|
Тақырыбы 4-5 |
Дулат Бабатайұлы «Еспембет дастаны» оброз сомдау ерекшелігі |
|
|
Мақсаты |
Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптыңң мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Өз ойларын түйіндей білуге үйренеді, тапсырмаларды орындау арқылы негізгі ойларын ықшамды түрде жеткізе білу дағдылары қалыптасады, тілдік қорлары дамыйды |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Инсерт, Ассоциация құру,,Ыстық орындық, Сөздер банкасы,Кім шапшаң |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындайды. |
|
Түсіну |
«Инсерт » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу |
Тапсырманы оқушы өз беттерінше орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
«Еспембет дастаны» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану |
Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып, екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып, тақырыпты аша білді |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
|
Сергіту сәті |
|
Оқушылар кезегімен өздері қалаған сергіту сәтін ойлап келеді. |
Дайындап келген оқушының жаттығуын жасайды. |
|
Талдау |
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру 1-топ 2-топ |
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып, жауап береді. Кейіпкерлерге сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
|
Жинақтау |
Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі |
Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін- өзі топпен бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру ББҮ кестесі |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дулат Бабатайұлы «Еспембет дастаны» оброз сомдау ерекшелігі
Дулат Бабатайұлы «Еспембет дастаны» оброз сомдау ерекшелігі
|
Тақырыбы 4-5 |
Дулат Бабатайұлы «Еспембет дастаны» оброз сомдау ерекшелігі |
|
|
Мақсаты |
Тақырыпты оқиды, түсінеді, тақырыптыңң мазмұнын ашу арқылы топпен жұмыс істеуге пайдаланады |
|
|
Жалпы мақсат |
Тақырыпты түсініп оқи білуге баулу. Тілін, сөздік қорларын дамыту арқылы сабаққа деген қызығушылығын арттыру |
|
|
Күтілетін нәтиже |
Өз ойларын түйіндей білуге үйренеді, тапсырмаларды орындау арқылы негізгі ойларын ықшамды түрде жеткізе білу дағдылары қалыптасады, тілдік қорлары дамыйды |
|
|
7 модульдің қолданылуы |
АКТ”, “Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер”, “Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау”, “Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету”, “Оқытуды басқару және көшбасшылық”. |
|
|
Қолданылатын әдіс-тәсілдер |
Миға шабуыл,Инсерт, Ассоциация құру,,Ыстық орындық, Сөздер банкасы,Кім шапшаң |
|
|
Қолданылатын ресурстар |
Флипчарт, маркерлер, портреттер, тақта, стикерлер, ноутбук |
|
|
Ұйымдастыру кезеңі |
Оқушыларды сапқа тұрғызып, 1-4 дейін санау арқылы топқа бөлу Алтын ереже құру қажеттігі туралы айту. Әр топқа бағалау парағын таратып беру. |
Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ ішінде тәртіп ережелері талданып , сол арқылы сыныптың алтын ережесін құрады. Бағалау парағы арқылы топбасшылар өз топ мүшелерін бағалап отырады. |
|
Сабақ кезеңдері |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім Қызығушылық тарын ояту |
Миға шабуыл әдісін пайдалану арқылы үй тапсырмасына қатысты сұрақтар |
Үйге берілген тапсырманы сұрақ-жауап арқылы диалогқа түсіру Топпен тапсырманы орындау |
Оқушы берген тапсырманы орындайды. |
|
Түсіну |
«Инсерт » әдісін пайдалану арқылы өткен тақырыпты қайталау және жаңа сабақтың тақырыбын ашу |
Тапсырманы оқушы өз беттерінше орындай отырып,тақырыпты өз бетімен игереді,түсінбеген жерін түртіп алады және ең бастысы сыни ойлау дағдысы қалыптасады. |
Оқушылардың мұндағы мақсаты берілген сұрақтарға жауап беріп, өз ой-пікірлерімен санаса білу Топпен жұмыс жасау |
|
Қолдану |
«Еспембет дастаны» туралы жаңа тақырыпқа байланысты «Сөздер банкасы» әдісі пайдалану арқылы тапсырмалар қолдану |
Жаңа сабақты ашу мақсатында «Сөздер банкасы» ойынын қолдандым. Бүл ойында интерактивті тақтада екі шеңбер бейнеленген. Біріншісіне тақырыпқа сәйкес және тақырыпқа сәйкес емес сөздер жазылады. Оқушылар тақырыпқа сәйкес сөздерді тауып, екінші шеңберге жазады. Топпен ақылдасып, тақырыпты аша білді |
Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту Әдіс бойынша жаңа тақырыпты меңгереді және өз пікірлерін ортаға салады. |
|
Сергіту сәті |
|
Оқушылар кезегімен өздері қалаған сергіту сәтін ойлап келеді. |
Дайындап келген оқушының жаттығуын жасайды. |
|
Талдау |
Пікірталас сұрақтарымен жұмыс Ассоциация құру 1-топ 2-топ |
Оқушыларға пікірталас кезеңін өткізу, автордың өлеңдегі сипаттамасы бойынша сипаттау |
Сұраққа сыни тұрғыдан ойлана отырып, жауап береді. Кейіпкерлерге сипаттама береді Тақырып туралы өз ойларын жазады. Өз ойларын айтады. |
|
Жинақтау |
Кім шапшаң ойыны арқылы сабақты жинақтайды |
Топ бойынша тақырыпты жинақтау үшін тақырыпқа қатысты сұрақтар беруі |
Топтар сұрақ- жауап арқылы өзара жарысады, ойларын ортаға салады, тақырыпты жинақтайды |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау (2 мин) Бағдарша, бағалау парақшалары |
Бағалау парақшасы мен бағалау шкаласын тарату |
Өзін- өзі топпен бағалайды |
|
Рефлексия |
Стикерлерді толтыру ББҮ кестесі |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
Ұсынылған стикерді толтыру |
шағым қалдыра аласыз













