Материалдар / Дулат Исабеков "Әпке" драмасы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дулат Исабеков "Әпке" драмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Дулат Исабеков "Әпке" драмасы бойынша сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2024
727
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
450 тг 338 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Сабақтың тақырыбы: Дулат Исабеков «ӘПКЕ» драмасы . Кейіпкерлер галериясы .

Білім беру ұйымының атауы

5 жалпы білім беретін орта мектеп

Пәні:

Қазақ әдебиеті

Бөлім:

Махаббат және абырой

Педагогтің аты-жөні:

Багиева Гульзат Амангельдиновна

Күні:

14.03.2023

Сынып:

Қатысушылар саны: 24

Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Дулат Исабеков «ӘПКЕ» драмасы . Кейіпкерлер галериясы .

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары:

8.1.3.1 көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу;

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану.

Сабақтың мақсаты

Барлық оқушылар орындай алады: кейіпкерлерге портреттік мінездеме береді.

Оқушылардың көпшілігі орындай алады: кейіпкерлер бейнесін ашады, тура және жанама мінездеулерге жіктейді.

Кейбір оқушылар орындай алады: көркем шығармадан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолданады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру: басы 1-6 минут





















































Ортасы



7-30 минут













































































































Соңы . Қорытынды

31-40 минут








QR код арқылы оқушылар 4 топқа бөлінеді.

Топтың аты:

  1. Қамажай

  2. Омар

  3. Тимур

  4. Нәзила



Амандасу.

Сабақта жағымды эмоционалды атмосфераны қалыптастыру мақсатында амандасудың түрлерін ұсыну. Амал мерекесіне орай төс қағысып амандасады.(2мин)

Қызығушылықты ояту. Тақырыпты ашу.

Бейне қоңырау шалу. (2 мин)

«Ой қозғау»

«Әпке» драмасы туралы Д.Исабековтің пікірі. Бейне материал

(Мәлімет Білім және Мәдениет арнасынан алынды) (2 мин)



Бейне материалдан кейін оқушыларға бағалау парағы мен Әр оқушыға 10 асық салынған қоржын беріледі.





Тапсырмалармен жұмыс.

Шығарма кейіпкерлерін еске түсіру мақсатында «Тарсия» әдісі орындалады.(5мин)

Тапсырма -2

Оқушылар оқулықтан жұмыс жүргізеді. 5- тапсырма 150 бет

Оқушылар оқулықтан үзінділер арқылы кейіпкер мінезіне талдау жасайды. (6мин)

Кейіпкер

Шығармадан үзінді

Менің ойымша

Қамажай



Омар



Тимур



Нәзила



Дескриптор:

-кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктей алады;

-кейіпкерлерге мінездеме бере алады;

-шығарма кейіпкерлеріне талдау жасай алады



Тапсырма -3 Жеке жұмыс(6 мин)

Wordwall бағдарламасы арқылы кейіпкерлерге талдау. Рөлдік оқу.

Қамажай +Қабен, Қамажай +көрші әйел , Қамажай +Нәзила, Қамажай +Ермек, Омар +Тимур



Тапсырма -4

«Шынайы көзілдірік» әдісі. Жұптық жұмыс. (6 мин )



Ақ көзілдірік-шығарманың үлгі алар тұстарын айту;

Қара көзілдірік-шығармадағы көлеңкелі тұстарға сыни көзқарас білдіру.

Дескриптор:

- әр оқушы кейіпкер туралы өз пікірін жазады;

- пікірлерді саралап, жұп ортақ идеяға келеді;

- жұптық жұмыс жасай алады.

Түйін сөз . «Микрафон» әдісі

Көзбен не көрдім ?

Құлақпен не естідім?

Жүрекпен не сездім? (6 мин)



Барша әпке- бауырлардың құрметіне әнші Бекзат Қунанбайдың

орындауындағы «Бауыр Керек» әнін бірге орындау ұсынылады. (1мин)





Үй тапсырмасы: «Отбасы – кішігірім мемлекет. Оны басқару үшін жалғыз махаббат жеткіліксіз» тақырыбында  шығарма жазу (2 мин)









Бағалау

Ұялы телефон арқылы топтың атын анықтайды.









Оқушылар бір- бірімен төс қағысып амандасады













Оқушылар тапсырма орындау барысында асықтан алып отырады.

Сабақ аяғында жинаған асық санына қарай балл жинайды



Дайын қағаз қиындыларын сөйлем мен кейіпкерге сәйкестендіріп қою.





Оқушылар тура және жанама мінездеудің анықтамасын дәптерге жазады.













Оқулықпен жұмыс . Топпен жұмыс жасайды.























Оқушылар кейіпкерлерді рөлге бөліп оқиды









Берілген мәтінмен жұмыс жасайды.

Арнайы көзілдірік арқылы мәтіндегі ойға өз көзқарасын білдіреді.









Оқушылар сабақ барысы бойынша түйген ойларын ортаға салу





Әнді бірге орындайды







Үй тапсырмасын күнделікке жазады.



Қоржындағы асықтардың санына қарай балл анықталады

















































338тг - Сатып алу
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!