QR код арқылы оқушылар 4 топқа
бөлінеді.
Топтың
аты:
-
Қамажай
-
Омар
-
Тимур
-
Нәзила
Амандасу.
Сабақта жағымды эмоционалды
атмосфераны қалыптастыру мақсатында амандасудың түрлерін
ұсыну. Амал мерекесіне орай төс
қағысып амандасады.(2мин)
Қызығушылықты
ояту. Тақырыпты
ашу.
Бейне қоңырау шалу. (2
мин)
«Ой
қозғау»
«Әпке» драмасы
туралы Д.Исабековтің
пікірі. Бейне
материал
(Мәлімет Білім және Мәдениет арнасынан
алынды) (2
мин)
Бейне материалдан кейін оқушыларға бағалау
парағы мен Әр оқушыға 10 асық салынған қоржын
беріледі.
Тапсырмалармен
жұмыс.
Шығарма кейіпкерлерін еске түсіру мақсатында
«Тарсия» әдісі
орындалады.(5мин)
Тапсырма
-2
Оқушылар оқулықтан жұмыс
жүргізеді. 5-
тапсырма 150 бет
Оқушылар
оқулықтан үзінділер арқылы кейіпкер
мінезіне талдау жасайды. (6мин)
Кейіпкер
|
Шығармадан
үзінді
|
Менің
ойымша
|
Қамажай
|
|
|
Омар
|
|
|
Тимур
|
|
|
Нәзила
|
|
|
Дескриптор:
-кейіпкерлерді сомдауда тура
және жанама мінездеулерді жіктей
алады;
-кейіпкерлерге мінездеме бере
алады;
-шығарма кейіпкерлеріне талдау
жасай алады
Тапсырма
-3 Жеке
жұмыс(6
мин)
Wordwall бағдарламасы арқылы кейіпкерлерге талдау.
Рөлдік оқу.
Қамажай +Қабен, Қамажай +көрші
әйел , Қамажай +Нәзила, Қамажай +Ермек, Омар
+Тимур
Тапсырма
-4
«Шынайы көзілдірік»
әдісі. Жұптық
жұмыс. (6 мин
)
Ақ
көзілдірік-шығарманың үлгі алар тұстарын
айту;
Қара
көзілдірік-шығармадағы көлеңкелі
тұстарға сыни көзқарас
білдіру.
Дескриптор:
- әр оқушы кейіпкер туралы өз
пікірін жазады;
- пікірлерді саралап, жұп
ортақ идеяға келеді;
- жұптық жұмыс жасай
алады.
Түйін сөз . «Микрафон»
әдісі
Көзбен не көрдім
?
Құлақпен не
естідім?
Жүрекпен не
сездім? (6
мин)
Барша әпке- бауырлардың
құрметіне әнші Бекзат
Қунанбайдың
орындауындағы
«Бауыр
Керек» әнін бірге орындау
ұсынылады. (1мин)
Үй
тапсырмасы: «Отбасы – кішігірім
мемлекет. Оны басқару үшін жалғыз махаббат жеткіліксіз»
тақырыбында шығарма жазу
(2
мин)
Бағалау
|
Ұялы телефон арқылы топтың
атын анықтайды.
Оқушылар бір- бірімен төс
қағысып амандасады
Оқушылар тапсырма орындау
барысында асықтан алып
отырады.
Сабақ аяғында жинаған асық
санына қарай балл жинайды
Дайын қағаз қиындыларын сөйлем
мен кейіпкерге сәйкестендіріп
қою.
Оқушылар тура және жанама
мінездеудің анықтамасын дәптерге
жазады.
Оқулықпен жұмыс . Топпен жұмыс
жасайды.
Оқушылар кейіпкерлерді рөлге
бөліп оқиды
Берілген мәтінмен жұмыс
жасайды.
Арнайы көзілдірік арқылы
мәтіндегі ойға өз көзқарасын
білдіреді.
Оқушылар сабақ барысы бойынша
түйген ойларын ортаға салу
Әнді бірге
орындайды
Үй тапсырмасын күнделікке
жазады.
Қоржындағы асықтардың санына
қарай балл анықталады
|