Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
|
6.2.3.1
шығармадағы көркем
ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола,
литота, аллегория, антитеза, градация, арнау)
анықтау;
|
Сабақтың
басы
|
Ұйымдастыру
кезеңі. Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа деген дайындығын
қадағалау.
-
Жағымды психологиялық
ахуал.
-
Қызығушылықты
ояту. «Ыстық орындық» әдісі
арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын
қою.
-
1. Ерлан Жүніс туралы не
білесіңдер?
-
2. « Тәуелсіздік» дегенді
қалай түсінесіңдер?
-
3. Ақын өлеңі қандай оқиға
желісі бойынша жазылған?
-
4. Тәуелсіз Қазақстанның
бүгінгі күні қандай?
-
5. «Алып қорғанның құлағанын
көрдім, ... Алып тұлғалар жылағанын көрдім, ... Алып таулардың
шайқалғанын көрдім, ... – деген жолдар арқылы ақын қандай оқиғаны
меңзеп тұр?
-
6. 1986 жылғы желтоқсан
көтерілісі туралы айтып беріңдер
7.Өлеңнің «Менің атым –
Тәуелсіздік» деп аталу себебін
түсіндіріңдер.
Сабақтың тақырыбы мен
мақсаты анықталады.
|
Оқушылармен амандасу,
түгендеу, сабаққа деген дайындығын
қадағалау.
«Ыстық орындық» әдісі арқылы
өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын
қою.
Сабақтың тақырыбы мен мақсаты
анықталады.
|
ҚБ
«Түстер»
|
6-сынып қазақ
әдебиеті
|
Сабақтың
ортасы
|
Мағынаны тану.
1-тапсырма. «Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы
шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы
жүргізіледі).
Интервью
сұрақтары:
1.Ақын неліктен алты жасар
бала, алты жасымда деген сөздерді қайталап
қолданады?
2.Автордың алты жасында
Қазақстан өмірінде қандай тарихи оқиғалар болуы
мүмкін?
3. Темір шымылдық түрлерін
көрдім, Сахнаға шықты жас өмір!- деген өлең жолдарын қалай
түсінеміз ?
Дескриптор:
-
өлеңнің ерекшелігін
анықтайды;
-
өлеңдегі әсерге бөлеген
жолдарды табады;
-
ойын дәлелдейді,
қорғайды;
-
сұхбат
береді.
ҚБ
2-
тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен
көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: символ,
синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация,
ассонанс, риторикалық сұрақ,т.б.
Орындалу
барысы: басы – шығарманың тақырыбын,
үстіңгі сүйектеріне мәтіннің ішіндегі көркемдегіш құралдардың
түрлерін, астыңғы сүйектеріне үзінділер арқылы дәлелін, құйрығына-
шығарманың тілі жайлы оқушының ойы жазылады. Қаңқадағы жазулар
қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі
ойын ашатын фразалық сөздерден болуы
мүмкін.
Дескриптор:
*
мәтіннен көркемдегіш
құралдарды табады;
* мағынасын
анықтайды;
*себебі мен дәлелін
анықтайды;
*қорытындысын
шығарады.
ҚБ
Бекіту. Тәуелсіздік, кіп-кішкентай,
тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең
мазмұнынан алған әсерін сипаттап
жазу.
«Менің
түсінгенім...»
|
«Алтын микрофон» ойынын ойнату
арқылы шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы
жүргізіледі).
Өлеңнің ерекшелігін
анықтайды;
өлеңдегі әсерге бөлеген
жолдарды табады;
ойын дәлелдейді,
қорғайды;
сұхбат
береді.
«Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен
көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын
анықтайды.
Мәтіннен көркемдегіш
құралдарды табады;
мағынасын
анықтайды;
себебі мен дәлелін
анықтайды;
қорытындысын
шығарады.
Тәуелсіздік, кіп-кішкентай,
тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең мазмұнынан алған әсерін
сипаттап жазады.
|
ҚБ
«Түстер»
ҚБ
«Түстер»
ҚБ
«Түстер»
|
Е.Жүністің "Менің атым-
Тәуелсіздік" өлеңі
|