Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дұрыс тамақтана біл
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Білім беру ұйымының атау |
Қапал бастауыш мектебі |
Пәні: |
Дүниетану |
Бөлім: |
Дені саудың-жаны сау |
Педагогтің аты-жөні |
Оспанова Маржан Есіркепқызы |
Сабақтың тақырыбы |
Дұрыс тамақтана біл |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтау |
Сабақтың мақсаты (бағалау критерийі) |
Видеокөрсетілім арқылы пайдалы және зиянды тағамдарды анықтады Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты зерттейді |
Ойлау дағдысы |
Білу және түсіну. Қолдану. |
Сабақтың барысы |
|
Сабақтың кезеңі/ уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||
Сабақтың басы 10 мин. Сабақтың ортасы 30 мин. |
Психологиялық ахуал қалыптастыру -Сәлеметсіңдер ме балалар?Қазір бізде дүнитану сабағы.Сабаққа дайынбыз ба?Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық. «Ізгі тілек» әдісі қолданылады Ширату «Өз орныңды тап» топқа бөлу Себетпен конфет әкелу Конфеттің түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу 1-топ «Сары конфеттер» 2-топ «Көк конфеттер» 3-топ «Қызыл конфеттер -Бұл қандай тағам? -Кәмпит жегенде қандай сезімде боласыңдар? -Не үшін топқа бөліну үшін кәмпитті қолдандық? -Бұл тағамның біздің бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар болуы мүмкін? «Галереяға саяхат» әдісі Нұсқаулық:Сабақ мазмұнына болжау жасау -Неге адамдар осындай жағдайға тап болды деп ойлайсыңдар? -Жалпы балалар, сендердің айтып жатқан ойларың дұрыс. Бұл адамдар дұрыс тамақтанудың салдарынан, денсаулықтарын жоғалтқан. -Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызда дұрыс тамақтану» туралы ақпарат алатын боламыз |
Шаттық шеңберінде балалар бір-біріне жылы тілектер айтады Конфеттің түсіне байланысты топқа бөлінеді. Сұрақтарға жауап береді. Суреттер арқылы оқушылар ойларын айтады, болжам жасайды. |
Оқушылар мадақтау арқылы бағаланады Мадақтау |
Интербелсенді тақта,суреттер |
||||||||||||
Сабақтың соңы 5мин |
Сабақтың мақсатымен таныстыру Видеокөрсетілім «Салауатты тамақтану ережелері» 1-тапсырма «Екі түрлі себеп» әдісі (ТЖ) Суреттер, ақпараттық құралдар үлестіріледі. Әр топ берілген тағамның пайдасы мен зиянын анықтап, кестеге жазып шығады.
ЕБҚ Пайдалы тағамдарды көк түспен,зиянды тағамдарды қызыл түспен боя.Бұл бала сурет салғанды ұнатады.
ЖБҚ Пайдалы тағамдардан таңғы ас мәзірін құра.
Сергіту сәті «Банан биі»
(ЖЖ) 2-тапсырма « Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі зерттеу жұмысы Әр жұп берілген тағамдардың пайдасы мен зиянын зерттеп,айырмашылығын анықтау Ұн Торт Сүт Йогурт Су Газдал
ЕБҚ Жұбына ақпаратты тауып ауызша айтып отырады. Жұбы жазып отрады.Себебі, бұл баланың жазылымы нашар болғандықтан.
ЖБҚ «Жарнама» жасау. Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.
(ЖЖ) «Сөйлемді толықтыр»
Жемістердің -----------ағзасына -----------көп. Ұннан ----------тағамдарды ----------тұтынба. Уақытылы ------------ тамақтануды---------айналдыр. Газдалған ------------адам ағзасына--------.
Керекті сөздер:адам,пайдасы,жасалған,жиі,дұрыс, әдетке,сусындар,зиян.
Рефлексия «Еркін микрофон» әдісі Сабақтан қандай әсер алдың? Сабақ барысында қандай қиындық туындады? Қай тапсырма қызық болды? Қай тапсырманы орындағанда біліміңді толық жеткізе алдың? Нұсқаулық:Сабаққа қорытынды шығарып, өз тұжырымын айтады |
видеоны көреді.
Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды
Әртүрлі тағамдарды зерттеп,оның жарамдыдық мерзімін,құрамын, пайдасын, айырмашығын ажыратады
770 ₸ - Сатып алу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |