Дулат Исабеков. «Әпке». Кейіпкерлер бейнесі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Дулат Исабеков. «Әпке». Кейіпкерлер бейнесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж
Материалдың қысқаша нұсқасы


Мекеме атауы

«Әл-Фараби» мектеп-лицейі

Бөлім атауы

Махаббат пен абырой

Педагогтің ТАӘ

Серік Аяжан Маратқызы

Күні

20.02.2025 ж.

Сыныбы: 8 Ә (қазақ әдебиеті)

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Дулат Исабеков. «Әпке». Кейіпкерлер бейнесі

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

8.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктеу

Сабақтың мақсаты

8.1.3.1. көркем шығармадағы кейіпкерлерді сомдауда тура және жанама мінездеулерді жіктейді

Сабақтың барысы


Сабақтың кезеңі / уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



Сабақтың ортасы










Сабақтың соңы





І. Ұйымдастыру кезеңі.

Оқушылармен амандасу.

Оқушыларды түгендеу.

ІІ. Үй жұмысын тексеру.


1-тапсырма

Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендіру

Дескриптор:

Кейіпкерлердің сөздерін дұрыс сәйкестендіреді – 3б

Өз пікірін нақты жеткізеді – 2б

2-тапсырма

Кейіпкерлерге мінездеме беру

Дескриптор:

Кейіпкерлерге мінездеме береді – 2б

3-тапсырма

Жұптық жұмыс. Берілген кейіпкерлермен диалог құрастыру

Омар- Нәзила

Гауһар - Қабен

Қамажай - Тимур

Сұлтан – Нәзила

Омар - Қамажай

Тимур - Қабен

Қабен - Нәзила

Қамажай - Нәзила

Тимур - Нәзила

IV. Үй жұмысын беру.

«ПОПС» формуласы арқылы Д. Исабековтің «Әпке» драмасынан қандай үлгі-өнеге аламыз тақырыбында өз ойларын жазу.

«Жүрек» әдісі арқылы кері байланыс

Оқушылар амандасып орындарына отырады.



1-тапсырма

Кейіпкерлердің сөздерін сәйкестендіреді

2-тапсырма

Кейіпкерлерге мінездеме береді

3-тапсырма

Жұптық жұмыс. Берілген кейіпкерлермен диалог құрастырады

Омар- Нәзила

Гауһар - Қабен

Қамажай - Тимур

Сұлтан – Нәзила

Омар - Қамажай

Тимур - Қабен

Қабен - Нәзила

Қамажай - Нәзила

Тимур - Нәзила




























Бір-біріне ауызша кері байланыс береді

Керемет!Жарайсың!



«Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау







«Бас бармақ » әдісі арқылы бағалау


















Интерактивті тақта, жұмыс дәптері



Оқулық, жұмыс дәптері






Жұмыс дәптері, оқулық




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.04.2025
220
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі