Сабақтың басы
8 мин
|
Ұйымдастыру
1. Сәлемдесу
2. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
3.
Топқа бөлу
«The hat» әдісі арқылы оқушыларды 2- топқа
бөлу
4.
Үй тапсырмасын тексеру:
Көшпелі мал шаруашылығының
қалыптасуы
Пазлдағы сұрақтар
-
Ежелгі заманда әйелдер немен
айналысты?
-
Ежелгі кәсіптерінің кең
тараған түрі?
-
Көшпелілердің ерекше
баспаналары?
-
Киіз үйдің алғашқы түрі қандай
болды?
-
Ұлы даладағы көшпелілердің
ежелгі өнерінің бірі?
-
Киіз үйдің ортасында не
орналасты?
|
Оқушылар «The hat» әдісі арқылы топқа
бөлінеді.
Оқушылар көшпелі мал шаруашылығының қалыптасуы
туралы түсініктерін айтады
Оқушылар пазлдағы сұрақтарға жауап
береді
Жаңа сабақтың тақырыбы шығады
|
«Оюлар» бағалау әдісі
Оқушылар әр орындаған тапсырма бойынша оюлар
жинайды
|
Тақырыптық суреттер, киіз үй,
кітаптар
АКТ
|
Сабақтың ортасы
Жаңа сабақ
30 мин
|
«Киіз үй» туралы видеоролик
1-тапсырма
«Жұмбақ сөздер»
әдісі
Топпен жұмыс
Мақсаты: киіз үйдің бөліктерімен таныса отырып, талдау
жасай білу
2-тапсырма
«Фонарик» әдісі
Жеке жұмыс
Мақсаты:оқушылардың
киіз үйдің ішкі жабдықтарымен таныса отырып, интеллектуалды дамуына
әсер ету.
Ошақ, жүкаяқ,
төсек, көрпе жастық, кебеже ыдыстар, шымылдық,
тұскиіз
3-тапсырма
«Суреттер
сөйлейді» әдісі
Топпен
жұмыс
М
ақсаты: киіз үйдің шартты бөліктері және киіз үй жабдықтарымен
танысу.
Төр
Сол
жақ
Оң
жақ
Босаға
жақ
4-тапсырма
«Тарихи диктант» Оқулықпен жұмыс
Мақсаты: оқушылар киіз үйдің көшпелілердің
тұрмысымен ғана емес, дүниетанымымен байланысты екенін
ұғыну.
……………
- көшпелілер ұғымында ғаламның үлгісі. Шаңырақ -
........ символы. Шаңырақтың .................... төрт тарапты
білдіреді. .............Күннің шашыраған нұры деп
ұққан.
|
Оқушылар видео арқылы киіз үйдің құрылысымен
танысады
Оқушылар оқулықпен жұмыс жасай отырып, киіз үйдің
құрылысын орналастырады, киіз үйдің құрылысымен
танысады
ЕББҚ бар оқушылар топтың мүшелерімен
бірігіп жұмыс жасайды., тапсырмаларды орындау барысында қиындық
тудырған тақырыптарға оқушылардың көмегі және пайдаланған әдіс
тәсілдің ерекшелігіне байланысты тапсырманы орындап
шығады.
О қушылар киіз үйге
фонарик арқылы жарық түсіре отырып, ішіндегі жасырылған сөздерге
анықтама береді, киіз үйдің қай бөлігіне орналастыратынын
айтады.
Оқушылар киіз үйдің ішкі аумағының заттарын
шартты бөліктерге орналастырады
ЕББҚ бар оқушы жұмыс барысында берілген
суреттерді мұғалім көмегімен
орындайды.
Оқушылар қалып қалған сөздерді
жазады.
|
«Оюлар» бағалау әдісі
Дескриптор:
-
Сызбаға сүйеніп киіз
үйдің құрылысын дұрыс
сипаттайды.
2.Киіз үйдің көшпелі тұрмыс тәжірибесінен екенін
көрсетеді
Бағалау әдіс тәсілдері: Дескриптор арқылы
бағалау
ЕББҚ бар оқушыға дескриптор
бірдей
Бағалау: оқушылар киіз
үйдің ішкі құрылысымен танысады.
Бағалау:
« Оюлар»
бағалау әдісі
|
АКТ
Суреттер
|
Сабақтың соңы Қорытынды
Ой толғаныс.
Рефлексия
7 мин.
|
«Сәйкестендіру» әдісі
«Көгершін» рефлексия
Бағалау. Оқушылардың жинаған ою санына қарай оқушыларды
бағалау
Үйге тапсырма:
«Ежелгі көшпелілердің материалдық мәдениеті» оқу,
киіз үй макетін жасау
|
Оқушылар берілген суреттерді сәйкестендіріп
орналастырады.
Оқушылар сабақтың қалай өткендігі туралы ойларын
көгершінге жазады
|
Б
ағалау:
«Оюлар
|
|