||||
|
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
|
Бөлім: |
Атақты тұлғалар |
|||||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|||||
|
Күні: |
|
|||||
|
Сынып: |
3 |
|
||||
|
Сабақтың тақырыбы: |
№25 сабақ. Батырлар – Отанымыздың қорғаны. Билер – Ұлы Даланың даналары. |
|||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
3.3.4.1 тарихи мысалдар негізінде хандар, батырлар мен билердің рөлін түсіндіру |
|||||
|
Сабақтың мақсаты |
Қазақ батырлары мен билері туралы білетін болады. Батырлардың қару-жарағын сипаттауды, батырлардың өміріндегі оқиғаларды салыстыруды, жалпы батырлардың бойындағы ерекше қасиеттерді таба білуді үйренеді. |
|||||
|
Құндылықтар: Қаңтар айы: Жасампаздық және жаңашылдық |
Сабақ құндылығы: Табиғи және әлеуметтік объектілер, тірі және жансыз табиғаттың байланысы, ғылым және ғылыми білім туралы алғашқы түсініктің болуы Апта дәйексөзі: Жасампаздық- бәрімізге өнеге |
|||||
|
Сабақтың барысы |
||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
|
Сабақ тың басы 5 минут Өткенді пысықтау 5 минут Сабақ тың ортасы 20 минут Сергіту сәті 2 минут Сабақты қорыту 8 минут Кері байланыс 5 минут |
? Психологиялық ахуал қалыптастыру Оқушылар шеңбер құрып, мұғалімнің сұрағына жауап береді: "Батыр деген кім? Ол қандай болу керек?" Өткенді пысықтау "Мен құрметтейтін хан" тақырыбында қысқаша шығармаларды тексеру. Құндылық мақсаты: Өз елінің тарихы, мәдениеті туралы алғашқы түсінікті қалыптастыру Жаңа тақырып ? Жаңа сабаққа кіріспе "Суреттер сөйлейді" әдісі
? Топқа
бөлу: 1-тапсырма. ? Мәтінмен жұмыс
2-тапсырма. ? Батырлардың қару-жарағы
3-тапсырма. ? Рөлдік ойын "Батырлар кеңесі"
? Сергіту сәті. "Батырдың жекпе-жегі" Оқушылар жұпқа бөлініп, батырлардың қимылдарын бейнелейтін жаттығулар жасайды (қылыш сермеу, найза ұстау, қалқанмен қорғану). ? ЕБҚ арналған тапсырма
? Бекіту тапсырмасы Викторина "Батырлар мен билер" (Kahoot немесе Quizizz) ? Үй тапсырмасы
? Кері байланыс "Бес жұлдыз" әдісі
|
Оқушылар батырдың қасиеттерін айтып, өз ойларын ортаға салады. Өткенді пысықтайды Оқушылар викторина сұрақтарына жауап береді |
? Әр топтың жинаған жұлдызшаларын санау арқылы жеңімпазды анықтау. Жеңімпаз топқа "Ең білгір топ" медалі беріледі. Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор: Дескриптор:
Дескриптор: |
? Оқулық ? Интернет платформалар (Kahoot! немесе LearningApps) презентация |
||
шағым қалдыра аласыз













