Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
5
мин
|
Амандасу, жағымды ахуал
қалыптастыру;
Оқушыларды
түгендеу;
Пәнаралық байланыс пен
құндылық туралы айту;
Тақырыпқа
шығу мақсатында оқушыларға ежелгі
қаланың қираған түрі
көрсетіледі
Мохенджо Даро қаласы туралы
қысқаша шолу жасау
Сабақ тақырыбы мен
мақсаттары анықталады ЕБҚ оқушы (есту, көру, ойлау
қабілеті) тапсырманы саралау арқылы
орындайды.
|
Мұғаліммен
амандасады;
Сабақтың мақсатқа сәйкес ой
қосады;
Білім алушылар жеке
мүмкіндіктері мен қабілеттерін ескере отырып, сабақ мақсатына жету
жолдарын анықтайды;
Бағалау критерийлерімен
танысады.
|
Оқушылардың көңіл-күйін және
сабаққа дайындығына ынталандыру сөздері: «Жарайсың, керемет»,
т.б.;
ҚБ 1-10
балл;
Ойлау дағдыларының
деңгейі:
Білу және
түсіну
|
|
Жаңа
білім
10
мин
15
мин
|
1-тапсырма Үндістан өркениетіне шолу
жасау
Кескін картамен
жұмыс
Картаны пайдаланып, Үнді
аңғарындағы өркениеттердің қалыптасуының мерзімін уақыт сызығына
түсіріңіз. Осы уақытта тағы қандай өркениеттер болғанын есіңізге
түсіріңіздер
Дескрипторы:
-Мохенджо-Даро қаласындағы
қазба жұмыстары туралы деректі
талдау
-Үнді халқының дағдылары туралы не айта
аласыңдар, жауапты дәлелдеңіз
-Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін
екендігін анықтаңыз
ЕБҚ оқушыға суреттер/иллюстрациялар
ұсынылады;
2- тапсырма Кестемен
жұмыс
Қаланың күйреу себептер
сызбасы
Дескрипторы:
-Сызбаны
талдау.
-Қалай ойлайсындар, Мохенджо Дароның
жойылуының себептері қандай болды?
-Практикалық тапсырманы
ұйымдастырып орындау.
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсету
мақсатында суреттің үлкен нұсқасын
ұсынамын.
|
Мәтінмен
жұмыс
Оқушылар:
Өркениеттердің қалыптасуын
анықтап түсіндіреді.
Мәтіннен негізгі идеяны
анықтайды
Оқушылар тарихи деректен мәтін
оқып (арий тайпалары туралы) және Мохенджо Даро қаласының қазба
жұмыстары жүргізіліп жатқан орында жасалынған фотосуретті
талдайды.
Дескрипторлар.
Оқушылар:
Деректерді талдап қорытынды
шығарады.
|
ҚБ
Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
Бағалау
критерийі:
Өркениеттердің қалыптасуын
анықтап түсіндіреді
Бағалау
балы:
-« Мохенджо-Даро қаласындағы
қазба жұмыстары туралы деректі талдайды.
1б
-Үнді халқының дағдылары туралы не айта
аласыңдар, жауапты дәлелдейді 1б
-Қаланың күйреу себептері қандай болуы мүмкін
екендігін анықтайды. 1б
Жалпы: 6
балл
Бағалау
критерийі:
Ежелгі өркениеттердің
шаруашылық жүйесін
сипаттайды.
Бағалау
балы:
-Сызбаны талдайды.
1б
-Мохенджо Дароның жойылуының себептері қандай
болғандығын анықтайды. 1 б
-Практикалық тапсырманы
ұйымдасып орындайды. 1б
Жалпы: 3
балл
|
Ақпараттық
мәтін
Тірек-сызбалар
Сызба
материалдары
|
Бекіту
5
мин
|
Сабақты
қорытындылау
1. Хараппа өркениетінің
жойылуының себептері қандай?
2. Мохенджо Даро қаласы туралы
не білдіңіз?
3. Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы
қалай жойылып кетті?
4. Мохенджо Даро қаласының
ежелгі дүние өнерінде алатын орны
қандай?
Үйге
тапсырма
Ежелгі Мохенджо-Даро қаласы
қалай жойылып кетті?
|
Сабақтың тақырыбын
қорытындылау
|
Әр сұраққа 1
балл
Жалпы-4
балл
|
|
Кері
байланыс
5
мин
|
1.Мұғалім оқушыларды
бағалау;
2Үйге тапсырма
беру:
3)
Рефлексия.
«3-2-1»
Өзіңіз жақсы түсінген 3
мәселе
Қиындық туғызған 2
нәрсе
Туындаған 1
сұрақ
Білім алушылардың ойларын
тыңдау
|
Рефлексия
Бағалау критерийлері бойынша
рефлексия береді.
|
1) дескриптор бойынша
бағалайды;
2)
Білім
алушының
жетістігі туралы пікір
білдіру;
3) ЕБҚ білім алушылардың оқу жетістігін
айту
|
kundelik.kz
|