Материалдар / Екі амалмен шығарылатын қосу, азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер

Екі амалмен шығарылатын қосу, азайту,көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер

Материал туралы қысқаша түсінік
өзіме керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Қаңтар 2019
1079
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер. Мақсаты: Екі амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер шығару және дұрыс , жылдам есептеуге дағдыландыру; ұқыптылыққа, өздігінен жұмыс істеуге тәрбиелеу.Көрнекілігі: Сөзжұмбақ, плакат, кестелер. Әдісі: түсіндіру, көрсету, сұрақ-жауап,Сабақтың типі: аралас сабақ. Сабақтың барысы: І. Ұйымдастыру кезеңі.
  • Балалар, бір – біріңе қарап жымиыңдар, жайланып отырып, көздеріңді жұмыңдар. Менің айтқанымды іштеріңнен қайталаңдар.
Мен бақытты баламын, Жан дүниемде күн нұрлыЖылуым мол бойымда.Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын. Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!ІІ. Үй тапсырмасын тексеру: № 5, 15. Көбейтудің компоненттерін атау. Көбейтуді немен тексереміз? Көбейткіштердің орны ауысқаннан ... ?ІІІ. Білімді бекіту: Ауызша жұмыс. а) Ойын: «Сыңарын тап». - Жауаптары бірдей мысалдарды ата және оларды меңзермен біріктір.



- Қандай өрнек сыңарсыз қалды? Оған сыңар болатын өрнек ойлап табыңдар. (4+46 = 25+25; 8+72 = 22+58; 2 ∙ 7 = 7 ∙ 2; 64 +30 = 100-6; 7+7 + 7 = 7 ∙ 3) ә) – Қандай қосындыны көбейтіндімен алмастыруға болады? ІҮ. Жаңа сабақ:
  • Есептің шығарылуын түсіндір.
Шешуі : 43 – (17∙ 2) = 43 – 34 = 9 жауабы: 9 кітап артық.

№ 2 (1,2, 3) Есептерге сызба жасап ал және оларды шығар. Шешуі: 63 : 7 ∙ 2 = 18 Жауабы: барлығы 18 бантик ҮІ .Түсінгендерін тексеру:
  • № 3. Өрнектерді құрып, оның мәнін тап:
  • (659 + 301) – (402 – 351) = 960 – 51 = 909
  • (305 – 196) + (286 +104) = 109 + 390 = 499
  • Қатармен (тақтада және дәптерде).
№ 4. Теңдеулерді шеш:№ 5. Кестені толтыр№ 7.Шырша – 15 Шешуі: 90 – (15 + 15 ∙ 5) = 90 – 90 = 0Қарағай - ?, 5 есе көп 90 ш. Жауабы: отырғызылмаған ағаш жоқ.Отырғызуы керек - ?№ 8. Қақпадан мектепке – Ш: 50 – ( 50 : 10) = 50 – 5 = 45Жүрді – оннан бірін Жауабы: әлі жүредіҚалды? № 9 . Тест. ҮІІ. Бүгін не білдік? Шығармашылық жұмыс. № 10. (жауабы: көбейеді) № 11. Сәйкестікті анықта.ҮІІІ .Үйге тапрсыма: Бағалау























































Мұнайлы ауданы10 жалпы орта мектебі



















Ашық сабақ







Тақырыбы:





«Екі амалмен шығарылатын қосу, азайту, көбейту, бөлу амалдарына берілген есептер»















Сыныбы: 3 «А» Жетекшісі: Қойшанова Д















2016 оқу жылы













Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ