Материалдар / Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау мақсаты бойынша берілген сабақ
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Бөлім:

ІІ бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

Педагогтің аты-жөні:

Утегулова Айала Нусипбаевна

Күні:

14.11.23

Сынып: 5 қазақ әдебиеті

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны.

Сабақтың тақырыбы:

Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

Сабақтың мақсаты.

Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

Бағалау критерийі

  • Негізгі кейіпкердің портретін жинақтайды.

  • Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

  • Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

  • Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтайды.

  • Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.

Ойлау дағдысының деңгейі

Қолдану

Сабақтың барысы:

Сабақ уақыты

Педагогтің әрекеті

Білім алушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

1.Ұйымдастыру кезеңі

Сабақтың басы

5минут

Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

Білу:

Алдыңғы білімді еске түсіру. Жеке жұмыс. «Попкорн» әдісі арқылы өткен тоқсандағы тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

1.Д.Бабатайұлы кім екен?

2.«О,Ақтан жас...» өлеңінде не туралы айтылған?

3.Ақынның үміті неде деп ойлайсыңдар?

4.Өлеңнен қандай құндылықты аңғаруға болады?

Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

-Сәлемдеседі.

-0қу құралдарын дайындайды.

«Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.




КShape4 Shape3 Shape2 үн.кз

Смарт-фон


2.Жаңа сабақты түсіндіру




5минут








Түсіну:

Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «О,Ақтан жас...»өлеңінің жанрлық ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.


«Түртіп алу» әдісі

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

«Сұрақтар жаңбыры» әдісін пайдалана отырып, «О,Ақтан жас...» өлеңі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.


1.Өлеңнің көркемдік ерекшелігі неде?



Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

ертегі мазмұнымен танысады

«Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;Әр оқушыны сөз маржандарымен ынталандыру

Оқулық 66-71-беттер

оқулық






Сабақтың ортасы



10минут

Қолдану:

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

1-тапсырма. Жұппен жұмыс.Ақтанның портретін жинақтаңдар.Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдаңдар.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

Ақтанның портреті

Ақтанның образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттері

Ақтан образына қатысты өз көзқараста- рың




Дескриптор:

Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

Ақтанның портретін жинақтайды;

кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;



Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ақтанның портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді.


Кестемен жұмыс жасайды.





Бағалау балы:

Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

1

Ақтанның портретін жинақтайды;

1

кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

1

жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;

1

Жалпы балл-5

Оқулық


66-71-беттер

оқулық


Топтама

15минут

Талдау:

Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

2-тапсырма Топпен жұмыс. «Топтық талқылау» әдісі арқылы

өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.

Бейнелеу құралдары

Өлеңнен дәлел

Мағынасы

Риторикалық сұрақ



Эпитет



Ауыспалы мағынадағы сөз



Дескриптор:

бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

эпитетті табады;

ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;


Білім алушылар 2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды.

«Топтық талқылау» әдісі арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: риторикалық сұрақ, эпитет, риторикалық сұрақ табады. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасайды.



Бағалау балы:

бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

1

эпитетті табады;

1

ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

1

өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

1

көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;

1

Жалпы балл-5

Кері байланыс

Оқулық, топтама



66-71-беттер

оқулық






Сабақтың соңы

2минут


3.Бекіту.

3минут

Жинақтау:

«Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

1.Ақтан бейнесі қандай сөздер арқылы ашылды?

2.Өлеңде қандай бейнелеу құралдары кездесті?

3.Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде?

Үйге тапсырма беру

9-тапсырма. Ақтанға өздерің қандай өсиет айтар едіңдер? Ойларыңды қағазға түсіріңдер.

Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

Бағалау:

Рефлексия . «Құндылық терегі» әдісі арқылы паршаға немесе Pollie қосымшасы арқылы бағалау

Жемісі: Ақтанның портретін жинақтадым. Өз көзқарасымды білдірдім.Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.

Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасай алдым.

Жапырағы: Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.Анықталған бейнелеу құралдарының мағ

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!