Материалдар / Дүниетану Қмж

Дүниетану Қмж

Материал туралы қысқаша түсінік
Дүниетану атамұра 31 сабақ
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Қысқа мерзімді жоспар

Білім беру ұйымының атауы

«М.Исламқұлов атындағы жалы білім беретін мектеп»КММ

Пәні:

Дүниетану

Бөлімі

Саяхат

Педагогтің аты-жөні:

Аскарова Салтанат

Сыныбы:

2 «А»

Күні:

08.05.2025ж

Сабақтың тақырыбы:

31 - сабақ Туризм түрлері.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату

Сабақтың мақсаты

- туризмнің негізгі түрлерін ажыратады.

Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу және түсіну. Қолдану.

Құндылықтар

Қоршаған ортаны қорғау табиғатты аялау

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақың басы

2 минут








Өткенді пысықтау

5 минут
















Тақырыпты ашу

5 минут

















Сабақтың ортасы

Оқылым

8 минут












Оқылым

10 минут



























Сергіту сәті

3 минут










5 минут










Сабақтың соңы 5 минут





















Кері байланыс

2 минут


Ұйымдастыру кезеңі:

1.Сәлемдесу.

2.Оқушыларды түгендеу

Ширату жаттығуын жасайды.

Күннің нұрын алақанға саламын,

Жүрегіме басып ұстай қаламын.

Жарық, жылы, нәзік әрі мейірімді

Болып кетер сонда дереу жан-жағым


Үйге тапсырма.Сұрақ – жауап әдісі

1.Өзің тұратын аймақта осы айтылған қауіпті құбылыстардың қайсысы болады?

Үлгі жауап:

Мен тұратын аймақта көктемде су тасқыны болуы мүмкін. Қыста боран соғып, жолдарды жабады. Кейде қатты аяз болады.

(Оқушы өзі тұратын аймаққа байланысты өзгертіп жаза алады. Мысалы, таулы аймақ болса — көшкін, сел туралы айтуы мүмкін.)

2.Табиғат құбылыстары шығын келтірмеуі үшін тұрғындар қандай шаралар қолданады?

Үлгі жауап:

Адамдар үйлерін мықты етіп салады. Су тасқынын болдырмау үшін бөгет жасайды. Қыста жолға шыққанда ауа райын тексереді. Жер сілкінісі кезінде қауіпсіз жерге тығылуды үйренеді.


Сабаққа кіріспе.Қызығушылық ояту

Оқушыларға сұрақ қою:

«Сендер саяхаттағанды ұнатасыңдар ма? Қайда барғанды ұнатасыңдар?»

Түрлі жерлердің суреттерін (таулар, теңіз, ормандар, тарихи орындар) көрсетіп,

«Бұларды көру үшін қайда барамыз?» деп сұрау.

«Туризм» деген ұғымды түсіндіру:

«Туризм — адамның саяхаттап, басқа жерлерге баруы».

Туризм түрлерін таныстыру (қарапайым тілмен):

Табиғи туризм (тауға шығу, өзенге бару, орманда серуендеу)

Тарихи туризм (ескі қалаларға, мұражайларға саяхат)

Демалыс туризмі (теңіз жағасында демалу, курорттарда болу)

Спорттық туризм (шаңғы тебу, веложорық жасау)

Жаңа сабақтың тақырыбымен мақсатын хабарлау.

Туризм түрлері.

- туризмнің негізгі түрлерін ажыратады.


Оқулықпен жұмыс. ҰЖ Жаңа сабақ 1-тапсырма. Есіңе түсір.Туризм дегеніміз не?

Туризм - белгілі бір мақсатта жасалатын саяхат түрі. Туризмнің түрлеріне: жаяу жүру, қайықпен,

велосипед немесе автокөлікпен саяхаттау жатады.

Туризммен айналысу:

* денсаулықты нығайтуға;

* адамның мәдени деңгейін көтеруге;

* өз елінің ерекшеліктерін зерттеп білуге;

* басқа елдермен танысып, олар туралы түрлі ақ-

парат алуға көмегін тигізеді.

С уреттерге қара. Туризмнің қандай түрлері берілген?




2-тапсырма.Кез келген туризмнің нақты бір мақсаты болады. Танымдық туризм: басқа ел,қала, ауылдың көрікті жерлері мен мұражайларына бару. Спорттық сауықтыру туризмі: орманға бару, тауға шығу,шаңғы тебу және т.б. Ойын-сауық туризмі: фестивальға, ойын-сауық саябағына бару.Біздің елімізде туристер қызығатындай табиғи және тарихимәдени маңызы бар нысандар көп. Соның бірі - «Есік» қорық-мұражайы. Бұл мұражай сақ жауынгері - «Алтын адам» ескерткішімен және тарихи қорғандарымен әйгілі.Шарын шатқалы - туристер жиі баратын демалыс орны. Алқызыл түске боялған алып шатқалдар мен жартастар ертегілер қаласын еске түсіреді. Олар қолдан салынған мұнаралар мен ғимараттарға ұқсайды.Шарын шатқалы минералдарға бай. Онда Қызыл кітапқа енген өсімдіктер мен жануарлар кездеседі.Шарындағы шаған тоғайы шатқалдың көрікті жерлерінің бірі. Соғды шағанының өсіп тұрғанына700 жылдан аса уақыт болған. Олардың биіктігі10-25 метрден асады, ені бірнеше метрге жетеді. Тоғай ЮНЕСКО-ның мәдени мұра тізіміне енген.

Сергіту сәті: "Саяхатқа шығайық!" (Мұғалім айтады, балалар қимылмен орындайды) Тауға шығамыз — (қолымызды жоғары созып, өрмелегендей қимыл жасаймыз) Өзеннен өтеміз — (екі қолымызбен есу қимылын жасаймыз) Орманда серуендейміз — (жан-жағымызға қарап, қадам жасаймыз) Велосипед тебеміз — (орнымызда отырып, педаль айналдырғандай қозғалыс)

3-тапсырма.Топтық жұмыс. Суреттерге қарап,

туризмнің мақсатын анықтаңдар. Жауаптарыңды дәптерлеріңе жазыңдар


Қорытындылау .ҰЖ.Сұрақ – жауап әдісі

1 Туризмнің түрлерін ата. Оларға мысал келтір.

2 Егер сен «Есік» қорық-мұражайына немесе Шарын

шатқалына саяхаттап барсаң, оны туризмнің қандай

мақсатына жатқызар едің?

3 Қазақстанда саяхаттауға болатын қандай туристік орындарды білесің? Оларды ата.

ЕБҚ,ЕҚБ – тапсырма.Оқушылар өздері барғысы келетін бір туристік орынды таңдап, мына сұрақтарға жауап бере отырып шағын мәтін жазады (немесе ауызша әңгімелейді):

1. Қайда барғыңыз келеді? (ел, қала, табиғат орны)

2. Неліктен дәл осы жерді таңдадыңыз?

3. Ол жерде қандай қызықты жерлерді көргіңіз келеді?

4. Сапарға не ала барар едіңіз?

5. Ол жерде қандай істермен айналысар едіңіз? (экскурсия, серуен, демалыс және т.б.)


Үйге тапсырма. Жазбаша тапсырма:

Велосипедпен және тауда шаңғымен саяхаттаудың

денсаулыққа қандай пайдасы бар? Қосымша ақпарат

көздерін пайдаланып сұраққа жауап бер.

«Алма ағашы» әдісі арқылы кері байланыс жаса

1.Не білдің?

2.Қай тапсырма қиындық тудырды?

3.Не қызықты болды?

4.Не үйрендің?

Оқушылар ширату жаттығуын жасайды








Оқушылар сұрақтарға

жауап береді.

















Оқушылар сұрақтарға жауап береді.


















Ауызша орындалады.






Сергіту сәтін қимылмен жасайды









Түсініп оқиды.






































Дәптерге қатесіз,сауатты жазады.

1. сурет:

Мақсаты — су туризмі, суға шомылу, шомылып демалу.

2. сурет:

Мақсаты — мәдени туризм, мұражайды аралап, өнер туындыларымен танысу.

3. сурет:

Мақсаты — жаяу туризм, табиғатта серуендеу, тауға шығу.


Сұрақтарға ауызша жауап береді.






Кері байланыс жасайды




Мадақтау сөздер:

Жарайсыңдар!, т.б.


Ауызша бағалау










Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 10-балл



























































Дескриптор - мәтінді түсініп оқиды.

-сұрақтарға жауап береді.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 2-балл















Дескриптор - мәтінді түсініп оқиды.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 2-балл































































Дескриптор

- суреттерге қарап,

туризмнің мақсатын анықтайды.

-жауаптарын

дәптерге жазады.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 2-балл



Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 2-балл



Дескриптор

- сұрақтарға жауап береді.

«Домбыра» әдісі арқылы өзін-өзі бағалау. 2-балл

































Оқулық






































Суреттер



















































Тексерілді________С.Утеулиева











ЖИ арқылы жасау
08 Мамыр 2025
119
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі