Материалдар / "Ежелгі түріктердің жазуы" Ашық сабақ 7сынып

"Ежелгі түріктердің жазуы" Ашық сабақ 7сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Тарих пән мұғалімдеріне көмекші кұрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2019
492
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Пәні: Қазақстан тарихы
Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Мектеп: 129 Ә Жәмішев атындағыорта мектебіКүні: Мұғалімнің аты-жөні: Л БектоғаеваСынып: 7 А
Сабақтың тақырыбыЕжелгі түріктердің жазуы
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)6.3.1.2 – VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтау; Зерттеу сұрағы:Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясаты бізге қандай деректерден белгілі?
Сабақтың мақсатыБарлық оқушылар:«Түркі жазбалары» туралы біледі. Басым оқушылар:Ежелгі түркі жазуларының ұғымынанықтайды.Кейбір оқушылар:Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саясатына баға береді.
Бағалау критерийлеріБілу және түсінудағдысы:VI-IX ғасырлардағы мемлекеттердің даму ерекшеліктерін сипаттайды; Қолдану мен талдау дағдысы Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саяси қызметтерін анықтап, талқылайды.
Тілдік мақсаттар:Оқылым-айтылым: Мәтіндегі негізгі ойды бірлесе оқиды, тапсырмалар барысында оқушылар топтық талқылаулар арқылы бір-бірімен пікір алмасады, диалогқа түседі.Тыңдалым-жазылым: : Қазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық «Түркі жазбалары» туралы ақпарат алады, өз ойларын суреттеп, қағазға түсіреді.
Құндылықтарға баулуТарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы.
Пәнаралық байланысГеография, құқық
Алдыңғы білімҚазақстан территориясындағы ерте ортағасырлық мемлекеттер туралы біледі.


Сабақ барысы
Сабақтың жоспарланған кезеңдеріСабақтағы жоспарланған жаттығу түрлеріРесурстар
Сабақтың басыҰйымдастыру кезеңі

3-минут



Сабақтың барысы:Мағынаны тану кезеңі

7-минут

Ұйымдастыру кезеңі:Сәлемдесу.Психологиялық ахуал қалыптастыру.«Көршімнің керемет қасиеті» әдісі арқылы оқушылар бір-бірінің жақсы қасиеттерін айтады. Топқа бөлу. Үш топқа бөлу.

Ой шақыру. Суретпен жұмыс. Суреттерде не бейнеленген? Оқушылардың болжам жауаптары арқылы сабақ тақырыбы анықталады.«Білу және түсіну» дағдысына негізделген тапсырма. №1. VI-IX ғасырлардағы Түркі мемлекеттерінің даму ерекшеліктерін түсіндіріп, олардың ұқсастықтары мен айырмашылықтарын анықтап ашып айтады. Дескрипторлары:Деректердің құндылығын анықтайды.


Сабақтың ортасы

15-минут



«Қолдану мен талдау» дағдысына негізделген тапсырма. Мәтінмен танысып, Білге қаған мен Күлтегіннің мемлекетті нығайтудағы саяси қызметтерін анықтап, талқылайдыДескрипторлары: Күлтегін мен Білге қағанның батырлығын дәлелдейтін деректерді талдайды.

«Ойлан», «Бірік», «Бөліс» әдісі бойынша оқушылар жоғарыдағы тапсырмаларға жеке жауап іздейді, одан кейін топтағы оқушылармен біріктіреді, содан соң әр топ бір-бірімен алмасады, соңында мұғаліммен бөлісіп талқылайды.


Сабақтың соңыҚорытындылау кезеңі10-минутБатыс және Шығыс түрік қағанаттарының саяси үдерісін салыстырады: Әр топқа кестені таратып беремін.















Бағалау3-минут

І. «Смайликтер» арқылы топтар бір-бірін бағалайды.ІІ. Критерий бойынша бағалау:1. Топтардың тақырыпты аша білуі2. Логикалық бірізділік.ІІІ. Алған білімдерін пысықтау. Сұрақтар арқылы

Кері байланыс2-минут1. Бүгінгі сабақтан не түйдіңіздер?2. Бүгінгі сабақта не түсініксіз болды?3. Әлі де қандай қосымша мағлұматтар білгілеріңіз келеді?



Саралау – Сіз қандай тәсілмен көбірек қолдау көрсетпексіз?Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?Бағалау – Сіз оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау.
Тапсырма тәсілі:1. Суретпен жұмыс, әңгіме құрау 2. «Ойлан», «Бірік», «Бөліс» әдісі

1. Оқушылар смайликтер, басбармақ арқылы өзін-өзі бағалайды.2. Критерий бойынша бағалаймын.

Сабақ бойынша рефлексияСабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы, қолжетімді болды ма?

Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізді ме?

Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз?

Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме?

Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба?

Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?







Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ