Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану 4-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру 3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіріп, елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: сызбаға қарап, маусымдық жаайылым атауларын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: ғалымның көшпелі ел тұрмысы жайындағы пікірінің мағынасын нақты мысалмен дәлелдейді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Кереге болып керіліп,

    Уықтар болып иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үй біз құрайық!


    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    - Спорт жарысына қатысушы оқушылардан, мұғалімдерден сұқбат алыңдар дегенбіз, кімнен сұқбат алдыңдар?

    Топқа бөліну және жаңа тақырыпты ашу «Пазл» және «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    Сурет бөліктерін алып, топқа бірігіңдер, суретті құрастырыңдар.

    -Қандай сурет құрастырдыңдар?

    - Үй жануарлары не үшін қажет?

    - Одан басқа үйде қандай істермен айналысады?

    - Бақшаны не үшін өсіреді?

    -Ерте замандарда ата-бабаларымыз осы істермен қалай айналысқан деп ойлайсыңдар?

    - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Жаттығу жасайды.








    Сұрақтарға жауап береді.




    Топқа бірігеді.

    Сурет құрастырады.

    Тақырып атауын табады.











    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.




















    Пазл бөліктеріне бөлінген жайлау, қыстау, егістік суреттері


    Жаңа білім

    15 мин



















    2 мин



    Бекіту

    15 мин












    (Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады.

    А) Сөздік жұмысы.

    Көшпелі-кочевник-nomad

    Егінші-земледелец-farmer

    Ә) Ойлан.

    Ерте замандардан бері адамдар көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілер болып бөлінді. Олардың өмір салты мен тұрмысы қандай кәсіппен айналысуға негізделгенін естеріңе түсіріп, әңгімелеңдер.

    Ә) Сызбамен, мәтінмен жұмыс.

    Маусымдық жайылымдар қалай аталады? Ол қай жыл мезгіліне сай келеді?



    Сергіту сәтінде «Қаражорға» әнінен билейді.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

    А) Суретпен жұмыс.

    Малшылардың маусымдық жайылымдары қалай аталады? Ол қай жыл мезгіліне сай келеді? Жайлау мен қыстау қай жерде орналасқан?

    Ә) 1-топ: «Егіншілер не өсіреді?» не «Малшылар не бағады?» тақырыбына сурет сал.

    2-топ: Малшы мен егінші кездесе қалса, не жайлы әңгімелесер еді? Малшы мен егінші арасындағы сұхбатты құрастырыңдар.

    3-топ: Малшы мен егінші арасындағы тауар алмасу ойынын ойнаңдар.Өз тауарыңды мақтап, мадақтап, жетістігін айтып, саудалауға тырыс.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Көрнекті қазақ ғалымы Ш.Уәлиханов: «Көшпелі елдің тұрмысында азығы да, сусыны да, киімі де малдан...», -деп жазды. Ғалымның сөзін мысалдармен дәлелде.

    • Сөздікті жазып алады.

    • Суретті сипаттайды.спорт түрлерін атайды, салыстырады.












    Билеп сергиді.


    Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды.

    Дескриптор:

    • Сөздікті жаттап алады-1балл.

    • - Көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілердің өмір салты мен тұрмысы жайлы әңгімелейді -2балл.

    • Маусымдық жайылымдарды атап, қай жыл мезгіліне сай келетінін жазады - 1балл.








    Дескриптор:

    • -«Егіншілер не өсіреді?» не «Малшылар не бағады?» тақырыбына сурет салады-2балл.

    Малшы мен егінші арасындағы сұхбатты құрастырады-2балл.

    Малшы мен егінші арасындағы тауар алмасу ойынын ойнайды,өз тауарын мақтап, мадақтап, жетістігін айтып, саудаласады-

    -2балл.

    Оқулық,

    дәптер



























    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.

    • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салтын әңгімелеу.

    Кері байланыс жасайды.

    Оқу тапсырмасын жазып алады.

    ҚБ қойылады.





















































    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану 5-сабақ


    Бөлім:

    Сәулет өнері

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Елді мекендер қандай болады? Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату

    3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеп, мысалдар келтіреді, елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: елдімекендердің айырмашылығын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: жағдаятты шешеді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Кереге болып керіліп,

    Уықтар болып иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үй біз құрайық!


    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    - Көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілер өмірі қандай болған?

    ­ - Малшылардың маусымдық жайылымдары қалай аталады?

    - Көрнекті қазақ ғалымы Ш.Уәлиханов көшпелі тұрмыс жағдайы туралы не деген?

    Топқа бөліну «Санау» әдісі арқылы жүреді.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    - Қазіргі кезде елді мекендер қандай?

    - Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?

    -Адамдар неліктен қалалар салады?

    - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Жаттығу жасайды.








    Сұрақтарға жауап береді.




    Топқа бірігеді.

    Тақырып ашады.











    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.






















    Жаңа білім

    15 мин




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Алимбекова Мөлдір Мэлсқызы
    30 Қараша 2023
    596
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    дүниетану 3 сынып 13 апта

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    дүниетану 3 сынып 13 апта

    Материал туралы қысқаша түсінік
    дүниетану 3 сынып 13 апта
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану 4-сабақ


    Бөлім:

    Уақыт

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салты

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.3.1.1 көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіру 3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: көшпелі және отырықшы өмір салтының ерекшеліктерін түсіндіріп, елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: сызбаға қарап, маусымдық жаайылым атауларын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: ғалымның көшпелі ел тұрмысы жайындағы пікірінің мағынасын нақты мысалмен дәлелдейді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Кереге болып керіліп,

    Уықтар болып иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үй біз құрайық!


    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    - Спорт жарысына қатысушы оқушылардан, мұғалімдерден сұқбат алыңдар дегенбіз, кімнен сұқбат алдыңдар?

    Топқа бөліну және жаңа тақырыпты ашу «Пазл» және «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    Сурет бөліктерін алып, топқа бірігіңдер, суретті құрастырыңдар.

    -Қандай сурет құрастырдыңдар?

    - Үй жануарлары не үшін қажет?

    - Одан басқа үйде қандай істермен айналысады?

    - Бақшаны не үшін өсіреді?

    -Ерте замандарда ата-бабаларымыз осы істермен қалай айналысқан деп ойлайсыңдар?

    - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Жаттығу жасайды.








    Сұрақтарға жауап береді.




    Топқа бірігеді.

    Сурет құрастырады.

    Тақырып атауын табады.











    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.




















    Пазл бөліктеріне бөлінген жайлау, қыстау, егістік суреттері


    Жаңа білім

    15 мин



















    2 мин



    Бекіту

    15 мин












    (Ұ) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісімен орындалады.дәптермен жұмыс болады.

    А) Сөздік жұмысы.

    Көшпелі-кочевник-nomad

    Егінші-земледелец-farmer

    Ә) Ойлан.

    Ерте замандардан бері адамдар көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілер болып бөлінді. Олардың өмір салты мен тұрмысы қандай кәсіппен айналысуға негізделгенін естеріңе түсіріп, әңгімелеңдер.

    Ә) Сызбамен, мәтінмен жұмыс.

    Маусымдық жайылымдар қалай аталады? Ол қай жыл мезгіліне сай келеді?



    Сергіту сәтінде «Қаражорға» әнінен билейді.


    (Т, Д) 2-тапсырмада «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісімен жүзеге асырылады.

    А) Суретпен жұмыс.

    Малшылардың маусымдық жайылымдары қалай аталады? Ол қай жыл мезгіліне сай келеді? Жайлау мен қыстау қай жерде орналасқан?

    Ә) 1-топ: «Егіншілер не өсіреді?» не «Малшылар не бағады?» тақырыбына сурет сал.

    2-топ: Малшы мен егінші кездесе қалса, не жайлы әңгімелесер еді? Малшы мен егінші арасындағы сұхбатты құрастырыңдар.

    3-топ: Малшы мен егінші арасындағы тауар алмасу ойынын ойнаңдар.Өз тауарыңды мақтап, мадақтап, жетістігін айтып, саудалауға тырыс.

    Саралаудың «Тапсырма» тәсілі жүзеге асады.

    Кейбір оқушыға:

    -Көрнекті қазақ ғалымы Ш.Уәлиханов: «Көшпелі елдің тұрмысында азығы да, сусыны да, киімі де малдан...», -деп жазды. Ғалымның сөзін мысалдармен дәлелде.

    • Сөздікті жазып алады.

    • Суретті сипаттайды.спорт түрлерін атайды, салыстырады.












    Билеп сергиді.


    Сұрақтарға жауап беріп, қорытынды жасайды.

    Дескриптор:

    • Сөздікті жаттап алады-1балл.

    • - Көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілердің өмір салты мен тұрмысы жайлы әңгімелейді -2балл.

    • Маусымдық жайылымдарды атап, қай жыл мезгіліне сай келетінін жазады - 1балл.








    Дескриптор:

    • -«Егіншілер не өсіреді?» не «Малшылар не бағады?» тақырыбына сурет салады-2балл.

    Малшы мен егінші арасындағы сұхбатты құрастырады-2балл.

    Малшы мен егінші арасындағы тауар алмасу ойынын ойнайды,өз тауарын мақтап, мадақтап, жетістігін айтып, саудаласады-

    -2балл.

    Оқулық,

    дәптер



























    Кері байланыс

    5 мин

    Кері байланысты «Шеринг» әдісі арқылы береді. Оқушылар шеңберге тұрып бүгінгі тақырыптан алған білімі туралы талдайды.

    • Мұғалім оқушылар жауабын талдап, өз қалыптастырушы бағасын қояды.

    Оқу тапсырмасы: Көшпелілер мен отырықшылардың өмір салтын әңгімелеу.

    Кері байланыс жасайды.

    Оқу тапсырмасын жазып алады.

    ҚБ қойылады.





















































    Қазақстан Республикасының Білім және ғылым министрлігі

    «------------------------- орта мектебі» КММ

    Қысқа мерзімді жоспар

    Дүниетану 5-сабақ


    Бөлім:

    Сәулет өнері

    Мұғалімнің аты-жөні


    Күні:


    Сынып: 3

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Елді мекендер қандай болады? Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    3.1.3.1 елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырату

    3.1.3.2 қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеу, мысалдар келтіру

    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар: қала мен ауыл арасындағы байланысты зерттеп, мысалдар келтіреді, елдімекендерді түрлі белгілері бойынша (типі, көлемі, қызметі) ажырата алады.

    Көптеген оқушылар: елдімекендердің айырмашылығын талқылайды.

    Кейбір оқушылар: жағдаятты шешеді.

          Сабақтың барысы

    Сабақтың кезеңі/ уақыт

    Педагогтің әрекеті


    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Ұйымдастыру,

    өзін –

    өзі тексеру





    Өткен білімді еске түсіру


    8 мин

    Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығуларымен өтеді.

    Дөңгеленіп тұрайық,

    Шеңберді біз құрайық.

    Кереге болып керіліп,

    Уықтар болып иіліп,

    Шаңыраққа киіліп,

    Киіз үй біз құрайық!


    Өткен тақырыпқа шолу «Сұрақ-жауап» әдісімен өтеді:

    - Өткен сабақта қандай тақырыпты өттік?

    - Көшпелі-малшылар мен отырықшы-егіншілер өмірі қандай болған?

    ­ - Малшылардың маусымдық жайылымдары қалай аталады?

    - Көрнекті қазақ ғалымы Ш.Уәлиханов көшпелі тұрмыс жағдайы туралы не деген?

    Топқа бөліну «Санау» әдісі арқылы жүреді.

    Жаңа тақырыпты ашу «Миға шабуыл» әдісімен өтеді:

    - Қазіргі кезде елді мекендер қандай?

    - Қала мен ауыл арасында қандай байланыс бар?

    -Адамдар неліктен қалалар салады?

    - Олай болса, бүгінгі сабағымыздың тақырыбы не туралы болады деп ойлайсыңдар?

    Сабақ мақсаты жария етіледі.

    Жаттығу жасайды.








    Сұрақтарға жауап береді.




    Топқа бірігеді.

    Тақырып ашады.











    Оқу тапсырмасын орындаған оқушыны «Ауызша мадақтау» әдісімен бағалау. Жауабын толықтыру, тиімді кері байланыс жасау.






















    Жаңа білім

    15 мин




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    doc
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    30.11.2023
    596
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Алимбекова Мөлдір Мэлсқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации