Дулат Исабеков «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дулат Исабеков «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.

Материал туралы қысқаша түсінік
8-СЫНЫП Дулат Исабеков «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.
Материалдың қысқаша нұсқасы

Бөлім: Махаббат және абырой Мектеп:

Уақыты: Мұғалімнің аты-жөні:


Сыныбы: 8 қатысқаны: қатыспағаны:

Сабақтың тақырыбы:

Дулат Исабеков «Әпке» драмасындағы материалдық және рухани құндылықтар.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.4.1 көркем шығармалардан алған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдану;

8.3.2.1 шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырып, жаңашылдығына баға беру;

Сабақ мақсаты

Өзіндік ой-пікірін дәлелдеу үшін драма мәтінінен алынған үзінділерді тиімді қолдануға дағдыландыру;

Шығарма мазмұнындағы құндылықтардың заманауилығы мен жаңашылдығын бағалау.

Бағалау критерийі

  • көркем шығармалардан алынған үзінділерді өз көзқарасын дәлелдеу үшін орынды қолдана алады.

  • шығармадағы материалдық және рухани құндылықтарды заманауи тұрғыда салыстырады;

  • жаңашылдығына баға береді.

Сабақтың барысы:

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы


І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.

Оқушыларға жағымды психологиялық ахуал туғызу.

ІІ. Қызығушылықты ояту. Өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында «жуан/жіңішке» сұрақтарға жауап береді.

«жіңішке» сұрақтар

«жуан» сұрақтар

«Үйдегі төртеуі төрт азамат болмай, өз басымның қамын ойлауға хақым жоқ» дейтін кім?

Қабен неге өтінішін орындата алмады?

Қонаққа келген жастардың айтысының тақырыбы не?

Қамажайдың өз бақытынан бас тарту себебіне 3 дәлел келтіріңіз.

Тимур мен Кәмиланың тойы неше күннен кейін болмақшы?

Сіз қалай ойлайсыз, Қамажайдың қазіргі әпкелерден айырмашылығы неде?

Қамажайдың жұмыс орны қалай аталады?

Егер Қамажай Қабенге тұрмысқа шықса, не болады?

Әр жауабын ғылыми ұғымға негіздейтін кім?

Сіз Қамажайдың бауырлары үшін өз бақытынан бас тартқанына келісесіз бе ...?

2. Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.

Оқушылардың назарын сабаққа аудару.


Оқушылар өткен тақырыпты қайталап, еске түсіру мақсатында «жуан/жіңішке» сұрақтарға жауап береді.










Сабақ тақырыбы мен мақсаты, бағалау критерийі таныстырылады.


Фигуралар арқылы бағалау.

ҚБ















8-сынып қазақ әдебиеті.



«жуан/жіңішке» сұрақтар кестесі

Сабақтың ортасы

30 мин.


ІІІ. Мағынаны тану. Тапсырма.

Драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар «Үзінділер мен комментарийлер» кестесімен жұмыс жасайды.

Басты оқиғалар

Үзінді

Комментарий


Темірбек пен оның достарының қонаққа келуі;


Жастардың айтысы;




Қамажайдың жұмысқа орналасуы;




Тимурдың үйлену туралы шешімі;




Қабен мен Қамажайдың кездесуі.

Кәмила. Неге? Біздің әрбір құбылысқа деген өз пікіріміз болуы керек. Онсыз адам болудан қаламыз. Өз пікірі, өз ойы болмаған адам алдына ешқашан мақсат қоя алмайды.


Нәзила. Ағамыз ақырында мысық алып тынатын болды.


Омар. Қорытып айтқанда, бақыт деген – жеңіс немесе жеңіске апарар күрес.


Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.

Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.

Дескриптор

  • драма мәтініне тағы бір шолу жасайды;

  • ондағы басты оқиғаларды анықтайды;

  • үзінділерді іріктейді;

  • үзіндіге сай комментарий жасайды.

ҚБ

Тапсырма. «Талқылау сатылары» әдісі

Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топқа берілетін сұрақ:

«Әпке» драмасындағы кейіпкердің жалғыз қалмауына мүмкіндігі бар ма еді?

Оқушылардың ойлануына уақыт бөлінеді, олар айтылған тұжырыммен келісетін/келіспейтінін және оның себебін көрсетуі керек. Содан кейін оқушылар бұрылып бір-біріне қарап отырады. Осыдан кейін әр бағыттың жауабын жоққа шығару мақсатында талқылау/дебат ұйымдастыруға болады. Бірінші талқылаудан кейін оқушыларға 5 секунд беріп, пікірін, көзқарасын өзгерткен оқушы болса, өз шешімін түсіндіруі сұралады.


Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.

Дескриптор

  • драмадағы көтерілген мәселелерге қатысты сұрақтарға жауап береді;

  • келісу-келіспеу позициясын айқындайды;

  • оның себебін түсіндіреді;

  • пікірін өзгерту мүмкіндігі.

ҚБ

Оқушылар драмадағы басты оқиғаларға назар аудара отырып оқушылар «Үзінділер мен комментарийлер» кестесімен жұмыс жасайды.





Белгіленген уақыт аяқталған соң, топ спикері оқиға желісіне сай таңдалған үзінділер мен оларға берілген комментарийлерді таныстырады.

Қабілеті жоғары оқушылар драма үзінділері бойынша талдауға негізделген комментарийлер ұсынса, қабілеті төмендеу оқушылар басты оқиғаларға қатысты үзінділерді түсінеді.








Оқушылар екі топқа бөлініп, бір-біріне қарама-қарсы, сосын бұрылып арқаларын беріп отырады. Топтарға сұрақ беріледі.


Қабілеті жоғары оқушылар сұраққа жан-жақты, шығарма мәтінін өмірмен байланыстыра отырып жауап бере алады, ал қабілеті төмендеу оқушылар кейіпкер сөзіне ғана сүйенуі мүмкін.
































ҚБ




















ҚБ





2-таратпа

«Үзінділер мен комментарийлер» кестесі

Сабақтың аяғы


Ж. Оқушылар драма бойынша өздері тақырып тауып, 70-80 сөзден тұратын эссе жазады. Өз көзқарасын нақтылау үшін үзінділер (цитаталар) мен аналитикалық пікірді қолданады.

Рефлексия.

1. Бүгінгі сабақтан алған әсерің қандай?

2. Топта жұмыс істеу саған ұнады ма?

3-таратпа



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
13.04.2025
224
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі