Материалдар / Дұрыс тамақтана біл
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дұрыс тамақтана біл

Материал туралы қысқаша түсінік
Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қаңтар 2023
182
5 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады





Білім беру ұйымының атау

Қапал бастауыш мектебі

Пәні:

Дүниетану

Бөлім:

Дені саудың-жаны сау

Педагогтің аты-жөні

Оспанова Маржан Есіркепқызы

Сабақтың тақырыбы

Дұрыс тамақтана біл

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтау


Сабақтың мақсаты

(бағалау критерийі)

Видеокөрсетілім арқылы пайдалы және зиянды тағамдарды анықтады

Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты зерттейді



Ойлау дағдысы

Білу және түсіну.

Қолдану.

Сабақтың барысы




Сабақтың кезеңі/

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

10 мин.























Сабақтың ортасы

30 мин.

Психологиялық ахуал қалыптастыру

-Сәлеметсіңдер ме балалар?Қазір бізде дүнитану сабағы.Сабаққа дайынбыз ба?Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық. «Ізгі тілек» әдісі қолданылады




Ширату

«Өз орныңды тап» топқа бөлу

Себетпен конфет әкелу

Конфеттің түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу

1-топ «Сары конфеттер»

2-топ

«Көк конфеттер»

3-топ

«Қызыл конфеттер

-Бұл қандай тағам?

-Кәмпит жегенде қандай сезімде боласыңдар?

-Не үшін топқа бөліну үшін кәмпитті қолдандық?

-Бұл тағамның біздің бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар болуы мүмкін?



«Галереяға саяхат» әдісі

Нұсқаулық:Сабақ мазмұнына болжау жасау

-Неге адамдар осындай жағдайға тап болды деп ойлайсыңдар?

-Жалпы балалар, сендердің айтып жатқан ойларың дұрыс. Бұл адамдар дұрыс тамақтанудың салдарынан, денсаулықтарын жоғалтқан.

-Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызда дұрыс тамақтану» туралы ақпарат алатын боламыз






Шаттық шеңберінде балалар бір-біріне жылы тілектер айтады






Конфеттің түсіне байланысты топқа бөлінеді.

Сұрақтарға жауап береді.













Суреттер арқылы

оқушылар ойларын айтады,

болжам жасайды.



Оқушылар мадақтау арқылы бағаланады







Мадақтау


















Интербелсенді тақта,суреттер



































































Сабақтың соңы

5мин



Сабақтың мақсатымен таныстыру

Видеокөрсетілім

«Салауатты тамақтану ережелері»


1-тапсырма «Екі түрлі себеп» әдісі (ТЖ)

Суреттер, ақпараттық құралдар үлестіріледі.

Әр топ берілген тағамның пайдасы мен зиянын анықтап, кестеге жазып шығады.


  1. топ ұн тағамдары

  2. топ сүт тағамдары

  3. сусындар




Пайдалы

Зиянды




ЕБҚ Пайдалы тағамдарды көк түспен,зиянды тағамдарды қызыл түспен боя.Бұл бала сурет салғанды ұнатады.


ЖБҚ Пайдалы тағамдардан таңғы ас мәзірін құра.



Сергіту сәті «Банан биі»


(ЖЖ) 2-тапсырма

« Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі зерттеу жұмысы

Әр жұп берілген тағамдардың пайдасы мен зиянын зерттеп,айырмашылығын анықтау

Ұн Торт

Сүт Йогурт

Су Газдал

Тағам

ның атауы

Жарамдылық мерзімі

Құрамындағы дәрумен

дер

Адам ағзасына пайдасы




Айырмашылығы








ЕБҚ Жұбына ақпаратты тауып ауызша айтып отырады. Жұбы жазып отрады.Себебі, бұл баланың жазылымы нашар болғандықтан.


ЖБҚ «Жарнама» жасау. Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.




(ЖЖ) «Сөйлемді толықтыр»


Жемістердің -----------ағзасына -----------көп.

Ұннан ----------тағамдарды ----------тұтынба.

Уақытылы ------------ тамақтануды---------айналдыр.

Газдалған ------------адам ағзасына--------.


Керекті сөздер:адам,пайдасы,жасалған,жиі,дұрыс,

әдетке,сусындар,зиян.


Рефлексия

«Еркін микрофон» әдісі

Сабақтан қандай әсер алдың?

Сабақ барысында қандай қиындық туындады?

Қай тапсырма қызық болды?

Қай тапсырманы орындағанда біліміңді толық жеткізе алдың?

Нұсқаулық:Сабаққа қорытынды шығарып, өз тұжырымын айтады

видеоны көреді.




























Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды




Әртүрлі тағамдарды зерттеп,оның жарамдыдық мерзімін,құрамын,

пайдасын,

айырмашығын ажыратады




















770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!