Материалдар / Дұрыс тамақтана біл

Дұрыс тамақтана біл

Материал туралы қысқаша түсінік
сабақ жоспары
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Сабақтың тақырыбы:

Дұрыс тамақтана біл

Мұғалімнің аты-жөні:Серикбаева А

Күні: 23.01.2019жыл

СЫНЫП: 2 «Ә»

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспаған оқушылар саны:

Сабақ негізделген оқу мақсаттары

2.1.4.1 Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды

тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау ҚБ

Сабақ нәтижесі:


Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады:

Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады:

Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

Бағалау критерий

-айдалы және зиянды тағамдарды ажыратады.

-олардың арасындағы айырмашылықты анықтайды

Тілдік мақсат

Тілдік дағдылар: оқылым, тыңдалым, жазылым.

Терминалогия: мектеп асханасы, дәуірмендер

Сөз тіркестер: дұрыс тамақтана білу.

Ойлау дағды-ң деңгейі

Білу, түсіну, қолдану

Құндылықтарын

дарыту

Ас адамның арқауы екенін ұғындыру.

АКТ қолдану дағ

таныстырылым

Пәнаралық ба-с

Музыка, қазақ тілі.

Жоспарланғануақыт

Сабақ барысы :

Ресустар

Басталуы

5 минут

Бағалау парақшасымен таныстыру

Топтарға бөлу.

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Аялы алақан»

Мақсаты: жылылық, сенімділік деңгейін, еркіндікті дамыту.

Нұсқаулық: қатысушылар шеңбер болып отырады. «Бүгінгі сабақтан не алғыңыз, не көргіңіз келеді?» — сұрағын оқушыларға қойып, сұрақтарға жауап алу. Бастапқы қатысушы жанындағы көршісінің қолын ұстайды. Тренинг шеңбер бойымен жалғасады. (Тренинг соңында қатысушылар дөңгеленіп қолдарын ұстайды)

Оқушылар қорапшадан өздеріне ұнайтын түске сай маркерлер алады.

«Аялы алақан»

Тренинг.

Жаңа білім

10 минут







Білу және түсіну

Оқушылар оқулықтағы негізгі тақырыппен танысады.

Дескриптор:

-мәтінді түсініп оқиды, мәтіннен сұрақ дайындайды.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі

Тамақтыну мәдениеті дегеніміз — бәр қалыпты тамақтану, тағамдардың әр түрлі алуы, қай кезде және қандай мөлшерде ішіп — жей білу.

Адам тағамынан өзінің бір тәулікте жұмсайтын энегиясының мөлшеріне қарай қуат алуы тиіс. Егер адам мөлшерден тыс ішіп жесе, артық салмақ қосып, нәтижесінде қант диабеті, атеросклероз, жүрек ауруларына шалдығады. Алайда тамақты аз ішіп, үнемі аш жүругеде болмайды. Бұның да қауіпті зардаптары бар. Тамақтанудың ақылға қонымды жай-жапсары болуға тиіс. Адам ағзасында (мысалы, салмағы 70 кг тартатын) 40-45 кг су, 16-17 кг нәруыз, 7-10 кг химиялық элементтен, 2,5 — 3 кг минералды тұздар, 0,5-0,8 кг көмірсутегіден тұрады. Адамның ағзасы тағам түрлерінен дәрумендерді, биологиялық заттарды ұдайы қабылдап тұру керек!

1-топ. Нәруызы көп тамақтын суретін ватманға салады.

2-топ. Көмірсулары көп тағамды салады.

3-топ. Дәрумендері көп тағамды салады.

Оқулық,

мәтіндер.

«Көшбасшы және тыңдаушылар» әдісі


Ортасы

10 минут







Қолдану Дәптермен жұмыс. Талдау

Дескриптор:

-ережені жазады, -жұпта талдайды, -дәрумендерді анықтайды.


Әр топ асқа, тағам, дастарханға байланысты ырымдар айту.

1-топ. Тамаққа қарап түшкіру әдепсіздік.

Жүкпен үйден шыққанда, үйден тұз алмайды.

2-топ. Шөлдегенде су бермеген жаман ырым.

Қол жумай асты ішпейді.

3-топ. Аузында тамақ тұрғанда сөйлемейді.

Тамақ үстінен аттамайды.

Дастарханға алдымен нан қойылады.

4-топ. Таңертеңгі асты тастамайды.

Тамақты сол қолмен жемейді.

Дастарханға бата бермей мұсылмандар тұрмайды.

Оқулық,қабырғаға ілінген ватмандар, түрлі-түсті маркерлер

«Ыстық орындық» орындық әдісі, сұрақтар, орындық.

Сергіту сәті

2 минут

Сергіту сәті "Күміс құмған-ай"


Сабақты бекіту

5минут

,,Ыстық орындық ‘’ әдісі


Бағалау

5 минут

Кері байланыс

3 минут

«Жетістік» баспалдағы.


Кері байланыс парағы. «Жетістік» баспалдағы.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Саралау – Тапсырма Тек қана пайдалы тағамдарды боя.



Бағалау- «Көңілді смайликтер»


Рефлексия:






Қорытынды бағамдау:




Оқу ісінің орынбасары: Сатенбаева.Ж













Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі