Егіннің бастары презентациясымен бірге

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Егіннің бастары презентациясымен бірге

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: 5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау Сабақтың мақсаты: «Егіннің бастары» мысалының тақырыбы мен идеясын анықтайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді(сабақ) жоспар

Бөлім:

Адамгершілік - асыл қасиет

Білім беру ұйымы

Ақсеңгір ОМ

Педагогтің аты-жөні

Өркен С.

Күні

24.01.2025 жыл

Сыныбы: 5 «Б»

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

А.Байтұрсынұлы «Егіннің бастары»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты:

5.1.2.1. Әдеби шығарманың тақырыбы мен идеясын анықтау

Сабақтың мақсаты:

«Егіннің бастары» мысалының тақырыбы мен идеясын анықтайды

Сабақтың барысы:

Сабақ кезеңі / Уақыты

Педагогтің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 минут


Ұйымдастыру Амандасу.

Үй тапсырмасы

Оқыту түрі: жеке жұмыс

Әдісі: Сұрақ-жауап

Тапсырма: оқушылар берілген сұрақтарға жауап береді

  1. А.Байтұрсынұлы кім?

  2. Әдебиет саласына сіңірген еңбектерін атаңдар

  3. «Адамдық диханшысы» деген кім?

  4. Адамдық диханшысының мақсаты не?

  5. Адамдық тұқымы деген не??

  6. «Таяққа еті үйренген қошы, көк есек» ұғымдарына анықтама бер

  7. Мысал дегеніміз не?


Тақырыпты болжау.

Ахмет Байтұрсынұлы. «Егіннің бастары» мысалы


Мұғаліммен амандасады.


Оқушылар сұрақтарға жауап береді.








Берілген сурет арқылы тақырыпқа шығады

Дескриптор:

Сұрақтарға жауап береді;


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады


Қазақ әдебиеті оқулығы. «Атамұра» баспасы, 2017 жыл

Сабақтың ортасы

5 мин









Жаңа тақырып

«Егіннің бастары» мысалын тыңдап, видеоны көреді

Топқа бөлу: 3 топқа топтасады.

1-тапсырма.

Оқыту түрі: Топтық жұмыс

Оқушылар топпен бірге мозайкадан өлең шумақтарын құрастырады, шыққан шумақтар бойынша сұрақтарға жауап береді.


1-топ сұрақтары

  1. Мысалда не туралы айтылған?

  2. Бір адам баласын ертіп қайда барды?

  3. Бидайлар неге  бастарын төмен салып тұр?

  4. Баланың көзі қандай бидайға түсті ?

2-топ сұрақтары

  1. Балаға әкесі қандай ақыл айтты ?

  2. Көкке қарап шікірейген бидайға қандай мінез тән?

  3. "Егіннің бастары" мысал өлеңіндегі аспанға қарап тұрған жалғыз бидайды автор неге теңейді?

  4. «Тәкаппар» сөзінің синонимі қандай?

3-топ сұрақтары

  1. Бидайдың иілуінің себебін қалай түсіндіреді?

  2. Баласына неге «Сұқтанба құр сорайған қарасына» деді?

  3. Мысалдан қандай ой түйдіңдер?

  4. Тәкаппарлық жақсы қасиет пе?

Оқушылар әңгімені көріп танысады. Әр топ мозайка арқылы суреттер құрастырып тақырып бойынша талдау жасайды.

Дескриптор:

Бейефильмді толық көріп тыңдайды. Мозайкадан сурет құрастырады.

Берілген сұрақтарға жауап береді

ҚБ бағалау


«https://youtu.be/kEg2hI_TIZU



5 минут









2-тапсырма:

Оқыту түрі: жұптық жұмыс

Әдісі: Ақиқат немесе жалған

Шарты: Оқушылар мәтіннен көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тауып сәйкестендіреді

Деректер

А

Ж

1

« Егіннің бастары» жанры мысал

+


2

«Егіннің бастары» мысалының идеясы тәкаппар болу


+

3

«Егіннің бастары» өлеңінің негізгі тақырыбы- тәкаппарлық

+


4

Идеясы-жамандықты болдырмау,тәкаппар болмауға тәрбиелену. 


+

5

Бидай басы дәнге толы болған соң мақтанып көкке қарап тұр


+

6

Дәні жоқ бидай төмен қарап, басы салбырап тұр


+

7

Көкке қараған бидай арқылы тәкаппар адамды бейнелеген

+


8

Тәкаппарлыққа қарама қарсы ұғым қарапайымдылық

+



ЕБҚ: диологтық оқыту арқылы бағыт-бағдар беріп отыру

Оқушылар жұптасып. Мәтін мазмұны негізінде деректердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды.

Дескриптор:

Мәтін мазмұны негізінде деректердің ақиқат немесе жалған екендігін анықтайды.

Кесте


Сабақтың соңы

20 мин






Оқыту түрі: жеке жұмыс

«Әдеби диктант» көп нүктенің орнына тиісті сөздерді тап.

«Leorning app» платформасы

  1. «Егіннің бастары» __________ негізгі тақырыбы _________________________

  2. Идеясы-___________________болдырмау, _______________________болмауға тәрбиелену. 

  3. «Елде көп бұл______________________________ адам, - дейді,
    Тәкаппар, оны, _____________________________жаман, - дейді.

  4. __________________________өзгесіне дән бергенде,
    Бұл бидай____________________________ қапты арасында.

  5. Бір __________ арқылы барлық жанды ешқашан тәкаппар болмай, тек __________ жасап жүруге шақырады

  6. Әй, __________, мұның мәнін түсіндірші,
    Бір іске тұрмын өзім __________ қалып.

  7. __________ - қуыс кеудеден пайда болады. __________ - бұл жаман қасиет!

  8. Мен үшiн адам бойында кездесетiн ең керемет __________ - __________

Керекті сөздер: Тәкаппар , тәкаппарлық, халық , жамандықты, әке, дәнсіз,бидайдай, қарапайымдылық, Құдайым, бидай, жақсылық, қайран, Тәкаппарлық , мысалының, тәкаппарлық, қасиет

Оқушылар


8-10 балл

7-9 балл

6-8 балл

5-7 балл

4-6 балл

3- 5 балл

1-2—4 балл



Сабақтың соңы

5 минут


Рефлексия: «ҚҚҚ» әдісі


Үй тапсырмасы: «Қарапайымдылық-асыл қасиет тақырыбында эссе жазу


Оқушылар бүгінгі сабақта «Қызық, Қиын, Құнды» болған деректерді және өз ой-пікірлерімен бөліседі.



Оқушы нәтиже балдарын талдайды

8-10 балл

7-9 балл

6-8 балл

5-7 балл

4-6 балл

3- 5 балл

1-2—4 балл

Мұғалімнің қорытынды бағалауы жүзеге асырылады






























  1. Егіннің бастары» мысалы негізгі тақырыбы тәкаппарлық


  1. Идеясы жамандықты болдырмау тәкаппар болмауға тәрбиелену. 


  1. «Елде көп бұл бидайдай адам, - дейді,


Тәкаппар, оны, халық жаман, - дейді.


  1. Құдайым өзгесіне дән бергенде,


Бұл бидай дәнсіз қапты арасында.


Керекті сөздер: мысалының, жамандықты, тәкаппарлық, Құдайым, халық, тәкаппар, дәнсіз, бидайдай,

  1. Бір бидай арқылы барлық жанды ешқашан тәкаппар болмай, тек жақсылық жасап жүруге шақырады


  1. Әй, әке, мұның мәнін түсіндірші,


Бір іске тұрмын өзім қайран қалып.


  1. Тәкаппарлық - қуыс кеудеден пайда болады.


тәкаппарлық - бұл жаман қасиет!


  1. Мен үшiн адам бойында кездесетiн ең керемет қасиет - қарапайымдылық!

Керекті сөздер:тәкаппарлық, әке, қарапайымдылық, бидай, қайран, тәкаппарлық, қасиет, жақсылық

«Егіннің бастары» мысалының тақырыбы мен идеясын анықтайды

8-10 балл

7-9 балл

6-8 балл

5-7 балл

4-6 балл

3- 5 балл

1-2—4 балл

Деректер

А

Ж

1

« Егіннің бастары» жанры мысал



2

«Егіннің бастары» мысалының идеясы тәкаппар болу



3

«Егіннің бастары» өлеңінің негізгі тақырыбы- тәкаппарлық



4

Идеясы-жамандықты болдырмау,тәкаппар болмауға тәрбиелену. 



5

Бидай басы дәнге толы болған соң мақтанып көкке қарап тұр



6

Дәні жоқ бидай төмен қарап, басы салбырап тұр



7

Көкке қараған бидай арқылы тәкаппар адамды бейнелеген



8

Тәкаппарлыққа қарама қарсы ұғым қарапайымдылық





Деректер

А

Ж

1

« Егіннің бастары» жанры мысал



2

«Егіннің бастары» мысалының идеясы тәкаппар болу



3

«Егіннің бастары» өлеңінің негізгі тақырыбы- тәкаппарлық



4

Идеясы-жамандықты болдырмау,тәкаппар болмауға тәрбиелену. 



5

Бидай басы дәнге толы болған соң мақтанып көкке қарап тұр



6

Дәні жоқ бидай төмен қарап, басы салбырап тұр



7

Көкке қараған бидай арқылы тәкаппар адамды бейнелеген



8

Тәкаппарлыққа қарама қарсы ұғым қарапайымдылық







1-топ сұрақтары

1.Мысалда не туралы айтылған?

  1. Бір адам баласын ертіп қайда барды?

3.Бидайлар неге  бастарын төмен салып тұр?

4.Баланың көзі қандай бидайға түсті ?

2-топ сұрақтары

  1. Балаға әкесі қандай ақыл айтты ?

2.Көкке қарап шікірейген бидайға қандай мінез тән?

3."Егіннің бастары" мысал өлеңіндегі аспанға қарап тұрған жалғыз бидайды автор неге теңейді?

4.«Тәкаппар» сөзінің синонимі қандай?

3-топ сұрақтары

1.Бидайдың иілуінің себебін қалай түсіндіреді?

2.Баласына неге «Сұқтанба құр сорайған қарасына» деді?

3.Мысалдан қандай ой түйдіңдер?

4.Тәкаппарлық жақсы қасиет пе?

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
29.01.2025
154
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі