Мерзімі :
Білім беру саласы:.Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Экология.
Тақырыбы: Дұрыс тамақтану.Дәрумендер.
Мақсаты: Балаларға жемістердің, көкөністердің дәруменге бай екенін, денсаулыққа пайдасын түсіндіру, бау-бақшаға саяхатқа шығып, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу, баланың тілін дамыту.
Көрнекіліктер: Көкөністер мен жемістер суреттері, себеттер,үлестірмелі материалдар, «VALEO» жиындығы.
Билингвальный компонент:дәрумендер- витамины.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Ынталандыру кезеңі |
Шаттық
шеңбері. |
Балалар саяхатқа дайындалып,сапқа тұрады |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Тосын
сәт: Дәрумендер
еліне баруға Дәрігер
шақырады.
|
Күз деп жауап береді. Балалардың жауаптары. -Сәбіз. Балалар сергіту жаттығуын орындайды. Балалар тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
- Міне, біздің
саяхатымыз да аяқталды. |
Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Балалар көкөністер мен жемістерді ажырата білу керек.
Нені игереді: Дәрумендердің адам ағзасына қаншалықты қажет екендігін
Нені біледі: Дәрумендер сүт тағамдарында да болатынын біледі.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дұрыс тамақтану.Дәрумендер.
Дұрыс тамақтану.Дәрумендер.
Мерзімі :
Білім беру саласы:.Әлеуметтік орта.
Бөлімі: Экология.
Тақырыбы: Дұрыс тамақтану.Дәрумендер.
Мақсаты: Балаларға жемістердің, көкөністердің дәруменге бай екенін, денсаулыққа пайдасын түсіндіру, бау-бақшаға саяхатқа шығып, еңбек сүйгіштікке тәрбиелеу, баланың тілін дамыту.
Көрнекіліктер: Көкөністер мен жемістер суреттері, себеттер,үлестірмелі материалдар, «VALEO» жиындығы.
Билингвальный компонент:дәрумендер- витамины.
|
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс -әрекеті |
|
Ынталандыру кезеңі |
Шаттық
шеңбері. |
Балалар саяхатқа дайындалып,сапқа тұрады |
|
Ұйымдастыру кезеңі |
-Балалар қазір жылдың қай мезгілі? Тосын
сәт: Дәрумендер
еліне баруға Дәрігер
шақырады.
|
Күз деп жауап береді. Балалардың жауаптары. -Сәбіз. Балалар сергіту жаттығуын орындайды. Балалар тапсырманы орындайды. |
|
Рефлексиялық түзетушілік |
- Міне, біздің
саяхатымыз да аяқталды. |
Балалардың жауаптары. |
Күтілетін нәтиже:
Нені білу керек: Балалар көкөністер мен жемістерді ажырата білу керек.
Нені игереді: Дәрумендердің адам ағзасына қаншалықты қажет екендігін
Нені біледі: Дәрумендер сүт тағамдарында да болатынын біледі.
шағым қалдыра аласыз













