Материалдар / Е әрпі мен дыбысы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Е әрпі мен дыбысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Барлық тәрбиешілерге пайдалы. әсіресе сауат ашу сабағына 1 сынып мұғалімдері де қолдана алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қаңтар 2019
401
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады



Shape1




Shape2

А т а







Shape3

Ш а н а








Shape4

Ш ы р ш а







Shape5

К е м е







Shape6

Е м е н

























ТАҚЫРЫБЫ: Мекені жер. Е дыбысы мен əрпі

Мектеп/МҰ: №45 бейімделген орта мектебі КММ

Саны: 28

Педагогтің аты-жөні:

СЫНЫП-ТОП: 0 «А»

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ-ның оқытылу мақсаттары

0.2.1.1. Сөз/сөйлем сызбасын оқу.

0.2.1.2. Суретті кітаптардан ақпаратты табу (сурет арқылы) 0.3.1.1. Сөз, сөйлем сызбасын құру.

0.3.2.1. Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қою: нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі.

0.3.3.1. Жазу жолын, жоларалық кеңістікті, жолдың жоғарғы жəне төменгі сызығын сақтап, əріп элементтерін жазу.

Күтілетін нəтиже



Барлық тəрбиеленушілер:

Тыңдалған материал негізінде қарапайым сұрақтарға жауап қайтарады.

Сөздегі дауысты, дауыссыз, дыбыстарды ажыратады.

Е дыбысы – дауысты дыбыс. Е дыбысының айтылуын дұрыс дыбыстайды.

Суреттегі заттардың аттарын атай алады, сөздегі е дыбысының орнын ажыратады.

Ұйқас сөздерді табады.

Көпшілік тəрбиеленушілер:

Сұраққа жауап бере отырып, суретті мазмұндайды.

Берілген суретке қарап, сөздегі дауысты, дауыссыз дыбыстарды ажыратады.

Сөздегі дыбыс санын, ондағы е дыбысының орнын ажыратады. Е дыбысына сөз ойлайды.

Е дыбысына (дауысты) сөз құрайды. Дауысты дыбыстардың санын анықтайды.

Жазу жолына е əрпінің элементтерін жазады.

Кейбір тəрбиеленушілер:


Сюжетті суреттен таныс ақпаратты табады. Тақырып аясында диалогке қатысады.

Сөз/сөйлем сызбасын оқиды.

Е дыбысын қатыстырып, сөз, сөйлем құрастырады.

Сөйлем сызбасының соңына тиісті тыныс белгілерін қояды: (нүкте, сұрақ белгісі, леп белгісі).









Тілдік мақсат

Тəрбиеленушілер: Сұрақтарға толық жауап береді.

Суреттер бойынша сөйлем құрастырады. Е əрпін жазып, қолдарын жаттықтырады.


Сабақтағы тапсырмалар мен диалогтерде қолданылатын тіл: Дельфин, кесіртке.




Өткен ҰОҚ алған білім

Пікір алмасу сұрақтары:

Сөздер неге бөлінеді? Сөздерді буынға бөл. Сөздер қай дыбыстан басталып тұр? Дыбыстар қандай түстермен белгіленеді? Дауысты дыбыстар нешеге бөлінеді?



Жоспар


Жоспарланған уақыт


І. Дұрыс əсерлі көңіл күй орнату.



0–2мин.









3–5 мин.

Оқу қызметіне балалардың назарын тарту үшін педагог жағымды атмосфера құрады. Балалар бір-бірлеріне жылы сөздер айтады.



Мына сұлу əлемде

Адам өмір сүреді.

Үлкен менен кішіге,

Күн сəулесін төгеді.




Балаларға əртүрлі дыбыстар тыңдап, ненің дыбысына ұқсайтынын табады. Дыбыстарды балалар ым-иширамен қайталайды.

Ресурстар












Есектің дауысы






Ыстық орындық әдісі





Топпен жұмыс

(Ұ,Ө) Əліппе-дəптермен жұмыс.



1-тапсырма. Сурет желісімен педагог балаларға сұрақ қояды. Сұраққа жауап беріп, əңгімелейді. Е əрпі кездесетін суреттерді тауып атайды.



2-тапсырма. 1- ші, 3-ші топқа е әрпі кездесетін суреттерді тауып жабыстыру. 2-ші топқа і әрпі кездесетін суреттерді қағаз бетіне жабыстыруға беріледі.




Балалар тапсырманы орындайды. Балалар топтарды бағдаршам түсі арқылы бағалайды












Е дыбысы кездесетін жануардың атын қайталап, сөздерді буынға бөледі.



Е дауысты дыбыс. Е дыбысын айтқанда дауысымыз жіңішкеріп естіледі, дыбыс ерін арқылы айтылады.

(Ұ) Сергіту сəті.

Педагог балаларды орындарынан тұрғызып, өлең жолдарын қимылмен 2-3 рет айтқызады.



Тербеледі ағаштар,

Алдымнан жел еседі.

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі.



3-тапсырма



Педагог өлең жолдарын оқиды. Өлеңде айтылған жануардың атын қайталайды, сол сөзге дыбыстық талдау жасайды.



Е əрпінің бейнесін түсті қағаздармен құрастырады.



4-тапсырма. Барлық топқа бірдей дыбыстық талдауға жұмыс беріледі




5-тапсырма. Е əрпін түрлі заттардан құрастырып жасайды.





Е əрпінің баспа түрін жазады.
















Балалар қайталайды


















Ата, шана, шырша, кеме, емен сөздеріне дыбыстық талдау



Қарындаш, өшіргіштерді пайдаланып е әрпін жазады


Əліппе-дəптер.

Рефлексия.




Педагог қорытынды жасайды. Балалардың оқу қызметіне белсенділіктері мен қатынасуын талқылайды. (Ұ,Ө)Рефлексивтік бағалау. Балалардың жұмыстарын ағаш арқылы

бағалаймын.

Егер балалар сабаққа белсенділікпен қатысып отырса жасыл алманы, орташа- сары алманы, түк түсінбесе- қызыл түсті алманы ағашқа жабыстырад

















































Ее

Е Ш К І

Shape7

Shape8

Shape9

Shape10





















Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!