Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қазақстан Республикасы Оқу-ағарту министрлігі №40 орта мектеп (білім беру ұйымының атауы) Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі (сабақтың тақырыбы)
Бөлім: |
ІІ бөлім:«Тәрбиенің қайнар бұлағы» |
|
Педагогтің тегі, аты,әкесінің аты: |
Утегулова Айала Нусипбаевна |
|
Күні: |
14.11.23 |
|
Сынып: 5 қазақ әдебиеті |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны. |
Сабақтың тақырыбы: |
Дулат Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңі. Жанрлық ерекшелігі |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары: |
5.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу; 5.2.3.1 шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау; |
|
Сабақтың мақсаты. |
Көркем шығармадағы кейіпкерлер портреті мен іс-әрекеті арқылы образын ашу. Шығармадағы тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының (теңеу, эпитет, ауыспалы мағынадағы сөздер, қайталау, өлең құрылысы) мағынасын анықтау. |
Сабақтың барысы:
Сабақ кезеңі/уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурс |
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы 1.Ұйымдасты-ру кезеңі 5минут |
*Амандасу, жағымды ахуал қалыптастыру. *Оқушыларды түгендеу. Алдыңғы білімді еске түсіру. Жеке жұмыс. «Попкорн» әдісі арқылы өткен сабақтағы тақырыптар бойынша сұрақтарға жауап бер. 1.Д.Бабатайұлы кім екен? 2.«О,Ақтан жас...» өлеңінде не туралы айтылған? 3.Ақынның үміті неде деп ойлайсыңдар? 4.Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде деп ойлайсыңдар? Мұғалім оқушыларды сабақтың алгоритмімен,сабақтың мақсатымен таныстырады. Пәнаралық байланыс пен құндылық туралы айтады.Өткен сабақпен байланыстырып, жаңа сабаққа көшеді. |
-Сәлемдеседі. -0қу құралдарын дайындайды. «Попкорн» әдісі арқылы сұрақтарға жауап береді. Тапсырма құрылымына байланысты сабақтың мақсатын мұғаліммен бірге анықтайды. Мақсатпен, бағалау критерийімен танысады. |
О қушылардың көңіл-күйін және сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет», т.б.; Әр оқушыны сөз маржандарымен марапаттау. ҚБ 1-10 балл.
|
К үн.кз Смарт-фон
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың ортасы 2.Жаңа сабақты меңгерту 5минут |
Мұғалім мақсат бойынша қосымша түсінік қалыптастырады. «О,Ақтан жас...»өлеңінің жанрлық ерекшелігін,құндылығын , тәрбиелік мәнін түсіндіреді.
Оқушылардың жаңа сабақты меңгергенін тексеру мақсатында «Сұрақтар жаңбыры» әдісін пайдалана отырып, сұрақ қойып, жауап алады. 1.Өлеңнің көркемдік ерекшелігі неде ? 2.Тілдік бейнелеу құралдарын атаңдар.Ережесін еске түсіріңдер. «Түртіп алу» әдісі Қажетті мәліметті дәптерге жазып алу ұсынылады. |
Өз ойларымен бөліседі. Оқушылар мақсат бойынша жаңа сабақты түсінеді. Дәптерді ашып, күн ретін, тақырыпты жазады. «Сұрақтар жаңбыры» әдісі арқылы сұраққа жауап береді. «Түртіп алу» әдісі арқылы қажетті мәліметті дәптерге жазып алады. |
Бағалау критерийі: *Негізгі кейіпкердің портретін жинақтайды. *Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдайды. *Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарасын білдіреді. *Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтайды. *Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасайды. Ойлау дағдысының деңгейі:қолдану |
Оқулық 66-71-беттер оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты меңгергенін тексеру 10минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 1-тапсырма. Жұппен жұмыс.Ақтанның портретін жинақтаңдар.Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдаңдар.Жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарыңды білдіріңдер.
Дескриптор:
|
Оқушылар 1-тапсырмада жеке жұмыс жасайды. Ақтанның портретін жинақтайды. Кейіпкердің образға қызмет етіп тұрған маңызды әрекеттерін талдап, жинақталған ақпараттар негізінде кейіпкер образына қатысты өз көзқарастарын білдіреді.
Кестемен жұмыс жасайды.
|
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық
66-71-беттер оқулық
Топтама
|
|||||||||||||||||||||||||||
15минут |
Мұғалім тапсырманы бастамас бұрын бағалау критерийімен, тапсырманы орындау тәртібімен таныстырады. 2-тапсырма Топпен жұмыс. «Топтық талқылау» әдісі арқылы өлеңнен тілдік бейнелеу, суреттеу құралдарының әрқайсысына дәлел табыңдар. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасаңдар.
|
Оқушылар 2-тапсырмада топпен жұмыс жасайды. «Топтық талқылау» әдісі арқылы топтар мәтіннің ішінен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: риторикалық сұрақ, эпитет, риторикалық сұрақ табады. Өлеңдегі қолданылу мағынасына талдау жасайды.
|
Бағалау балы:
Жалпы балл-5 Кері байланыс |
Оқулық, топтама
66-71-беттер оқулық
|
|||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы
3.Бекіту.
5минут |
«Түйінді ой» әдісі Мұғалім оқу мақсатына қайта оралады.Тақырыпқа байланысты сұрақ қойып, жауап алу мақсатында сабақты бекіту. 1.Ақтан бейнесі қандай сөздер арқылы ашылды? 2.Өлеңде қандай бейнелеу құралдары кездесті? 3.Өлеңнің тәрбиелік мәні мен құндылығы неде? Үйге тапсырма беру 9-тапсырма. Ақтанға өздерің қандай өсиет айтар едіңдер? Ойларыңды қағазға түсіріңдер. Әр оқушыға жеке-жеке тоқталып бағалайды, кері байланыс береді.Келесі сабақта неге назар аудару керек екендігін ескертеді. Рефлексия . «Құндылық терегі» әдісі арқылы паршаға немесе Pollie қосымшасы арқылы бағалау Жемісі: Ақтанның портретін жинақтадым. Өз көзқарасымды білдірдім.Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым. Жапырағы: Шығармадан бейнелеу құралдарын анықтадым.Анықталған бейнелеу құралдарының мағынасына талдау жасауда қиындық туындады. Тамыры: Сұрағым бар. |
Мақсат бойынша орындалған тапсырманы түйіндеу үшін оқушылар сұрақтарға жауап береді.
Үйге тапсырма алады.
Оқушылар бүгінгі сабақ бойынша нені білді,нені білгісі келетіні туралы өзіндік пікірлерін рефлексия парақшасына толтырады |
Әр білім алушыны жеке бағалау, неше балл алғандарын айту.
1-10 балл Күнделік кз баға қойылады
Кері байланыс |
Күнделік
кз Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |