Дүниетану "Ежелгі қала-Отырар"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дүниетану "Ежелгі қала-Отырар"

Материал туралы қысқаша түсінік
тәжірибе алмасу мақсатында
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

     

kairshanz@mail.ru

Бөлім:

Саяхат

Мұғалімнің аты-жөні

Темирова ШТ

Сынып: 2 а

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ежелгі қала-Отырар

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар: көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттай алады.

Көптеген оқушылар: шеберлердің жұмысы жайлы әңгімелей алады.

Кейбір оқушылар: ашық аспан астындағы мұражайды таныстыра алады.

     Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру ширату жаттығулары арқылы жүреді.

Оқу материалын жариялау

«4 сурет, 1 сөз» әдісі арқылы жүреді:

Берілген суреттерге қарап, ортақ мағыналы сөз тіркесін тауып, жаңа тақырыпты ашыңдар.

- Қандай сөз шықты?

- Көне заттар дегенді қалай түсінесің? Олар неліктен көнерген?

- Оларды қайдан көрдің?

- Бұндай көне заттар ежелгі қалалардың орынан табылған. Қандай ежелгі қалаларды білесіңдер?

- Ендеше бүгінгі сабағымызда Қазақстан жеріндегі ежелгі қала - Отырар туралы оқып білетін боламыз.

  1. Ширату жаттығуын орындайды.

Мағыналы сөздерді тауып, тақырыпты шығарады. Сұрақтарға жауап береді.

«Бағдаршам» тб











Сабақтың ортасы

10 мин


































1 мин


13 мин

(Д) 1- тапсырма «Еркін әңгіме» әдісі арқылы жүзеге асады.

А) Мәтінді оқып таныс.

Археолог деген кім? Есіңе түсір.

Суретте көзешілердің жасаған ыдыстары бейнеленген. ондай ыдыстарды қазіргі кезде кездестіруге бола ма?

Ә) Суретпен жұмыс.

Темір ұстасы мен көзешінің қалай жұмыс істеп жатқанын сипатта.

Суреттегі әшекей бұйымдардың өрнектерін сипатта.

-Отырар қаласында ұста, шебер, зергерлердің көп болғаны нені білдіреді?

-Өскенде қолөнер шебері болғың келе ме? Неге?

Б) Картамен жұмыс.

60-беттегі «Ұлы Жібек жолы» картасынан Отырар қаласының қайда орналасқанын тап.

Дескриптор:

- Мәтінді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

-Археолог туралы әңгімелейді.

- Темір ұстасы мен көзешінің жұмысын сипаттайды.

- Әшекей бұйымдардың өрнектерін сипаттайды.

-«Ұлы Жібек жолы» картасынан Отырар қаласын көрсетеді.

Саралау тәсілі: «Тапсырма» әдісі арқылы жүргізіледі.

Кейбір оқушыға:

-Отырар қаласының орны ашық аспан астындағы мұражай. Сен оны достарыңа қалай таныстырар едің?


Сергіту сәтінде «Қаражорға» биін билеу.


(Д) 2- тапсырма «Тест» әдісі арқылы жүреді.

А) Тест тапсырмалары:

1) Асқар бірінші сабақтан кешігіп қалды. Не істегені дұрыс?

Ә) Сыныпқа кіріп кешірім сұрау

2) Дәрі-дәрмекке ұқыпсыз қарасаң не болуы мүмкін?

Б) улану

3) Бөгде адам сені басқа жаққа алып кеткісі келсе не істер едің?

Ә) «Құтқарыңдар, мен оны танымаймын!» деп айқайлау.

4) Жергілікті жерді бағдарлауды білесің бе? Бетіңді солтүстікке қаратып тұрсаң, арқаң қай тұсқа қарап тұрады?

А) Оңтүстік

5) Жергілікті жерді бағдарлайтын құрал қалай аталады?

Б) тұсбағар

тсс

Дескриптор:

- Тест сұрақтарына жауап береді.

- Мәтінді оқиды.

-Сұрақтарға жауап береді.

-Археолог туралы әңгімелейді.

- Темір ұстасы мен көзешінің жұмысын сипаттайды.

- Әшекей бұйымдардың өрнектерін сипаттайды.

-«Ұлы Жібек жолы» картасынан Отырар қаласын көрсетеді.
















Билеп сергиді.


- Қазақстандағы туристік орындар жайлы әңгімелейді.


ҚБ: 1-10 балдық жүйе.




































ҚБ: 1-10 балдық жүйе.



Оқулық






































Оқулық, дәптер














Сабақтың соңы

1 мин

Рефлексия: «Қол белгісі» әдісі бойынша өтеді.

Бас бармақ- өзімді қалай сезіндім?

Балан үйрек- басқаларға көмегім тиді ме?

Ортан терек- бүгінгі көңіл күйім қандай болды?

Шылдыр шүмек- бүгінгі сабақ ұнады ма?

Кішкентай бөбек- бүгін не үйрендім?


Тапсырма бойынша ой қорытып, сабаққа рефлексия жасайды.
















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.05.2021
1458
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі