Сабақтың тақырыбы: Дұрыс тамақтана біл | Мұғалімнің аты-жөні:Серикбаева АКүні: 23.01.2019жыл |
СЫНЫП: 2 «Ә» | Қатысқан оқушылар саны: | Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабақ негізделген оқу мақсаттары | 2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зияндытағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау ҚБ |
Сабақ нәтижесі:
| Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
Бағалау критерий | -айдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.-олардың арасындағы айырмашылықты анықтайды |
Тілдік мақсат | Тілдік дағдылар: оқылым, тыңдалым, жазылым. |
| Терминалогия: мектеп асханасы, дәуірмендер |
| Сөз тіркестер: дұрыс тамақтана білу. |
Ойлау дағды-ң деңгейі | Білу, түсіну, қолдану |
Құндылықтарындарыту | Ас адамның арқауы екенін ұғындыру. |
АКТ қолдану дағ | таныстырылым |
Пәнаралық ба-с | Музыка, қазақ тілі. |
Жоспарланғануақыт | Сабақ барысы : | Ресустар |
Басталуы5 минут | Бағалау парақшасымен таныстыруТоптарға бөлу.Психологиялық ахуал қалыптастыру: «Аялы алақан»Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды) | Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.«Аялы алақан»Тренинг. |
Жаңа білім10 минут
| Білу және түсінуОқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.Дескриптор:-мәтінді түсініп оқиды, мәтіннен сұрақ дайындайды.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісіТамақтыну мәдениеті дегеніміз — бәр қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі алуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп — жей білу.Адам тағамынан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энегиясының мөлшеріне қарай қуат алуы тиіс. Егер адам мөлшерден тыс ішіп жесе, артық салмақ қосып, нәтижесінде қант диабеті, атеросклероз, жүрек ауруларына шалдығады. Алайда тамақты аз ішіп, үнемі аш жүругеде болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам ағзасында (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг су, 16-17 кг нәруыз, 7-10 кг химиялық элементтен, 2,5 — 3 кг минералды тұздар, 0,5-0,8 кг көмірсутегіден тұрады. Адамның ағзасы тағам түрлерінен дәрумендерді, биологиялық заттарды ұдайы қабылдап тұру керек!1-топ. Нәруызы көп тамақтын суретін ватманға салады.2-топ. Көмірсулары көп тағамды салады.3-топ. Дәрумендері көп тағамды салады. | Оқулық,мәтіндер.«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі
|
Ортасы 10 минут
| Қолдану Дәптермен жұмыс. ТалдауДескриптор:-ережені жазады, -жұпта талдайды, -дәрумендерді анықтайды.
Әр топ асқа, тағам, дастарханға байланысты ырымдар айту.1-топ. Тамаққа қарап түшкіру әдепсіздік.Жүкпен үйден шыққанда, үйден тұз алмайды.2-топ. Шөлдегенде су бермеген жаман ырым.Қол жумай асты ішпейді.3-топ. Аузында тамақ тұрғанда сөйлемейді.Тамақ үстінен аттамайды.Дастарханға алдымен нан қойылады.4-топ. Таңертеңгі асты тастамайды.Тамақты сол қолмен жемейді.Дастарханға бата бермей мұсылмандар тұрмайды. | Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық. |
Сергіту сәті2 минут | Сергіту сәті "Күміс құмған-ай" |
|
Сабақты бекіту5минут | ,,Ыстық орындық ‘’ әдісі |
|
Бағалау 5 минутКері байланыс3 минут | «Жетістік» баспалдағы.
| Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы. |
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
Саралау – Тапсырма Тек қана пайдалы тағамдарды боя.
| Бағалау- «Көңілді смайликтер»
|
Рефлексия:
|
Қорытынды бағамдау:
|