ДОІЖО Бактыбаева М.Б.
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зилгарина Д.С. |
|
Күні: |
17.01.2025ж. |
|
Сыныбы: 5 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең құрастыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады, тақырыпқа байланысты өлең құрастырады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасын сұрау. Мәнерлеп оқу. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 1. Мысалдың авторы кім? 2. Қандай кейіпкерлер кездеседі? 3. Егіннің бастары неге иіліп тұр? |
Берілген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. 7 мин |
«Төрт сөйлем» әдісі 1-с: шығарманың қалай әсер еткені туралы бір ой жазыңыз; 2-с: өлеңнен бір мысал келтіріңіз; 3-с:бір сұрақ қойыңыз; 4-с: сол сұраққа жауап беріңіз. |
Шығармадан алған әсерлерің сипаттап, мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерің жазады. |
Бағалау парағы
|
Көрнекілік дәптерге |
|
10 мин
|
«Менің бидайым» әдісі Адам бойында кездесетін жағымды/жағымсыз қасиеттерін жазыңыз. |
Адам бойында кездесетін жағымды/жағымсыз қасиеттерін жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
5 |
«Ыстық орындық» әдісі Мысал мазмұны бойынша сұрақтар |
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау парағы
|
Оқулық |
|
8 |
«Авторға хат» әдісі |
Шығармадан алған әсерлері бойынша Ахмет атаға хат жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Табыс ағашы» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Бидай туралы қызықты ақпарат жазып келу. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын жазып, «Табыс» ағашына іледі. Сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай бағалау парағы бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
"Егіннің бастары" 5 сынып қмж
"Егіннің бастары" 5 сынып қмж
ДОІЖО Бактыбаева М.Б.
Бекітемін:
Қысқамерзімді жоспар
|
Бөлім: |
3-бөлім. Адамгершілік – асыл қасиет |
|
Педагогтің аты-жөні: |
Зилгарина Д.С. |
|
Күні: |
17.01.2025ж. |
|
Сыныбы: 5 «а» |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Сабақтың тақырыбы: |
Ахмет Байтұрсынұлы «Егіннің бастары» мысалы. Ахмет атаға хат |
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
5.2.4.1 Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазу, тақырыпқа байланысты өлең құрастыру. |
|
Сабақтың мақсаты: |
Көркем шығармадан алған әсерін сипаттап авторға хат жазады, тақырыпқа байланысты өлең құрастырады. |
|
Құндылықтарға баулу: |
«Мәңгілік ел» жалпыұлттық идеясы бойынша «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығына баулу. Бұл арқылы оқушыларда шығармашылық және сын тұрғысынан ойлауы, функционалдық сауаттылығы, қарым-қатынас жасау қабілеті мен жауапкершілігі артады. Сонымен қатар өмір бойы оқуға, еңбеу етуге, азаматтық жауапкершілікке деген дағдысы қалыптасады. |
Сабақтың барысы:
|
Сабақ кезеңі/Уақыты |
Педагогтің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Қызығушылықты ояту 7 мин. |
І.Ұйымдастыру кезеңі: а) Оқушылармен сәлемдесу, түгендеу. Психологиялық жағымды ахуал туғызу
Мақсаты: Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы арқылы сабаққа белсенділігі артады. Тиімділігі: Оқушылар бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл күйін көтереді және бауырмалдығын оятады. Үй тапсырмасын сұрау. Мәнерлеп оқу. |
|||
|
Жаңа сабаққа кіріспе
3 мин |
(Ұ) «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылау. 1. Мысалдың авторы кім? 2. Қандай кейіпкерлер кездеседі? 3. Егіннің бастары неге иіліп тұр? |
Берілген сұрақтарға жауап береді. Сыныптастырының пікірін толықтырады. Өз ойымен бөліседі.
|
ҚБ: Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан оқушыға «Жарайсың!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру. |
Оқулық |
|
Сабақтың ортасы Мағынаны ашу. мин. 7 мин |
«Төрт сөйлем» әдісі 1-с: шығарманың қалай әсер еткені туралы бір ой жазыңыз; 2-с: өлеңнен бір мысал келтіріңіз; 3-с:бір сұрақ қойыңыз; 4-с: сол сұраққа жауап беріңіз. |
Шығармадан алған әсерлерің сипаттап, мәтін мазмұны бойынша өз пікірлерің жазады. |
Бағалау парағы
|
Көрнекілік дәптерге |
|
10 мин
|
«Менің бидайым» әдісі Адам бойында кездесетін жағымды/жағымсыз қасиеттерін жазыңыз. |
Адам бойында кездесетін жағымды/жағымсыз қасиеттерін жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
5 |
«Ыстық орындық» әдісі Мысал мазмұны бойынша сұрақтар |
Оқушылар шығарма мазмұны бойынша бір-біріне сұрақ қойып, жауап береді. |
Бағалау парағы
|
Оқулық |
|
8 |
«Авторға хат» әдісі |
Шығармадан алған әсерлері бойынша Ахмет атаға хат жазады. |
Бағалау парағы
|
|
|
Сабақтың соңы Ой толғаныс. Рефлексия 5 мин.
|
«Табыс ағашы» әдісі Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, рефлексиясын тыңдайды.
Үй тапсырмасы: Бидай туралы қызықты ақпарат жазып келу. |
Оқушылар бір ауыз сөзбен сабақ туралы өз ойларын жазып, «Табыс» ағашына іледі. Сабақты бағалайтын келесі сөздерді айтуға болады ұнады, пайдалы, қажет, білдім, үйрендім, қызықтым т.б. |
Мұғалім оқушылардың сабаққа қатысқан белсенілігіне қарай бағалау парағы бойынша әр оқушының өзіне тиісті баллын қойып бағалайды. |
|
шағым қалдыра аласыз




















