|
Бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі. |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, , шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып жазу; - «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; -«Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Менің досымның асыл қасиеті....»
Қызығушылықты ояту. «Герб», «Әнұран», «Көк байрақ» тірек сөздері беріледі. Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады.
Ендеше ,балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да ақын Е.Жүністің «Менің атым –Тәуелсіздік» өлеңіне арналады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Өз сыныптасының жақсы қасиетін айтып, мадақтайды. Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма.
1.Өлең қалай әсер етті? 2.Өлеңнен алған әсеріңді екі сөйлеммен жаз. Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Автор өлеңінде қайталанып келетін сөздердің мәні қандай? Автор неліктен қайталайды? Ақынның айтары не?
Алып
қорғанның құлағанын көрдім,
ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар. Жылаған жоқпын, Сұраған жоқпын анамнан, Сол күні жаңа әнұран айтып оралған, Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын, Ұл жайлы күннен жаралған, -деген жолдарда автордың айтқысы келген ойын жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Автор бойындағы қасиеттерді негізге ала отырып, эссе жазыңыз (80-100 сөз). Дескриптор:
ҚБ «Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады.
|
Ерлан Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі тыңдалады. Оқушылар өлеңнен алған әсерін екі сөйлеммен жазады.
Сұрақтарға жауап береді. Автор бейнесін анықтайды.
Өлең мазмұнын біледі; Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтырады.
Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар.
Жеке жұмыс
Үздік жұмыстар оқылады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Сабақтың тақырыбы бойынша ауызша кері байланыс жасалады. Ерлан Жүніс «Менің атым- Тәуелсіздік»өлеңін оқу барысында біз үшін қызық, қиын, құнды болған тұстарды жазып, ой қорытайық.
Үйге тапсырма: «Ақын өлеңі маған қандай ой салды?» тақырыбында эссе жазу
|
|
|||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңді жаттау |
|
|||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.
Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі.
|
Бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым |
Мектеп: Пәні: қазақ әдебиеті |
||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||
|
Сынып: 6 |
Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: |
||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Е.Жүністің "Менің атым-Тәуелсіздік" өлеңіндегі автор бейнесі. |
||||||||||||||||
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары |
6.2.2.1. эпикалық, поэзиялық шығармалардағы автор бейнесін анықтау. 6.3.3.1. шығармадағы кейіпкерлер қарым-қатынасын отбасылық құндылық тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты |
- «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, , шығармадағы кейіпкер қасиеттерін ашып жазу; - «Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу; -«Менің атым-Тәуелсіздік» өлеңіндегі автор бейнесін анықтау, шығармадағы кейіпкерді өзіндік құндылығы тұрғысынан талдап, әдеби эссе жазу. |
||||||||||||||||
|
Құндылықтарға баулу |
Құндылық: тәуелсіздік және отаншылдық -отандық және әлемдік мәдениетті танудың құралы ретінде оқуға деген тұрақты қызығушылық; Құндылық: бірлік және ынтымақ -ортақ мақсатқа жету үшін басқалармен бірлесіп әрекет ету және өзіне жүктелген міндеттерді жауапкершілікпен орындау; Құндылық: әділдік және жауапкершілік -тапсырманы жоспарланған мерзімге сәйкес уақытылы және сапалы орындау. |
||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|||||||||||||
|
Сабақтың басы 3 минут |
І. Ұйымдастыру кезеңі. Жағымды психологиялық ахуал қалыптастыру: Тренинг «Менің досымның асыл қасиеті....»
Қызығушылықты ояту. «Герб», «Әнұран», «Көк байрақ» тірек сөздері беріледі. Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады.
Ендеше ,балалар бүгінгі сабағымыздың тақырыбы да ақын Е.Жүністің «Менің атым –Тәуелсіздік» өлеңіне арналады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады.
|
Оқушылар назарын сабаққа аудару. Өз сыныптасының жақсы қасиетін айтып, мадақтайды. Оқушылар осы сөздерді бүгінгі сабақпен байланыстырып айтады. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты айқындалады. |
ҚБ ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы |
|||||||||||||
|
Сабақтың ортасы
|
Мағынаны тану. 1-тапсырма.
1.Өлең қалай әсер етті? 2.Өлеңнен алған әсеріңді екі сөйлеммен жаз. Дескриптор:
ҚБ 2-тапсырма. Автор өлеңінде қайталанып келетін сөздердің мәні қандай? Автор неліктен қайталайды? Ақынның айтары не?
Алып
қорғанның құлағанын көрдім,
ҚБ 3-тапсырма. Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар. Жылаған жоқпын, Сұраған жоқпын анамнан, Сол күні жаңа әнұран айтып оралған, Сол түні неге ұйықтамай маған бір аңыз айтып шыққанын, Ұл жайлы күннен жаралған, -деген жолдарда автордың айтқысы келген ойын жазыңдар.
Дескриптор:
ҚБ Автор бойындағы қасиеттерді негізге ала отырып, эссе жазыңыз (80-100 сөз). Дескриптор:
ҚБ «Автор орындығы». Үздік жұмыстар оқылады.
|
Ерлан Жүніс «Менің атым -Тәуелсіздік» өлеңі тыңдалады. Оқушылар өлеңнен алған әсерін екі сөйлеммен жазады.
Сұрақтарға жауап береді. Автор бейнесін анықтайды.
Өлең мазмұнын біледі; Сұрақтарға жауап беру арқылы кестені толтырады.
Оқушылар өлең жолдарындағы негізгі ойды, ақынның айтқысы келген ойын анықтаңдар, қазіргі заманмен салыстырыңдар.
Жеке жұмыс
Үздік жұмыстар оқылады. |
ҚБ
ҚБ
ҚБ
ҚБ
|
6-сынып Қазақ әдебиеті оқулығы
|
|||||||||||||
|
Сабақтың соңы
2 минут |
Сабақтың тақырыбы бойынша ауызша кері байланыс жасалады. Ерлан Жүніс «Менің атым- Тәуелсіздік»өлеңін оқу барысында біз үшін қызық, қиын, құнды болған тұстарды жазып, ой қорытайық.
Үйге тапсырма: «Ақын өлеңі маған қандай ой салды?» тақырыбында эссе жазу
|
|
|||||||||||||||
|
Үй жұмысы |
Өлеңді жаттау |
|
|||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз


















