Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    ІІ бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

    Педагогтің аты-жөні:

    Утегулова Айала Нусипбаевна

    Күні:

    14.11.23

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты.

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

    Бағалау критерийі

    • Негізгі кейіпкердің портретін жинақтайды.

    • Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

    • Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

    • Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтайды.

    • Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

    Білу:

    Алдыңғы білімді еске түсіру. Жеке жұмыс. «Попкорн» әдісі арқылы өткен тоқсандағы тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    1.Д.Бабатайұлы кім екен?

    2.«О,Ақтан жас...» өлеңінде не туралы айтылған?

    3.Ақынның үміті неде деп ойлайсыңдар?

    4.Өлеңнен қандай құндылықты аңғаруға болады?

    Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

    -Сәлемдеседі.

    -0қу құралдарын дайындайды.

    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

    ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.




    КShape4 Shape3 Shape2 үн.кз

    Смарт-фон


    2.Жаңа сабақты түсіндіру




    5минут








    Түсіну:

    Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «О,Ақтан жас...»өлеңінің жанрлық ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.


    «Түртіп алу» әдісі

    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


    Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісін пайдалана отырып, «О,Ақтан жас...» өлеңі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.


    1.Өлеңнің көркемдік ерекшелігі неде?



    Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

    ертегі мазмұнымен танысады

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

    Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;Әр оқушыны сөз маржандарымен ынталандыру

    Оқулық 66-71-беттер

    оқулық






    Сабақтың ортасы



    10минут

    Қолдану:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    1-тапсырма. Жұппен жұмыс.Ақтанның портретін жинақтаңдар.Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдаңдар.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

    Ақтанның портреті

    Ақтанның образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттері

    Ақтан образына қатысты өз көзқараста- рың




    Дескриптор:

    Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

    Ақтанның портретін жинақтайды;

    кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

    жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;



    Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ақтанның портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді.


    Кестемен жұмыс жасайды.





    Бағалау балы:

    Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

    1

    Ақтанның портретін жинақтайды;

    1

    кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

    1

    жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;

    1

    Жалпы балл-5

    Оқулық


    66-71-беттер

    оқулық


    Топтама

    15минут

    Талдау:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    2-тапсырма Топпен жұмыс. «Топтық талқылау» әдісі арқылы

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.

    Бейнелеу құралдары

    Өлеңнен дәлел

    Мағынасы

    Риторикалық сұрақ



    Эпитет



    Ауыспалы мағынадағы сөз



    Дескриптор:

    бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

    эпитетті табады;

    ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

    көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;


    Білім алушылар 2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды.

    «Топтық талқылау» әдісі арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: риторикалық сұрақ, эпитет, риторикалық сұрақ табады. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасайды.



    Бағалау балы:

    бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

    1

    эпитетті табады;

    1

    ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

    1

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

    1

    көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;

    1

    Жалпы балл-5

    Кері байланыс

    Оқулық, топтама



    66-71-беттер

    оқулық






    Сабақтың соңы

    2минут


    3.Бекіту.

    3минут

    Жинақтау:

    «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

    1.Ақтан бейнесі қандай сөздер арқылы ашылды?

    2.Өлеңде қандай бейнелеу құралдары кездесті?

    3.Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде?

    Үйге тапсырма беру

    9-тапсырма. Ақтанға өздерің қандай өсиет айтар едіңдер? Ойларыңды қағазға түсіріңдер.

    Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

    Бағалау:

    Рефлексия . «Құндылық терегі» әдісі арқылы паршаға немесе Pollie қосымшасы арқылы бағалау

    Жемісі: Ақтанның портретін жинақтадым. Өз көзқарасымды білдірдім.Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.

    Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасай алдым.

    Жапырағы: Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.Анықталған бейнелеу құралдарының мағ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    21 Қараша 2023
    671
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау мақсаты бойынша берілген сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді сабақ жоспары

    Бөлім:

    ІІ бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы»

    Педагогтің аты-жөні:

    Утегулова Айала Нусипбаевна

    Күні:

    14.11.23

    Сынып: 5 қазақ әдебиеті

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны.

    Сабақтың тақырыбы:

    Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

    5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау;

    Сабақтың мақсаты.

    Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау.

    Бағалау критерийі

    • Негізгі кейіпкердің портретін жинақтайды.

    • Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды.

    • Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді.

    • Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтайды.

    • Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды.

    Ойлау дағдысының деңгейі

    Қолдану

    Сабақтың барысы:

    Сабақ уақыты

    Педагогтің әрекеті

    Білім алушының әрекеті

    Бағалау

    Ресурс

    1.Ұйымдастыру кезеңі

    Сабақтың басы

    5минут

    Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру; Оқушыларды түгендеу.

    Білу:

    Алдыңғы білімді еске түсіру. Жеке жұмыс. «Попкорн» әдісі арқылы өткен тоқсандағы тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап беріңдер.

    1.Д.Бабатайұлы кім екен?

    2.«О,Ақтан жас...» өлеңінде не туралы айтылған?

    3.Ақынның үміті неде деп ойлайсыңдар?

    4.Өлеңнен қандай құндылықты аңғаруға болады?

    Мұғалім білім алушыларды сабақтың алгоритмімен таныстырады. Мұғалім сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.

    -Сәлемдеседі.

    -0қу құралдарын дайындайды.

    «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді.

    Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады.

    ОShape1 қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.




    КShape4 Shape3 Shape2 үн.кз

    Смарт-фон


    2.Жаңа сабақты түсіндіру




    5минут








    Түсіну:

    Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «О,Ақтан жас...»өлеңінің жанрлық ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.


    «Түртіп алу» әдісі

    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады.


    Білім алушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісін пайдалана отырып, «О,Ақтан жас...» өлеңі бойынша түсініктерін қалыптастыру мақсатында сұрақ қойып, жауап алады.


    1.Өлеңнің көркемдік ерекшелігі неде?



    Өз ойларымен бөліседі. Білім алушылар жаңа сабақты түсінеді.

    Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады.

    Қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. Білім алушылар

    ертегі мазмұнымен танысады

    «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы сұраққа жауап береді.

    Сұрақ-жауап бойынша белсенділіктерін атап, кері байланыс беру. «Жарайсың, керемет», т.б.;Әр оқушыны сөз маржандарымен ынталандыру

    Оқулық 66-71-беттер

    оқулық






    Сабақтың ортасы



    10минут

    Қолдану:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    1-тапсырма. Жұппен жұмыс.Ақтанның портретін жинақтаңдар.Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдаңдар.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарыңды білдіріңдер.

    Ақтанның портреті

    Ақтанның образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттері

    Ақтан образына қатысты өз көзқараста- рың




    Дескриптор:

    Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

    Ақтанның портретін жинақтайды;

    кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

    жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;



    Білім алушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ақтанның портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді.


    Кестемен жұмыс жасайды.





    Бағалау балы:

    Ақтанның портретіне қатысты сөз тіркестері мен сөйлемдерді анықтайды;

    1

    Ақтанның портретін жинақтайды;

    1

    кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды;.

    1

    жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді;

    1

    Жалпы балл-5

    Оқулық


    66-71-беттер

    оқулық


    Топтама

    15минут

    Талдау:

    Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады.

    2-тапсырма Топпен жұмыс. «Топтық талқылау» әдісі арқылы

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.

    Бейнелеу құралдары

    Өлеңнен дәлел

    Мағынасы

    Риторикалық сұрақ



    Эпитет



    Ауыспалы мағынадағы сөз



    Дескриптор:

    бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

    эпитетті табады;

    ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

    көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;


    Білім алушылар 2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды.

    «Топтық талқылау» әдісі арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: риторикалық сұрақ, эпитет, риторикалық сұрақ табады. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасайды.



    Бағалау балы:

    бейнелеу құралын анықтайды: риторикалық сұрақ;

    1

    эпитетті табады;

    1

    ауыспалы мағыналы сөздерді табады;

    1

    өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табады;

    1

    көркемдегіш құралдардың мағыналарын талдау арқылы жеткізеді;

    1

    Жалпы балл-5

    Кері байланыс

    Оқулық, топтама



    66-71-беттер

    оқулық






    Сабақтың соңы

    2минут


    3.Бекіту.

    3минут

    Жинақтау:

    «Түйінді идея» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту

    1.Ақтан бейнесі қандай сөздер арқылы ашылды?

    2.Өлеңде қандай бейнелеу құралдары кездесті?

    3.Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде?

    Үйге тапсырма беру

    9-тапсырма. Ақтанға өздерің қандай өсиет айтар едіңдер? Ойларыңды қағазға түсіріңдер.

    Әр білім алушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді.

    Бағалау:

    Рефлексия . «Құндылық терегі» әдісі арқылы паршаға немесе Pollie қосымшасы арқылы бағалау

    Жемісі: Ақтанның портретін жинақтадым. Өз көзқарасымды білдірдім.Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.

    Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасай алдым.

    Жапырағы: Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.Анықталған бейнелеу құралдарының мағ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақ әдебиеті Сабақ жоспары 5 сынып
    21.11.2023
    671
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Утегулова Айала Нусипбаевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации