Е.Жүністің Менің атым-Тәуелсіздік өлеңінің көркемдік ерекшелігі

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Е.Жүністің Менің атым-Тәуелсіздік өлеңінің көркемдік ерекшелігі

Материал туралы қысқаша түсінік
ҚМЖ
Материалдың қысқаша нұсқасы


Бөлім: Тәуелсіздік-қасиет тұнған ұлы ұғым

Мектеп:

Күні :

Мұғалім:

Сынып: 6

Қатысқан оқушылар саны:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңінің көркемдік ерекшелігі.

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

6.2.3.1 шығармадағы көркем ауыстыруларды(троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтау;


Сабақ мақсаты

Барлығы: өлеңді мәнерлеп оқу, көркемдік ерекшелігіне талдау.

Көпшілігі: өлеңнен көркемдеуіш тәсілдерді анықтау.

Кейбіреулері: өлеңнен көркемдеуіш тәсілдерді анықтау,өлеңді сатылай кешенді талдау

Бағалау критерийлері:

  • шығармадағы көркем ауыстыруларды (троптарды: метафора, кейіптеу, метонимия, гипербола, литота, аллегория, антитеза, градация, арнау) анықтайды.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар


Сабақтың басы



Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындығын қадағалау.

  1. Жағымды психологиялық ахуал.

  2. Қызығушылықты ояту. «Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.

  1. 1. Ерлан Жүніс туралы не білесіңдер?

  2. 2. « Тәуелсіздік» дегенді қалай түсінесіңдер?

  3. 3. Ақын өлеңі қандай оқиға желісі бойынша жазылған?

  4. 4. Тәуелсіз Қазақстанның бүгінгі күні қандай?

  5. 5. «Алып қорғанның құлағанын көрдім, ... Алып тұлғалар жылағанын көрдім, ... Алып таулардың шайқалғанын көрдім, ... – деген жолдар арқылы ақын қандай оқиғаны меңзеп тұр?

  6. 6. 1986 жылғы желтоқсан көтерілісі туралы айтып беріңдер

7.Өлеңнің «Менің атым – Тәуелсіздік» деп аталу себебін түсіндіріңдер.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушылармен амандасу, түгендеу, сабаққа деген дайындығын қадағалау.


«Ыстық орындық» әдісі арқылы өткен тақырыпты пысықтау сұрақтарын қою.









Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.





ҚБ «Түстер»








6-сынып қазақ әдебиеті

Сабақтың ортасы















Мағынаны тану. 1-тапсырма. «Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы жүргізіледі).

Интервью сұрақтары:

1.Ақын неліктен алты жасар бала, алты жасымда деген сөздерді қайталап қолданады?

2.Автордың алты жасында Қазақстан өмірінде қандай тарихи оқиғалар болуы мүмкін?

3. Темір шымылдық түрлерін көрдім, Сахнаға шықты жас өмір!- деген өлең жолдарын қалай түсінеміз ?

Дескриптор:

  • өлеңнің ерекшелігін анықтайды;

  • өлеңдегі әсерге бөлеген жолдарды табады;

  • ойын дәлелдейді, қорғайды;

  • сұхбат береді.

ҚБ

2- тапсырма. «Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды: символ, синекдоха, қайталау түрлері: эпифора, анафора, аллитерация, ассонанс, риторикалық сұрақ,т.б.

Орындалу барысы: басы – шығарманың тақырыбын, үстіңгі сүйектеріне мәтіннің ішіндегі көркемдегіш құралдардың түрлерін, астыңғы сүйектеріне үзінділер арқылы дәлелін, құйрығына- шығарманың тілі жайлы оқушының ойы жазылады. Қаңқадағы жазулар қысқа болу керек. Олар тірек сөздерден немесе тақырыптың негізгі ойын ашатын фразалық сөздерден болуы мүмкін.

Дескриптор:

* мәтіннен көркемдегіш құралдарды табады;

* мағынасын анықтайды;

*себебі мен дәлелін анықтайды;

*қорытындысын шығарады.

ҚБ

Бекіту. Тәуелсіздік, кіп-кішкентай, тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең мазмұнынан алған әсерін сипаттап жазу.

«Менің түсінгенім...»

«Алтын микрофон» ойынын ойнату арқылы шығармадан алған әсерін сұрау(интервью алу арқылы жүргізіледі).

Өлеңнің ерекшелігін анықтайды;

өлеңдегі әсерге бөлеген жолдарды табады;

ойын дәлелдейді, қорғайды;

сұхбат береді.









«Фишбоун» әдісі арқылы өлеңнен көркемдегіш құралдарды тауып, мағынасын анықтайды.

Мәтіннен көркемдегіш құралдарды табады;

мағынасын анықтайды;

себебі мен дәлелін анықтайды;

қорытындысын шығарады.



Тәуелсіздік, кіп-кішкентай, тарих, халық сөздерін байланыстырып, өлең мазмұнынан алған әсерін сипаттап жазады.







ҚБ «Түстер»





















ҚБ «Түстер»



ҚБ «Түстер»


Е.Жүністің "Менің атым- Тәуелсіздік" өлеңі









Сабақтың соңы




Үйге тапсырма. Өлеңді жаттау. «Тәуелсіздік» туралы мақал жаттау.

Кері байланыс

«3-2-1»

Бүгінгі сабақтан алған 3 маңызды ақпарат;

Бүгінгі сабақта қиындық тудырған 2 аспекті;

Бүгінгі сабақта ұнаған 1 іс-әрекет.








Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)






Ойлан

Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?

Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды?

Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме?

Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба?

Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен?


Жалпы баға

Сәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

  1. Конспектілеуді пирамидалық тәсіл арқылы бергенім дұрыс, ұтымды болды

2.

Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?

1.

Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
31.03.2024
2078
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
.
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі