Қысқа мерзімді сабақ жоспары
1-сабақ
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
Мектеп: |
Қостанай қ. ФМБ НЗМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
5 Т1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дулат Бабатайұлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
Т/Ж2.Әдеби шығарманың тұжырымдамасы Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Шығарма мазмұнын түсінеді; Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; Шығарма бойынша сұрақтар құрастырады; Тұжырым жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Үміт арту, күрек тісін қасқайтып, жорыққа жортып терлетіп, керсеніңе бал құйып. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Сенім, бала сүю, мал жию, үміт арту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
https://www.youtube.com/watch?v=MhAJ2AKRgGs Жетім балалар туралы мәлімет. Шет елдегі жетім балалар (Жаһандықпен байланыстыру үшін) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланысы |
Ата- ана үмітін ақтау, еңбек ету, сенімнен шығу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Рефлексия Бағалау Үйге тапсырма |
1. Құламан батырдың тұлпары 2. Қабанбайдың тұлпары 3. Қобыландының тұлпары 4. Абылайдың тұлпары 5. Исатайдың тұлпары Осы сөзжұмбақты шеше отырып, сабақтың тақырыбын болжаңыз, жасылмен берілген әріптерді құрай отыра, бүгінгі тақырыптың кімге қатысты болатынын болжаңыз. Дәл осы заманда жүйрік атың болса машинаға немесе ақшаға айырбастар ма едің? деген сұраққа оқушының жауабы тыңдалады да, жаңа сабаққа көшеді. Қазақ әдебиетінің аса бір сүбелі кезеңдерінің бірі ХІХ ғасыр мен ХХ ғасырдың бас кезі 1731 жылы Кіші жүз қазақтары Әбілхайыр ханның бастауымен орыс патшасына ант беріп бағынған кезі болатын.Орта жүз қазақтары Абылай хан да орыстарға қосылады. Ресей патшасы отарлау саясатын біртіндеп жүргізеді. Қазақ даласына әскери бекіністер салады. Ресейдің түкпір –түкпірінен шаруаларын көшіріп әкеліп, қазақтың суармалы жерлерін тартып алады. Қамалдар орната бастады. Жергілікті халықтан заттай, ақшалай салықтар жинап отырды.Осындай әрекетпен орыстар қазақ байларын билікке таластырып, ел ішінде жер дауы, жесір дауы, тонау, өтірік айту сияқты жағдайлар етек алып кетті. Осындай әділетсіздікті көрген ақындар өз өлеңдерінде орыстардың озбырлығын сынады. Сондықтан сол кезеңдердің ақындарын зар заман ақындары деп атаған. Солардың ішінде әдебиеттен ойып орын алатын ақын - Дулат Бабатайұлы.
Оқушыларды үш түспен үш топқа бөлу керек. (А тобы, В тобы, С тобы) «О, Ақтан жас, Ақтан жас» О, Ақтан жас,
Ақтан жас,
ҚБ «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің мәтіні беріледі. А тобына тапсырма: 1. Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жеткізуге тырысыңыздар; 2. Ақын лексикасына талдау жүргізіңіздер. В тобына тапсырма: Ақтамберді
Күлдiр де күлдiр кiсiнетiп, Күреңдi мiнер ме екемiз, Күдерiден бау тағып, Ақ кiреуке киер ме екемiз! Жағасы алтын, жеңi жез, Шығыршығы торғай көз Сауыт киер ме екемiз! Ор қояндай жүгiнтiп, Аш күзендей бүгiлтiп, Жолбарыстай шұбарды Таңдап мiнер ме екемiз! Сол шұбарға мiнген соң, Қоңыраулы найза қолға алып, Қоңыр салқын төске алып, Қол төңкерер ме екемiз. Жалаулы найза жанға алып, Жау қашырар ма екемiз! Тобыршықты әндiген Толтыра тартар ма екемiз! Тобылғы түбi құралай, Бытыратып атар ма екемiз! Жарлауға бiткен жапырақ – Жамылсақ тоңар ма екемiз. Жазыққа бiткен бүлдiрген – Сұғынсақ тояр ма екемiз! Тобылғы сапты қамшы алып, Тұмар мойын ат мiнiп, Қоныс та қарар ма екемiз! Ел жазылып жайлауда Жақсылар кеңес құрғанда Мұртымыз өрге шаншылып, Бұрын да сөйлер ме екемiз! Екі өлеңді салыстырып, Венн диаграммасын жасаңыздар. С тобына тапсырма: «Ақтан жас» өлеңіне сүйене отырып, А3 форматына қазақ халқының моделін жасаңыздар. Барлық топтарға тапсырмалар: 1- тапсырма: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар. 2-тапсырма: 1. Ақтан жас деген кім? 3-тапсырма: «Ақын үмітін ақтау үшін Ақтан жасқа қандай талап қояр едіңіз?» деген тақырыпта 5 минуттық эссе жазыңыз. Әр топ өз рефлексиясын оқиды. (Оқушылар қоюы тиіс ықтимал сұрақтар: Ақтан жас деген кім? Ақын үміті ақтала ма? Бежін деген не? Өлең неліктен «Ақтан жас» деп аталды? Ақтан кішкентай кезінде қандай болды? т.б.) Мұғалім оқушыларға өз кері байланысын береді, әр топтың жұмысын бағалайды. Д. Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жаттап келу. |
http://tarbie.org/load/kos/dulat_babataj_ly_o_a_tan_zhas_a_tan_zhas/67-1-0-15934
http://bilim-all.kz/olen/2083-O-Aqtan-zhas-Aqtan-zhas
http://bilim-all.kz/olen/1907-Kuldir-kuldir-kisinetip
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Дулат Бабатайұлы "О, Ақтан жас". Ашық сабақ. 5-сынып
Дулат Бабатайұлы "О, Ақтан жас". Ашық сабақ. 5-сынып
Қысқа мерзімді сабақ жоспары
1-сабақ
|
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: |
Д. Бабатайұлы «О, Ақтан жас, Ақтан жас» |
Мектеп: |
Қостанай қ. ФМБ НЗМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
|
Мұғалімнің аты-жөні:
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: |
5 Т1 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Дулат Бабатайұлы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта іске асатын оқу мақсаты (оқу бағдараламасынан сілтеме) |
Т/Ж2.Әдеби шығарманың тұжырымдамасы Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау. Т/Ж4.Шығарма үзінділерімен жұмыс Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқу, жатқа айту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жетістік критерийі |
Шығарма мазмұнын түсінеді; Шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтайды; Шығарма бойынша сұрақтар құрастырады; Тұжырым жасайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Үміт арту, күрек тісін қасқайтып, жорыққа жортып терлетіп, керсеніңе бал құйып. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтар |
Сенім, бала сүю, мал жию, үміт арту. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жаһандық азаматтыққа тәрбиелеу |
https://www.youtube.com/watch?v=MhAJ2AKRgGs Жетім балалар туралы мәлімет. Шет елдегі жетім балалар (Жаһандықпен байланыстыру үшін) |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ дағдысын қолдану |
Презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Өмірмен байланысы |
Ата- ана үмітін ақтау, еңбек ету, сенімнен шығу. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Тарих |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жоспарланған кезеңдері |
Жоспарланған іс-әрекеттер
|
Дереккөздер |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Қызығушылықты ояту Мағынаны тану Рефлексия Бағалау Үйге тапсырма |
1. Құламан батырдың тұлпары 2. Қабанбайдың тұлпары 3. Қобыландының тұлпары 4. Абылайдың тұлпары 5. Исатайдың тұлпары Осы сөзжұмбақты шеше отырып, сабақтың тақырыбын болжаңыз, жасылмен берілген әріптерді құрай отыра, бүгінгі тақырыптың кімге қатысты болатынын болжаңыз. Дәл осы заманда жүйрік атың болса машинаға немесе ақшаға айырбастар ма едің? деген сұраққа оқушының жауабы тыңдалады да, жаңа сабаққа көшеді. Қазақ әдебиетінің аса бір сүбелі кезеңдерінің бірі ХІХ ғасыр мен ХХ ғасырдың бас кезі 1731 жылы Кіші жүз қазақтары Әбілхайыр ханның бастауымен орыс патшасына ант беріп бағынған кезі болатын.Орта жүз қазақтары Абылай хан да орыстарға қосылады. Ресей патшасы отарлау саясатын біртіндеп жүргізеді. Қазақ даласына әскери бекіністер салады. Ресейдің түкпір –түкпірінен шаруаларын көшіріп әкеліп, қазақтың суармалы жерлерін тартып алады. Қамалдар орната бастады. Жергілікті халықтан заттай, ақшалай салықтар жинап отырды.Осындай әрекетпен орыстар қазақ байларын билікке таластырып, ел ішінде жер дауы, жесір дауы, тонау, өтірік айту сияқты жағдайлар етек алып кетті. Осындай әділетсіздікті көрген ақындар өз өлеңдерінде орыстардың озбырлығын сынады. Сондықтан сол кезеңдердің ақындарын зар заман ақындары деп атаған. Солардың ішінде әдебиеттен ойып орын алатын ақын - Дулат Бабатайұлы.
Оқушыларды үш түспен үш топқа бөлу керек. (А тобы, В тобы, С тобы) «О, Ақтан жас, Ақтан жас» О, Ақтан жас,
Ақтан жас,
ҚБ «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңінің мәтіні беріледі. А тобына тапсырма: 1. Өлеңді оқып шығып, мазмұнын қара сөзбен жеткізуге тырысыңыздар; 2. Ақын лексикасына талдау жүргізіңіздер. В тобына тапсырма: Ақтамберді
Күлдiр де күлдiр кiсiнетiп, Күреңдi мiнер ме екемiз, Күдерiден бау тағып, Ақ кiреуке киер ме екемiз! Жағасы алтын, жеңi жез, Шығыршығы торғай көз Сауыт киер ме екемiз! Ор қояндай жүгiнтiп, Аш күзендей бүгiлтiп, Жолбарыстай шұбарды Таңдап мiнер ме екемiз! Сол шұбарға мiнген соң, Қоңыраулы найза қолға алып, Қоңыр салқын төске алып, Қол төңкерер ме екемiз. Жалаулы найза жанға алып, Жау қашырар ма екемiз! Тобыршықты әндiген Толтыра тартар ма екемiз! Тобылғы түбi құралай, Бытыратып атар ма екемiз! Жарлауға бiткен жапырақ – Жамылсақ тоңар ма екемiз. Жазыққа бiткен бүлдiрген – Сұғынсақ тояр ма екемiз! Тобылғы сапты қамшы алып, Тұмар мойын ат мiнiп, Қоныс та қарар ма екемiз! Ел жазылып жайлауда Жақсылар кеңес құрғанда Мұртымыз өрге шаншылып, Бұрын да сөйлер ме екемiз! Екі өлеңді салыстырып, Венн диаграммасын жасаңыздар. С тобына тапсырма: «Ақтан жас» өлеңіне сүйене отырып, А3 форматына қазақ халқының моделін жасаңыздар. Барлық топтарға тапсырмалар: 1- тапсырма: Өлеңнің тақырыбы мен идеясын ашыңыздар. 2-тапсырма: 1. Ақтан жас деген кім? 3-тапсырма: «Ақын үмітін ақтау үшін Ақтан жасқа қандай талап қояр едіңіз?» деген тақырыпта 5 минуттық эссе жазыңыз. Әр топ өз рефлексиясын оқиды. (Оқушылар қоюы тиіс ықтимал сұрақтар: Ақтан жас деген кім? Ақын үміті ақтала ма? Бежін деген не? Өлең неліктен «Ақтан жас» деп аталды? Ақтан кішкентай кезінде қандай болды? т.б.) Мұғалім оқушыларға өз кері байланысын береді, әр топтың жұмысын бағалайды. Д. Бабатайұлының «О, Ақтан жас, Ақтан жас» өлеңін жаттап келу. |
http://tarbie.org/load/kos/dulat_babataj_ly_o_a_tan_zhas_a_tan_zhas/67-1-0-15934
http://bilim-all.kz/olen/2083-O-Aqtan-zhas-Aqtan-zhas
http://bilim-all.kz/olen/1907-Kuldir-kuldir-kisinetip
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақта саралау тапсырмалары болды ма? Қалайша қолдау көрсете аламын? Қабілетті оқушыларды оқытуда алдыма қандай міндеттер қоямын? |
Оқушылардың материалды қаншалықты игергенін қалай бағалаймын? |
Денсаулық пен қауіпсіздік техникасын сақтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ бойынша рефлексия Сабақ/ оқыту мақсаттары шыншыл ма? Барлық оқушылар ОМ жетті ме? Егер жоқ болса, неге? Сабақтағы саралау дұрыс өтті ме? Сабақтағы кезеңдер сақталды ма? Жоспардан тыс не жасалды? Неге? |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Жалпы бағалау Қандай екі аспект жақсы өтті? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақты жақсартуға не себеп болатын еді? (оқыту мен білім беру туралы ойланыңыз) 1:
2: Сабақ барысында сыныптың жетістігі туралы не ойладым/ жеке оқушылардың қиындығы, келесі сабақтарда неге назар аудару қажет? |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз













