|
Апта дәйек сөзі |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!»» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
28.11.24 ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі» |
|
|
Мақсаты |
Жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екенін түсіндіру. |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және жауапкершілік » |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. Біздің сынып әдепті, Бәріне көмек береді. Біздің сынып әрқашан Жетістікке жетеді. Біздің сынып қашанда Алғашқы боп жүреді. Мұғалімдер барлығы Бізді мақтан етеді. -Балалар, тақтадағы нақыл сөздерді оқиықшы. Салауатты өмір сүру тек тән саулығына ғана емес, жан саулығына да байланысты. Ішер судың да шамасы бар: артық - зиян. Дертке шалдыққанша денсаулықтың қадірін ешкім де білмейді. Таңсәріде оянған дұрыс, себебі бұл әдет мықты денсаулыққа, байлық пен даналыққа жетелейді. Денсаулық — ең ұлы қазына, басқалар оның алдында ештеңе емеc. -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? -«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі» -Бүгінгі сабағымыздың дәйек сөзін «Адасқан әріптер» ойынын шешу арқылы табайық. https://wordwall.net/ru/resource/38411114 «Денсаулық-зор байлық»
|
Хормен тақтадағы өлеңді оқиды.
Нақыл сөздерді оқып, мағынасын түсіндіреді.
Шашылған дыбыстарды орнына қою арқылы сабақтың дәйек сөзін табады. |
слайд |
|
|
Сабақтың ортасы |
Құдық Дұрыс тамақтану. Пайдалы тағамдардың суретін сал. Пайдасын айтып көр. Қайшы Спорт. Спорт түрлерін жаз, көрсет. Қай жерге пайдасы бар деп ойлайсың? Қағаз Тазалық. Тазалық сақтаудың ережелері қандай? -Жарайсыңдар,балалар! -Ендігі тапсырма «Жұптық жұмыс» -Өздеріңе таратылған суреттегі әрекеттердің дұрыс бұрыстығын ажыратыңдар. Денсаулыққа пайдалы-зиян жағын жазыңдар. -Жақсы, балалар, Бәріміз бірігіп денсаулық қалашығына саяхатқа шығайық. Ол қалашықта станцияларға тоқтап, сол сол станцияның тапсырмаларын орындайық.
|
Жауабы: жеміс — жидектер, сүт тағамдары, дәнді — дақылдар, ет тағамдары, кепкен жемістер. Жауабы: дене жаттығулары, жүзу, жүгіру, доп ойнау, секіру Жауабы: жеке бас гигиенасы, оқулықтардың ұқыптылығы, киім реттілігі, үй тазалығы, ыдыс -аяқтың таза болуы. Жұптасып жұмыс жасайды.
|
|
|
|
«ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ ОРЫН АЛҒАН КЕЗДЕ ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОҢЫРАУ СОҒУ СКРИПТЕРІ » - Бүгінгі сабақты тест сұрақтарынан бастаймыз. Қызмет телефоны нөмірлерінің дұрыс ретін анықта: «Газ қызметі», «Жедел жәрдем», «Өрт қызметі», «Полиция»: А) 104, 103, 101, 102,111 В) 104, 101, 103, 102,111 Б) 101, 103, 104,102, 111 Г) 104, 103, 102, 101,111 3. Өткенді қайталау Төтенше жағдай кезінде шұғыл қызметті қалай дұрыс шақыру керектігін, телефон болмаса көмектесе алатын адамды табуды, қиындық туған жағдайды өзін қалай ұстау керектігі туралы білеміз. «Есте сақта!»
4. Негізгі бөлім. Жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде, барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектес. Скрипт – бұл телефонмен сөйлесудің нақты скриптері, әрекет жоспары. Қызмет нөміріне хабарласып, диспетчер сұрақтарына дұрыс және нақты жауап беру керек. «Әрекетжоспарын құр. Скрипт» ойыны. Топтықжұмыс - Диспетчерге берілетін жауап алгоритмін анықтап алыңыз жәнепікіріңізді дәлелдеңіз. (Балалар әрекет ету карталарын алып, оны ретімен орналастырады). Әрекет ретін анықтаңыз: 1 Диспетчердің барлық сұрақтарынажауап беру . 2 Болған жағдайды нақты айту. 3 Тиісті құтқару қызметінің нөмірін теру. 4 Өзіңнің тегіңді, атыңды, телефон нөміріңді айту. 5 Мекенжайыңды нақты айту. 5.Бекіту. Өзіндік жұмыс - Көмекші сөздердіпайдаланып сөйлемді толықтыр. 1. Өз сақта. 2.Өз мен тәжірибеңді толықтыр. 3. Қателіктеріңнен шығар. 4. Зейініңді, және зеректігіңді дамыту керек. 5. орында және сақта. Тірек сөздер:қорытынды, қауіпсіздік, қауіпсіздік ережесі, байқағыштығың, білімі, нұсқаулық. |
Төтенше жағдай болған жағдайда қоңырау соғатын қызмет туралы мағлұмат алады |
|
https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 |
|
|
Сабақтың соңы |
«Тамақтану пирамидасы». Әр топ өз қалауларыңыз бойынша рет-ретімен тағамдарды орналастырып, тамақтану пирамидасын құрастырыңдар. |
Әр топ өз қалаулары бойынша тамақтану птрамидасын құрастырады. |
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі
Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі
|
Апта дәйек сөзі |
«Әділетте берік болсаң аяғың таймайды!»» |
|
|
Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
28.11.24 ж |
|
|
Сынып: 4 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Тәрбие тақырыбы |
«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі» |
|
|
Мақсаты |
Жас ұрпаққа адам денсаулығының қымбаттылығын, өмір сүру үшін қажеттілігін, бағалы байлық екенін түсіндіру. |
|
|
Құндылық |
«Әділдік және жауапкершілік » |
|
|
Қауіпсіздік сабағы 10 мин |
«Төтенше жағдай туындаған кезде жедел қызметтерге қоңырау шалу скриптері» |
|
Сабақтың барысы:
|
Сабақтың кезені/ уақыт |
Педагогтың әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы |
Психологиялық ахуал. Біздің сынып әдепті, Бәріне көмек береді. Біздің сынып әрқашан Жетістікке жетеді. Біздің сынып қашанда Алғашқы боп жүреді. Мұғалімдер барлығы Бізді мақтан етеді. -Балалар, тақтадағы нақыл сөздерді оқиықшы. Салауатты өмір сүру тек тән саулығына ғана емес, жан саулығына да байланысты. Ішер судың да шамасы бар: артық - зиян. Дертке шалдыққанша денсаулықтың қадірін ешкім де білмейді. Таңсәріде оянған дұрыс, себебі бұл әдет мықты денсаулыққа, байлық пен даналыққа жетелейді. Денсаулық — ең ұлы қазына, басқалар оның алдында ештеңе емеc. -Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы қандай деп ойлайсыңдар? -«Дұрыс тамақтану денсаулық кепілі» -Бүгінгі сабағымыздың дәйек сөзін «Адасқан әріптер» ойынын шешу арқылы табайық. https://wordwall.net/ru/resource/38411114 «Денсаулық-зор байлық»
|
Хормен тақтадағы өлеңді оқиды.
Нақыл сөздерді оқып, мағынасын түсіндіреді.
Шашылған дыбыстарды орнына қою арқылы сабақтың дәйек сөзін табады. |
слайд |
|
|
Сабақтың ортасы |
Құдық Дұрыс тамақтану. Пайдалы тағамдардың суретін сал. Пайдасын айтып көр. Қайшы Спорт. Спорт түрлерін жаз, көрсет. Қай жерге пайдасы бар деп ойлайсың? Қағаз Тазалық. Тазалық сақтаудың ережелері қандай? -Жарайсыңдар,балалар! -Ендігі тапсырма «Жұптық жұмыс» -Өздеріңе таратылған суреттегі әрекеттердің дұрыс бұрыстығын ажыратыңдар. Денсаулыққа пайдалы-зиян жағын жазыңдар. -Жақсы, балалар, Бәріміз бірігіп денсаулық қалашығына саяхатқа шығайық. Ол қалашықта станцияларға тоқтап, сол сол станцияның тапсырмаларын орындайық.
|
Жауабы: жеміс — жидектер, сүт тағамдары, дәнді — дақылдар, ет тағамдары, кепкен жемістер. Жауабы: дене жаттығулары, жүзу, жүгіру, доп ойнау, секіру Жауабы: жеке бас гигиенасы, оқулықтардың ұқыптылығы, киім реттілігі, үй тазалығы, ыдыс -аяқтың таза болуы. Жұптасып жұмыс жасайды.
|
|
|
|
«ТӨТЕНШЕ ЖАҒДАЙ ОРЫН АЛҒАН КЕЗДЕ ТӨТЕНШЕ ҚЫЗМЕТКЕ ҚОҢЫРАУ СОҒУ СКРИПТЕРІ » - Бүгінгі сабақты тест сұрақтарынан бастаймыз. Қызмет телефоны нөмірлерінің дұрыс ретін анықта: «Газ қызметі», «Жедел жәрдем», «Өрт қызметі», «Полиция»: А) 104, 103, 101, 102,111 В) 104, 101, 103, 102,111 Б) 101, 103, 104,102, 111 Г) 104, 103, 102, 101,111 3. Өткенді қайталау Төтенше жағдай кезінде шұғыл қызметті қалай дұрыс шақыру керектігін, телефон болмаса көмектесе алатын адамды табуды, қиындық туған жағдайды өзін қалай ұстау керектігі туралы білеміз. «Есте сақта!»
4. Негізгі бөлім. Жалғыздан-жалғыз қиын жағдайда қалып қоятын кездерде, барлығын өзің жеңіп шығуың керек болады. Егер сен құтқару қызметтерінің нөмірлерін білсең, өзіңе де айналаңдағы басқа адамдарға да көмектес. Скрипт – бұл телефонмен сөйлесудің нақты скриптері, әрекет жоспары. Қызмет нөміріне хабарласып, диспетчер сұрақтарына дұрыс және нақты жауап беру керек. «Әрекетжоспарын құр. Скрипт» ойыны. Топтықжұмыс - Диспетчерге берілетін жауап алгоритмін анықтап алыңыз жәнепікіріңізді дәлелдеңіз. (Балалар әрекет ету карталарын алып, оны ретімен орналастырады). Әрекет ретін анықтаңыз: 1 Диспетчердің барлық сұрақтарынажауап беру . 2 Болған жағдайды нақты айту. 3 Тиісті құтқару қызметінің нөмірін теру. 4 Өзіңнің тегіңді, атыңды, телефон нөміріңді айту. 5 Мекенжайыңды нақты айту. 5.Бекіту. Өзіндік жұмыс - Көмекші сөздердіпайдаланып сөйлемді толықтыр. 1. Өз сақта. 2.Өз мен тәжірибеңді толықтыр. 3. Қателіктеріңнен шығар. 4. Зейініңді, және зеректігіңді дамыту керек. 5. орында және сақта. Тірек сөздер:қорытынды, қауіпсіздік, қауіпсіздік ережесі, байқағыштығың, білімі, нұсқаулық. |
Төтенше жағдай болған жағдайда қоңырау соғатын қызмет туралы мағлұмат алады |
|
https://www.youtube.com/watch?v=fyfkEuHSiIc&list=PLA5eCSY2FeoQLLocS-IEuEG9KjOrJzvPM&index=5 |
|
|
Сабақтың соңы |
«Тамақтану пирамидасы». Әр топ өз қалауларыңыз бойынша рет-ретімен тағамдарды орналастырып, тамақтану пирамидасын құрастырыңдар. |
Әр топ өз қалаулары бойынша тамақтану птрамидасын құрастырады. |
|
|
шағым қалдыра аласыз
















