2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.

Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

Бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:


Сынып: 6

Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау.

6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Сабақтың мақсаты

- «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, , шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып жазу;

- «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу;

-«Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу.

Құндылықтарға баулу

Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық

-отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық;

Құндылық: бірлік және ынтымақ

-ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау;

Құндылық: әділдік және жауапкершілік

-тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау.

Сабақ барысы

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы



3 минут

І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Менің досымның асыл қасиеті....»

Қызығушылықты ояту.

«Герб», «Әнұран», «Көк байрақ» тірек сөздері беріледі. Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады.

 Ықтимал жауап: Әр мемлекетттің ұлттық рәміздері болады. Рәміздер сол елдің мемлекеттік белгісі. Тәуелсіз елдің нышандары осы – рәміздер.

Ендеше ,балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да ақын Е.Жүністің «Менің атым –Тәуелсіздік» өлеңіне арналады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.


Оқушылар назарын сабаққа аудару. Өз сыныптасының жақсы қасиетін айтып, мадақтайды.





Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.

ҚБ






ҚБ


6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы





Сабақтың ортасы























Мағынаны тану. 1-тапсырма.

Ерлан Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі тыңдалады.

1.Өлең қалай әсер етті?

2.Өлеңнен алған әсеріңді екі сөйлеммен жаз.

Дескриптор:

  • Өлеңнен алған әсеріңді екі сөйлеммен жазады.

ҚБ

2-тапсырма. Автор өлеңінде қайталанып келетін сөздердің мәні қандай? Автор неліктен қайталайды? Ақынның айтары не?

Алып қорғанның құлағанын көрдім,
Небары алты жасымда,
Алып тұлғалар жылағанын көрдім,
Бастарын сүйеп ғасырға.
Алып таулардың шайқалғанын көрдім,
Алты жасымда соны ұқтым:
Алып сөздерді айта алғанын көрдім,
Ат төбеліндей халықтың.
Алып кітаптар торыққанын көрдім,
Сол сәтте-ақ одан безінгем,
Алып ойлардың қорыққанын көрдім,
Ең бір нәзік сезімнен.
Алып сағаттар тоқтағанын көрдім,
Өлшенді уақыт жаңадан,
Алып жүректер ақталарын көрдім,
Алты-ақ жасар баладан.
Алып құрлықтар теңселгенін көрдім,
Темір бұғаулар тозғасын,
Алып заңдардың кемсеңдеуін көрдім – 
Империяның көз жасын!
Алып мұхиттар толқығанын көрдім,
Бір тамшы суға байланып,
Алып тәждердің балқығанын көрдім,
Елтаңбаларға айналып.
Алып мүсіндер қирағанын көрдім,
Сұлаған жаудай жебеден,
Алып саналар жиналарын көрдім,
Тұрғызу үшін жаңа әлем!

Көтерілген мәселе


Болашағы

Төнген қауіп

Менің түйгенім





Дескриптор:
  • Өлең мазмұнын біледі;

  • Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтырады.

ҚБ

3-тапсырма. Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар.

Жылаған жоқпын,

Сұраған жоқпын анамнан,

Сол күні жаңа әнұран айтып оралған,

Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын,

Ұл жайлы күннен жаралған, -деген жолдарда автордың айтқысы келген ойын жазыңдар.

Ақынның айтқысы келген ойы

Өз ойым



Дескриптор:

  • Автордың ойын негіздейді;

  • Кестені толтырады.

ҚБ

Автор бойындағы қасиеттерді негізге ала отырып, эссе жазыңыз (80-100 сөз).

Дескриптор:

  • кіріспе бөлімде автор туралы өзіндік пікір білдіреді;

  • негізі бөлімде автордың бойындағы адамгершілік қасиеттерін жинақтайды;

  • әр қасиетіне дәлел келтіреді;

  • қорытынды бөлімде автордың бойынан өзіне үлгі алатын қасиеттерін айтып, ойын тұжырымдайды.

ҚБ

«Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады.

Ерлан Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі тыңдалады.

Оқушылар өлеңнен алған әсерін екі сөйлеммен жазады.







Сұрақтарға жауап береді. Автор бейнесін анықтайды.



















Өлең мазмұнын біледі;

Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтырады.










Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар.













Жеке жұмыс




Үздік жұмыстар оқылады.











ҚБ



























ҚБ















ҚБ









ҚБ







6-сынып

Қазақ әдебиеті оқулығы


https://bilim-all.kz/olen/145


Сабақтың соңы


2 минут

Сабақтың тақырыбы бойынша ауызша кері байланыс жасалады.

Ерлан Жүніс «Менің атым- Тәуелсіздік»өлеңін оқу барысында біз үшін қызық, қиын, құнды болған тұстарды жазып, ой қорытайық.


Үйге тапсырма: «Ақын өлеңі маған қандай ой салды?» тақырыбында эссе жазу



Үй жұмысы

Өлеңді жаттау



03 Сәуір 2025
235
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі