Материалдар / "Дұрыс тамақтана біл" 2-сыныпқа арналған дүниетану пәнінен ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Дұрыс тамақтана біл" 2-сыныпқа арналған дүниетану пәнінен ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал дүниетану пәні бойынша 2-сынып оқушыларына арналған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2024
94
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Қ ызылорда облысы

Қармақшы ауданы

ІІІ Интернационал ауылы

108 орта мектептің

Бастауыш сынып мұғалімі

Ибрагимова Салтанат

Маханбетжановна

Білім беру ұйымының атауы

108 орта мектеп

Пәні:

Дүниетану. Атамұра

Бөлім:

Дені саудың-жаны сау

Педагогтің аты-жөні:

Ибрагимова С.М

Күні:

19.01.2024 ж

Сынып:

2сынып


Сабақтың тақырыбы:

18 сабақ. Дұрыс тамақтана біл.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.4.1.Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау

Сабақтың мақсаты

Түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтайды. Дұрыс тамақтана білуге үйрету.

Құндылықтар

ҰЛТТЫҚМҮДДЕ: Қазақстанның қауіпсіздігін қамтамасыз етуге дайын болу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//

уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

5 минут






Өткенді пысықтау

5 минут





Сабақ

тың ортасы

20 минут










































































Сергіту сәті

2 минут











































Сабақты қорыту

6минут






Қосымша тапсырма

2минут





























Үй тапсырмасы






Кері байланыс

5 мину

Психологиялық ахуалды жақсарту

Жарқырап күн ашылды,

Айналаға нұр шашылды.

Қайырлы күн! Біз нәзік қыздармыз! Қайырлы күн! Біз батыр ұлдармыз!


Өткенді пысықтау

Үй тапсырмасы

Сабаққа кіріспе

Суретпен жұмыс. Суреттен кімді көріп тұрмыз? Проблемалық сұрақ: Ол неліктен ауырды деп ойлайсыңдар? Өз ойларыңды айта қойыңдар.(Балалардың жауаптарын тыңдау)

Бүгінгі сабақтың мазмұны не туралы болуы мүмкін? Пәнаралық байланыс: Қай сабақта біз тамақтану туралы өтіп едік? Дұрыс. «Әдебиеттік оқу» пәнінен «Қомағайлық» мысалын өткен едік.

Жұмбақ шешу. Шешуі: Денсаулық. Олай болса, топқа бөлінейік.

1 топ: А дәрумені

2 топ: В дәрумені

3топ: С дәрумені

4 топ: Д дәрумені. Балалар орнымызға орналасып болсақ енді әр партада дәрумендер жатыр сол дәруменді алып бір бірден қолданамыз. Дәруменнің әсер ету уақыты 45 минут. Ал, балалар сіздерге сәттілік.

Топтық жұмыс. Әр топқа суреттер беріледі. Сол суреттерден ақуыз, көмірсулар, майларды табамыз.

Зерттеушілік жұмыс.

Әр топқа сәбіз, жұмыртқа, балық, лимон тарату.

Сұрақ: Бұл тағамдардың құрамында қандай дәрумендер бар?

Олардың адам ағзасына пайдасы қандай? Жауаптарын тыңдау.

Осы сұрақтың жауабын табу үшін оқулықтың 51 бетін ашамыз да оқимыз. Оқулықпен жұмыс.

Мәтінді оқу. Топпен жұмыс. «Тұжырымдамалық карта».

Әр топ өздеріне берілген суреттердің пайдасын айтып, суреттерді түсіндіреді. Зиянды тамақтар мен әдеттерді айтады.

І топ Денсаулықтың досы

ІІ топ Денсаулықтың жауы

ІІІ топ Жемістер мен көкөністерді орналастыр.

ІҮ топ. Сіздерге берілген суретте бала неге салмақ қосқандығы жайлы айтып беріңіздер.

Постер құрайды және қорғайды. Суреттерді орналастырады. Шапалақпен бағалау.

Қорытынды: Осы айтқан барлық тағамымыз ақуыз, май, көмірсудан тұрады. Тағамның құрамында ақуыз жеткілікті болса, сен тез өсесің. Тағамдағы май бізге күш-қуат береді. Ағзада көмірсу көп болса, адам шыдамды келеді. Және біздің ағзамызға минералды тұздар да қажет. Міне, тағамда осы аталғандар болса адамның дені сау болады. Зиянды тамақтар, жаман әдеттер адам ағзасын тез қартайуға және ағзасын улануға алып келеді.

Сергіту сәті. Музыка ырғағымен жаттығулар жасайды.

Зертханалық жұмыс: Әр топқа пакетке салынған жармалар тарату. Пакеттің сыртына жазылған өнімнің тағамдық құндылығынан ақуыз, май, көмірсудың қаншалықты адам ағзасына маңызды екенін айтады.

Жұптық жұмыс.

Жемістерден не жасалынады?

Түскі тамаққа қандай тамақ түрін таңдайсың?

Қуырдақ неден дайындалады?

Кешкі ас мәзірін ата.

Тамақтану ережесін айт.

Таңғы ас мәзірін айт.

Тағамның қандай құнарлылығы маңызды?

Энергетикалық сусындар ішкен дұрыс па?

Үйде қандай тағамдар әзірленеді? Өзіңнің сүйікті тағамыңның пайдасы туралы айт?


Азанда қай уақытта оянасың?


Қанша уақыт телефонға уақыт бөлесің?


Күнделікті қанша уақыт серуендеуге жұмсайсың?


Адам үшін ең маңызды дәрумен қоры?


Дәптермен жұмыс:

Жеке жұмыстар

Сен білесің бе? Ғалымдардың зерттеуі бойынша, баланың дені сау болу үшін күніне жеміс-жидектер жеу керек.

«Галерея» әдісі. Жан жақтарымызға қараймыз. Сыныптың ішінде тағамдардың суретті қағаздары ілініп тұр.

«А дәрумені» тобындағылар ұннан, жармадан жасалатын тағамдарды;

«В дәрумені» тобындағылар көкөністер мен жемістерді.

«С дәрумені» тобындағылар балық, ет тағамдарын;

«Д дәрумені» тұз, қант, тәттілер тауып «Тамақтану пирамидасына» жапсырады. Бұдан басқа, ас мәзірінде өте аз болатын тағамдарды тауып, жапсырайық. Қорытынды. Денің сау болсын десең, дұрыс тамақтан! Адам үшін денінің саулығы өте маңызды. Көптеген аурулар дұрыс тамақтанбау салдарынан пайда болады. Сондықтан адам үшін уақытында дұрыс тамақтану қажет

4 тапсырма. Қорыту

 Әр адам дұрыс тамақтана білудің неге қажет екенін білулері керек.

2. Адамдар тағаммен бірге қандай қоректік заттарды бірге қабылдайды?

3. Сенің тұрған жеріңде ағзаңа пайдалы өнімдердің қай түрін өсіреді?




Үй тапсырмасы

Мектептегі асханадағы тағамдар туралы не айта аласың? Ол тағамдар саған ұнай ма? Сол туралы жазып кел.




«Жемістер» кері байланыс.



Сабаққа дайындық жасап, жақсы тілектер тілейді.


Үй тапсырмасын тексертеді



«Фри» әдісі


ақырыпты ашады


Сұрақтарға жауап береді



Жұмбақ шешеді







Дәрумендер туралы айтады






Топтық жұмыс.






Жеке жұмыс жасайды













Топпен жұмыс




































Жаттығу жасайды



Жеке жұмыс жасайды





Өз ойларын айтады


Жұптық жұмыс жасайды.

































Дәптермен жұмыс





Қосымша жұмыс жасайды





























Үй тапсырмасын алады





Кері байланыс береді













Мақтап, мадақтап отыру



Дескриптор:




ҚБ:

« Дәрумендер» әдісі










Дескриптор:

Өз ой қорытындысы

мен бөліседі-1б





Дескриптор: Суреттерден ақуыз, көмірсулар, майларды табады-2б


Жарайсыңдар!





Дескриптор:

Суреттерді сипаттап,сұрақтарға жауап береді-2б

себебін түсіндіреді-1б


Кереметсің!




1-топ

Топтар өздеріне берілген тапсырмаларды орындайды -1б

2-топ

Әр топ өз жұмыстарын жалғастырады-1б







Сен мықтысың!







Дескриптор:

Тағамдардың құнарлылығын айтады-2б












Дескриптор: жұмыстарын қорғайды. Түсінідіріп өтеді. 3б
















Жұмыстарын қорғайды, өз жауаптарын айтады-3б










Дискриптор

Жұмысты қорғайды, қорытады .












Дәптермен жұмыс жасайды. Өз ойларын аайтады.






Дискриптор

Тамақтану пирамидасын құрастырады 2 балл














Жарайсыңдар!












Кері байланыс







Суреттер

























оқулық


















Қимылдар




Оқулық








Суреттер











Оқулық





























Суреттер






































Галарея









































Кері байланыс парағы


















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!