Материалдар / Дұрыс тамақтана біл
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дұрыс тамақтана біл

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Ақпан 2019
358
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтана білМұғалімнің аты-жөні:Серикбаева АКүні: 23.01.2019жыл
СЫНЫП: 2 «Ә»Қатысқан оқушылар саны: Қатыспаған оқушылар саны:
Сабақ негізделген оқу мақсаттары2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зияндытағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау ҚБ
Сабақ нәтижесі:

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.
Бағалау критерий-айдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.-олардың арасындағы айырмашылықты анықтайды
Тілдік мақсатТілдік дағдылар: оқылым, тыңдалым, жазылым.


Терминалогия: мектеп асханасы, дәуірмендер


Сөз тіркестер: дұрыс тамақтана білу.
Ойлау дағды-ң деңгейіБілу, түсіну, қолдану
ҚұндылықтарындарытуАс адамның арқауы екенін ұғындыру.
АКТ қолдану дағтаныстырылым
Пәнаралық ба-сМузыка, қазақ тілі.
ЖоспарланғануақытСабақ барысы :Ресустар
Басталуы5 минутБағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.«Аялы алақан»Тренинг.
Жаңа білім10 минут











Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дескриптор:-мәтінді түсініп оқиды, мәтіннен сұрақ дайындайды.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіТамақтыну мәдениеті дегеніміз — бәр қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі алуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп — жей білу.Адам тағамынан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энегиясының мөлшеріне қарай қуат алуы тиіс. Егер адам мөлшерден тыс ішіп жесе, артық салмақ қосып, нәтижесінде қант диабеті, атеросклероз, жүрек ауруларына шалдығады. Алайда тамақты аз ішіп, үнемі аш жүругеде болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам ағзасында (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг су, 16-17 кг нәруыз, 7-10 кг химиялық элементтен, 2,5 — 3 кг минералды тұздар, 0,5-0,8 кг көмірсутегіден тұрады. Адамның ағзасы тағам түрлерінен дәрумендерді, биологиялық заттарды ұдайы қабылдап тұру керек!1-топ. Нәруызы көп тамақтын суретін ватманға салады.2-топ. Көмірсулары көп тағамды салады.3-топ. Дәрумендері көп тағамды салады.Оқулық,мәтіндер.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Ортасы 10 минут











Қолдану Дәптермен жұмыс. ТалдауДескриптор:-ережені жазады, -жұпта талдайды, -дәрумендерді анықтайды.

Әр топ асқа, тағам, дастарханға байланысты ырымдар айту.1-топ. Тамаққа қарап түшкіру әдепсіздік.Жүкпен үйден шыққанда, үйден тұз алмайды.2-топ. Шөлдегенде су бермеген жаман ырым.Қол жумай асты ішпейді.3-топ. Аузында тамақ тұрғанда сөйлемейді.Тамақ үстінен аттамайды.Дастарханға алдымен нан қойылады.4-топ. Таңертеңгі асты тастамайды.Тамақты сол қолмен жемейді.Дастарханға бата бермей мұсылмандар тұрмайды.
Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.
Сергіту сәті2 минутСергіту сәті "Күміс құмған-ай"

Сабақты бекіту5минут,,Ыстық орындық ‘’ әдісі

Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут«Жетістік» баспалдағы.

Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.
Үйге тапсырма: мазмұндау.
Саралау – Тапсырма Тек қана пайдалы тағамдарды боя.



Бағалау- «Көңілді смайликтер»

Рефлексия:









Қорытынды бағамдау:



Оқу ісінің орынбасары: Сатенбаева.Ж











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!