Материалдар / Е.Жүністің Менің атым-Тәуелсіздік өлеңінің көркемдік ерекшелігі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Е.Жүністің Менің атым-Тәуелсіздік өлеңінің көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Авторы:
.
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Наурыз 2024
1475
19 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
250 тг 188 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңінің көркемдік ерекшелігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;


Сабақ мақсаты

Барлығы: өлеңді мәнерлеп оқу, көркемдік ерекшелігіне талдау.

Көпшілігі: өлеңнен көркемдеуіш тәсілдерді анықтау.

Кейбіреулері: өлеңнен көркемдеуіш тәсілдерді анықтау,өлеңді сатылай кешенді талдау

Бағалау критерийлері:

  • шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындығын қадағалау.

  1. Жағымды психологиялық ахуал.

  2. Қызығушылықты ояту. «Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.

  1. 1. Ерлан Жүніс туралы не білесіңдер?

  2. 2. « Тәуелсіздік» дегенді қалай түсінесіңдер?

  3. 3. Ақын өлеңі қандай оқиға желісі бойынша жазылған?

  4. 4. Тәуелсіз Қазақстанның бүгінгі күні қандай?

  5. 5. «Алып қорғанның құлағанын көрдім, ... Алып тұлғалар жылағанын көрдім, ... Алып таулардың шайқалғанын көрдім, ... – деген жолдар арқылы ақын қандай оқиғаны меңзеп тұр?

  6. 6. 1986 жылғы желтоқсан көтерілісі туралы айтып беріңдер

7.Өлеңнің «Менің атым – Тәуелсіздік» деп аталу себебін түсіндіріңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындығын қадағалау.


«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





ҚБ «Түстер»








6-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы















Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы жүргізіледі).

Интервью сұрақтары:

1.Ақын неліктен алты жасар бала, алты жасымда деген сөздерді қайталап қолданады?

2.Автордың алты жасында Қазақстан өмірінде қандай тарихи оқиғалар болуы мүмкін?

3. Темір шымылдық түрлерін көрдім, Сахнаға шықты жас өмір!- деген өлең жолдарын қалай түсінеміз ?

Дескриптор:

  • өлеңнің ерекшелігін анықтайды;

  • өлеңдегі әсерге бөлеген жолдарды табады;

  • ойын дәлелдейді, қорғайды;

  • сұхбат береді.

ҚБ

2- тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ,т.б.

Орындалу барысы: басы – шығарманың тақырыбын, үстіңгі сүйектеріне мәтіннің ішіндегі көркемдегіш құралдардың түрлерін, астыңғы сүйектеріне үзінділер арқылы дәлелін, құйрығына- шығарманың тілі жайлы оқушының ойы жазылады. Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін.

Дескриптор:

* мәтіннен көркемдегіш құралдарды табады;

* мағынасын анықтайды;

*себебі мен дәлелін анықтайды;

*қорытындысын шығарады.

ҚБ

Бекіту. Тәуелсіздік, кіп-кішкентай, тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең мазмұнынан алған әсерін сипаттап жазу.

«Менің түсінгенім...»

«Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы жүргізіледі).

Өлеңнің ерекшелігін анықтайды;

өлеңдегі әсерге бөлеген жолдарды табады;

ойын дәлелдейді, қорғайды;

сұхбат береді.









«Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.

Мәтіннен көркемдегіш құралдарды табады;

мағынасын анықтайды;

себебі мен дәлелін анықтайды;

қорытындысын шығарады.



Тәуелсіздік, кіп-кішкентай, тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең мазмұнынан алған әсерін сипаттап жазады.







ҚБ «Түстер»





















ҚБ «Түстер»



ҚБ «Түстер»


Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңі









Сабақтың соңы




Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау. «Тәуелсіздік» туралы мақал жаттау.

Кері байланыс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.








Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






Ойлан

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  1. Конспектілеуді пирамидалық тәсіл арқылы бергенім дұрыс, ұтымды болды

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!