Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

Материал туралы қысқаша түсінік
Ежелгі адамдардың өміріне саяхат
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабақ:Қазақстан тарихы

Күні:14.10.2018ж

Сынып: 5«Г»

25 Г.Титов атындағы ЖОМ

Мұғалімнің аты жөні:Кенжебекова Айбала

Қатысқандар: Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:


Ежелгі адамдардың өміріне саяхат

Оқу мақсаттары:

5.1.2.1алғашқы адамдардың тұрмыс –тіршілігін шығармашылық түрде көресту

Сабақ мақсаттары:

1Ежелгі адамдардың өмірі туралы білу

2 Ежелгі адамдардың кәсібі туралы анықтау

Бағалау критерийлері

1Ежелгі адамдардың өмірі туралы біледі

2 Ежелгі адамдардың кәсібі туралы анықтайды

Тілдік мақсат

Пәнге тән лексика мен терминология:терімшілік,тобыр

Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Адамзаттың даму барысын анықтау?


Құндылықтарды дарыту

«Мәңгілік - Ел» ұлттық идеясы: тарихтың, мәдениет пен тілдің ортақтығы

Пәнаралық байланыс

География

АКТ қолдану дағдылары

Оқулық,стикерлер,смайликтер,карта

Бастапқы білім

Алғашқы адамның пайда болуы

Жоспарлан

ған уақыт

Сабақта жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар


Сабақтың басталуы

10 мин

Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылармен сәлемдесу

Кезекші мәлімдемесі бойынша түгелдеу

Психологиялық ахуал қалыптастыру,үй тапсырмасын бекітемін

1,2,3 сандарын санау арқылы 3-топқа бөлемін

Өткенді еске түсіру

«Ыстық орындық» әдісі арқылы топтар арсында уй тапсырмасын бекітемін

Қ.Б « Бас бармақ»

Карта,

оқулық,

стикерлер,

смайликтер

Сабақтың ортасы

20мин

Жаңа сабақ мақсатымен бағалау критерийлерімен таныстырамын

1тапсырма Мәтінмен жұмыс

Алғашқы адамдардың даму сатысы

Ежелгі адамдардың өмірі

Алғашқы адамдардың кәсібі

Дескриптор:

Алғашқы адамдардың даму сатысын біледі

Ежелгі адамдардың өмірі туралы анықтайды

Алғашқы адамдардың кәсібін ажыратады

Қ.Б « Бас бармақ»

2-тапсырма:Инсерт әдісі.Дәптермен жұмыс

Адамның түрі


Антропологиялық

мінездемесі

Кәсібі












Дескриптор:

Адамның даму сатысын біледі

Кәсібін анықтайды

Қ.Б « Бас бармақ»

3-тапсырма «Кім жылдам»әдісі арқылы бекітемін

1Ең алғашқы адамадр қашан пада болды?

2 Алғашқы қауымдық қоғам қалай аталды?

3Терімшілік дегеніміз не?

4Аңшылықтың ең көне түрі?

5Қосымша қандай кәсібі болды?

Дескриптор:

Сұрақтарға нақты жауап береді

Қ.Б « Бас бармақ»


Соңы (10мин)









Үй тапсырмасы Тақырыпты Оқып келу


Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау. Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Қауіпсіздік және қорғау ережелері

АКТ –мен байланыс


Сұрақ, жауап

«Бас бармақ»


Рефлексия (4мин)

Сабақ/ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай өзгертулер енгіздім және неліктен?

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

2.Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды оқытуды да, оқуды да ескеріңіз ?

1.

2.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

Тексрілді____________________________________



Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
06.02.2019
745
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі