Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Тақырып бойынша 31 материал табылды

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер

Материал туралы қысқаша түсінік
Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер ашық сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бекітемін: _________________________________


Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Мектеп

Қарағанды облысы білім басқармасының Приозерск қаласы білім бөлімінің «№ 1 жалпы білім беретін мектебі» КММ


Пәні:

Математика


Cынып

5 « А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:


Күні: 16.10.2024 ж

Мұғалімнің аты-жөні: Шакетова Назира Жарылкаповна


Бөлімі

5.1С Жай бөлшектер


Сабақтың тақырыбы

Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер


Оқу мақсаты/ ұзақ мерзім жоспардан

5.1.1.10 дұрыс және бұрыс бөлшектерді ажырату


Сабақтың мақсаты/ бағалау критерийлері

Окушы:

- дұрыс және бұрыс бөлшектер ұғымымен танысады және оларды ажырата біледі;

- дұрыс бөлшектер және бұрыс бөлшектер ережелерін қолданып есептер шығарады.


Құндылықтарды

дарыту


Бірлік және ынтымақ

  • Өзгені тыңдау, түсіну және диалог жүргізе алу

  • Айналасындағыларға көмек көрсету

Әділдік және жауапкершілік

  • Бастаған ісін соңына дейін жеткізе білу.


Сабақ кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ басы

  2 мин


4 мин











2 мин








І.Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру.


ІІ. «Ой қозғау»
Өтілген тақырып бойынша сұрақтар
(Сұрақтарға жауап беретін оқушыларды Фортуна дөңгелегі арқылы анықтау)

  1. Үлес дегеніміз не?

  2. Бөлшектің негізгі қасиетін тұжырымда

  3. Бөлшекті қысқарту дегеніміз не?

  4. Жай бөлшектің бөлімі нені көрсетеді, алымы нені көрсетеді?

  5. Тегін 10 балл («бонус» ұттыңыз!)


ІІІ. «Кім жылдам» (топтық жұмыс)
Өтілген тақырыптан мысалдар беру арқылы жаңа тақырыпты ашу


Берілген бөлшектердің айырмашылықтары бар ма?

Сәлемдеседі, назарларын мұғалімге аударады.

Топтарын анықтап, топ болып бірігеді


Дөңгелек анықтаған оқушылар алдын ала дайындалған сұрақтарды алады, берілген сұрақтарға ойлана отырып жауап береді.








Өтілген тақырыпты еске түсіреді, топтасып тапсырманы орындайды.

Дескриптор:

- жай бөлшектерді салыстырады;

- айырмашылықтарын анықтайды.


Мадақтау






Дұрыс жауапқа:
1 асық










«Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»



Слайд

Picture 4

https://ru.piliapp.com/random/wheel/

Слайд

Сұрақтар топтамасы.





Смарт тақта


Сабақтың

ортасы

25 мин







ІV.Жаңа тақырыпты түсіндіру

«BILIM LAND» видео сабақ көрсетеді

Тақырыпқа байланысты есептер шығарудың бірнеше тәсілдерін мысалдар арқылы орындап көрсетеді.

Алымы бөлімінен кіші болатын бөлшекті дұрыс бөлшек деп атайды.

Алымы бөлімінен үлкен немесе тең болатын бөлшекті бұрыс бөлшек деп атайды.

V «Ең зейінді» әдіс .(Жеке жұмыс)

Оқулықпен жұмыс «А» № 326 (Ауызша)

Жай бөлшектердің қайсысы 1) дұрыс; 2) бұрыс жай бөлшектер болатынын анықтаңдар.

(Жұптық ж)№334 1) алымы бөлімінен 4-ке артық;

2) бөлімі алымынан 15-ке артық;

3) алымы бөлімінен 5 есе артық;

4) бөлімі алымынан 3 есе артық

үш бөлшекті жазыңыздар

338 (Т.ж) х- тің қандай мәнінде

І топ жай бөлшегі дұрыс бөлшек болады?

ІІ топ жай бөлшегі бұрыс бөлшек болады?

339 n – нің қандай натурал мәнінде

ІІІ топ жай бөлшегі дұрыс бөлшек болады?

ІV топ жай бөлшегі бұрыс бөлшек болады?

VI. (Т.ж) «Бірге ойлаймыз, бірге талқылаймыз» әдісі Рhet -цифрлық платформасы арқылы топтық жұмыс..



Жеке.ж (Қосымша есептер беру)***

«Білімді тексеру» әдісімен оқушылардың «Рlickers» платформасында тест тапсырмаларын береді.


Тақырыпқа байланысты видео сабақты қарайды


Оқушылар керекті мағлұматтар алып, жаңа тақырыпты жұмыс парағына жазады.





Оқушылар жұмыс парағында және оқулықта берілген тапсырмаларды орындайды ал, жылдам есептеп болғандар тақтада орындайды

Дескриптор:
дұрыс бөлшектерді көрсетеді;

бұрыс бөлшектерді анықтайды.

Дескриптор:
- дұрыс және бұрыс жай бөлшектердің ережесін қолданады;
- шартына сай бөлшектерді жазады.

Дескриптор:
- дұрыс бөлшек үшін айнымалының мәнін табады;

бұрыс бөлшек үшін айнымалының мәнін табады




Оқушылар білім деңгейлерін тексереді



Оқушылар өздерінің кілттері арқылы жауап береді, өздерінің қанша пайыз жауап бергенін, есеп беру парақшасынан анықтайды.






Мадақтау







Асықпен

бағалау


Мадақтау





Асықпен бағалау



«Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»

Асықпен бағалау


«Жарайсың! Жақсы!

Өте жақсы!»



https://itest.kz/kz/ent/matematika-1964/5-synyp/lecture/durys-bolshekter-burys-bolshekter-alikvottyq-bolshekter

Shape1












https://phet.colorado.edu/sims/html/build-a-fraction/latest/build-a-fraction_all.html?locale=kk

Жұмыс парағы



Объект 6

Смартфон

Жауап кілттері

Сабақ соңы

7 мин










«Бір сөйлеммен түйіндеу»

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, пікірін тыңдайды.

Бүгінгі сабақта не үйрендіңдер?

1. Дұрыс жай бөлшектер.

2. Бұрыс жай бөлшектер.

3. Қай уақытта бөлшек 1-ге тең?

Үй тапсырмасы: §18, № 332 есеп(112-бет)

(үй тапсырмасына түсінік беру)

Оқушыларды бағалау (жинаған асығының санына қарай оқушыларды бағалайды)

Рефлексия «ББҮ» кестесін толтыру




Оқушылар бүгінгі сабақтың мақсатына жеткізетін тапсырмалар орындауына қарай, өз түсінгенін, пікірін, өз ойын айту арқылы сабаққа қорытынды жасайды.



Үйге тапсырмасын күнделіктеріне жазып алады





Берілген кестені толтырады, өздерінің пікірлерін ауызша да айтады.

Білемін

Не білгім келеді?

Үйрендім








«Жарайсың!
Жақсы!

Өте жақсы! Талпын!»





10 баллдық

жүйе бойынша бағаланады.







Слайд

Shape2





Қарағанды облысы білім басқармасы Приозерск қаласы білім бөлімінің «№ 1 жалпы білім беретін мектебі» КММ








Тақырыбы: Дұрыс және бұрыс жай бөлшектер



Математика

5 сынып





Математика пәні мұғалімі: Шакетова Назира Жарылкаповна









2024-2025 оқу жылы

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
27.01.2025
90
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі