Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Білім беру ұйымының атау

    Қапал бастауыш мектебі

    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Дені саудың-жаны сау

    Педагогтің аты-жөні

    Оспанова Маржан Есіркепқызы

    Сабақтың тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтау


    Сабақтың мақсаты

    (бағалау критерийі)

    Видеокөрсетілім арқылы пайдалы және зиянды тағамдарды анықтады

    Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты зерттейді



    Ойлау дағдысы

    Білу және түсіну.

    Қолдану.

    Сабақтың барысы




    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.























    Сабақтың ортасы

    30 мин.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    -Сәлеметсіңдер ме балалар?Қазір бізде дүнитану сабағы.Сабаққа дайынбыз ба?Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық. «Ізгі тілек» әдісі қолданылады




    Ширату

    «Өз орныңды тап» топқа бөлу

    Себетпен конфет әкелу

    Конфеттің түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу

    1-топ «Сары конфеттер»

    2-топ

    «Көк конфеттер»

    3-топ

    «Қызыл конфеттер

    -Бұл қандай тағам?

    -Кәмпит жегенде қандай сезімде боласыңдар?

    -Не үшін топқа бөліну үшін кәмпитті қолдандық?

    -Бұл тағамның біздің бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар болуы мүмкін?



    «Галереяға саяхат» әдісі

    Нұсқаулық:Сабақ мазмұнына болжау жасау

    -Неге адамдар осындай жағдайға тап болды деп ойлайсыңдар?

    -Жалпы балалар, сендердің айтып жатқан ойларың дұрыс. Бұл адамдар дұрыс тамақтанудың салдарынан, денсаулықтарын жоғалтқан.

    -Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызда дұрыс тамақтану» туралы ақпарат алатын боламыз






    Шаттық шеңберінде балалар бір-біріне жылы тілектер айтады






    Конфеттің түсіне байланысты топқа бөлінеді.

    Сұрақтарға жауап береді.













    Суреттер арқылы

    оқушылар ойларын айтады,

    болжам жасайды.



    Оқушылар мадақтау арқылы бағаланады







    Мадақтау


















    Интербелсенді тақта,суреттер



































































    Сабақтың соңы

    5мин



    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    Видеокөрсетілім

    «Салауатты тамақтану ережелері»


    1-тапсырма «Екі түрлі себеп» әдісі (ТЖ)

    Суреттер, ақпараттық құралдар үлестіріледі.

    Әр топ берілген тағамның пайдасы мен зиянын анықтап, кестеге жазып шығады.


    1. топ ұн тағамдары

    2. топ сүт тағамдары

    3. сусындар




    Пайдалы

    Зиянды




    ЕБҚ Пайдалы тағамдарды көк түспен,зиянды тағамдарды қызыл түспен боя.Бұл бала сурет салғанды ұнатады.


    ЖБҚ Пайдалы тағамдардан таңғы ас мәзірін құра.



    Сергіту сәті «Банан биі»


    (ЖЖ) 2-тапсырма

    « Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі зерттеу жұмысы

    Әр жұп берілген тағамдардың пайдасы мен зиянын зерттеп,айырмашылығын анықтау

    Ұн Торт

    Сүт Йогурт

    Су Газдал

    Тағам

    ның атауы

    Жарамдылық мерзімі

    Құрамындағы дәрумен

    дер

    Адам ағзасына пайдасы




    Айырмашылығы








    ЕБҚ Жұбына ақпаратты тауып ауызша айтып отырады. Жұбы жазып отрады.Себебі, бұл баланың жазылымы нашар болғандықтан.


    ЖБҚ «Жарнама» жасау. Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.




    (ЖЖ) «Сөйлемді толықтыр»


    Жемістердің -----------ағзасына -----------көп.

    Ұннан ----------тағамдарды ----------тұтынба.

    Уақытылы ------------ тамақтануды---------айналдыр.

    Газдалған ------------адам ағзасына--------.


    Керекті сөздер:адам,пайдасы,жасалған,жиі,дұрыс,

    әдетке,сусындар,зиян.


    Рефлексия

    «Еркін микрофон» әдісі

    Сабақтан қандай әсер алдың?

    Сабақ барысында қандай қиындық туындады?

    Қай тапсырма қызық болды?

    Қай тапсырманы орындағанда біліміңді толық жеткізе алдың?

    Нұсқаулық:Сабаққа қорытынды шығарып, өз тұжырымын айтады

    видеоны көреді.




























    Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды




    Әртүрлі тағамдарды зерттеп,оның жарамдыдық мерзімін,құрамын,

    пайдасын,

    айырмашығын ажыратады




















    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Оспанова Маржан Есиркеповна
    30 Қаңтар 2023
    272
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дұрыс тамақтана біл

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дұрыс тамақтана біл

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.
    Материалдың қысқаша нұсқасы





    Білім беру ұйымының атау

    Қапал бастауыш мектебі

    Пәні:

    Дүниетану

    Бөлім:

    Дені саудың-жаны сау

    Педагогтің аты-жөні

    Оспанова Маржан Есіркепқызы

    Сабақтың тақырыбы

    Дұрыс тамақтана біл

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

    2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты анықтау


    Сабақтың мақсаты

    (бағалау критерийі)

    Видеокөрсетілім арқылы пайдалы және зиянды тағамдарды анықтады

    Пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықты зерттейді



    Ойлау дағдысы

    Білу және түсіну.

    Қолдану.

    Сабақтың барысы




    Сабақтың кезеңі/

    уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    10 мин.























    Сабақтың ортасы

    30 мин.

    Психологиялық ахуал қалыптастыру

    -Сәлеметсіңдер ме балалар?Қазір бізде дүнитану сабағы.Сабаққа дайынбыз ба?Ендеше сабағымызды жақсы көңіл-күймен бастайық. «Ізгі тілек» әдісі қолданылады




    Ширату

    «Өз орныңды тап» топқа бөлу

    Себетпен конфет әкелу

    Конфеттің түсіне байланысты оқушыларды топқа бөлу

    1-топ «Сары конфеттер»

    2-топ

    «Көк конфеттер»

    3-топ

    «Қызыл конфеттер

    -Бұл қандай тағам?

    -Кәмпит жегенде қандай сезімде боласыңдар?

    -Не үшін топқа бөліну үшін кәмпитті қолдандық?

    -Бұл тағамның біздің бүгінгі сабағымызға қандай қатысы бар болуы мүмкін?



    «Галереяға саяхат» әдісі

    Нұсқаулық:Сабақ мазмұнына болжау жасау

    -Неге адамдар осындай жағдайға тап болды деп ойлайсыңдар?

    -Жалпы балалар, сендердің айтып жатқан ойларың дұрыс. Бұл адамдар дұрыс тамақтанудың салдарынан, денсаулықтарын жоғалтқан.

    -Олай болса, балалар бүгінгі сабағымызда дұрыс тамақтану» туралы ақпарат алатын боламыз






    Шаттық шеңберінде балалар бір-біріне жылы тілектер айтады






    Конфеттің түсіне байланысты топқа бөлінеді.

    Сұрақтарға жауап береді.













    Суреттер арқылы

    оқушылар ойларын айтады,

    болжам жасайды.



    Оқушылар мадақтау арқылы бағаланады







    Мадақтау


















    Интербелсенді тақта,суреттер



































































    Сабақтың соңы

    5мин



    Сабақтың мақсатымен таныстыру

    Видеокөрсетілім

    «Салауатты тамақтану ережелері»


    1-тапсырма «Екі түрлі себеп» әдісі (ТЖ)

    Суреттер, ақпараттық құралдар үлестіріледі.

    Әр топ берілген тағамның пайдасы мен зиянын анықтап, кестеге жазып шығады.


    1. топ ұн тағамдары

    2. топ сүт тағамдары

    3. сусындар




    Пайдалы

    Зиянды




    ЕБҚ Пайдалы тағамдарды көк түспен,зиянды тағамдарды қызыл түспен боя.Бұл бала сурет салғанды ұнатады.


    ЖБҚ Пайдалы тағамдардан таңғы ас мәзірін құра.



    Сергіту сәті «Банан биі»


    (ЖЖ) 2-тапсырма

    « Ойлан, жұптас, талқыла»әдісі зерттеу жұмысы

    Әр жұп берілген тағамдардың пайдасы мен зиянын зерттеп,айырмашылығын анықтау

    Ұн Торт

    Сүт Йогурт

    Су Газдал

    Тағам

    ның атауы

    Жарамдылық мерзімі

    Құрамындағы дәрумен

    дер

    Адам ағзасына пайдасы




    Айырмашылығы








    ЕБҚ Жұбына ақпаратты тауып ауызша айтып отырады. Жұбы жазып отрады.Себебі, бұл баланың жазылымы нашар болғандықтан.


    ЖБҚ «Жарнама» жасау. Адам ағзасына пайдалы бір тағамды таңдап алып,құрамындағы дәрумендерді айта отырып жарнама жасайды.




    (ЖЖ) «Сөйлемді толықтыр»


    Жемістердің -----------ағзасына -----------көп.

    Ұннан ----------тағамдарды ----------тұтынба.

    Уақытылы ------------ тамақтануды---------айналдыр.

    Газдалған ------------адам ағзасына--------.


    Керекті сөздер:адам,пайдасы,жасалған,жиі,дұрыс,

    әдетке,сусындар,зиян.


    Рефлексия

    «Еркін микрофон» әдісі

    Сабақтан қандай әсер алдың?

    Сабақ барысында қандай қиындық туындады?

    Қай тапсырма қызық болды?

    Қай тапсырманы орындағанда біліміңді толық жеткізе алдың?

    Нұсқаулық:Сабаққа қорытынды шығарып, өз тұжырымын айтады

    видеоны көреді.




























    Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды




    Әртүрлі тағамдарды зерттеп,оның жарамдыдық мерзімін,құрамын,

    пайдасын,

    айырмашығын ажыратады




















    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Адам және қоғам Тест Мектепке дейінгі балалар
    30.01.2023
    272
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Оспанова Маржан Есиркеповна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации