Екі таңбалы санның разрядтық құрамы 3-сабақ

Тақырып бойынша 28 материал табылды

Екі таңбалы санның разрядтық құрамы 3-сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Екі таңбалы санның разрядтық құрамы 3-сабақ математика пәнінен қысқа мерзімді сабақ жоспары екінші сынып бойынша
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары


Бөлім:

Екі таңбалы сандар

Педагогтің аты-жөні:


Күні:


Сынып:

2 «А»

Сабақтың тақырыбы

Екі таңбалы санның разрядтық құрамы 3-сабақ

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

2.1.1.3.** Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамынанықтау,разрядтық қосылғыштарға жіктеу.

2.5.2.1екі таңбалы сандардың графикалық моделін құру,

разрядтық кестені қолдану

Сабақтың мақсаты

Екі таңбалы сандардың разрядтық құрамын анықтайды, разрядтық қосылғыштардың қосындысы түрінде жазады,разрядтар кестесін қолданады, екі таңбалы санның разрядтық құрамы туралы білімін тапсырмалар орындау барысында тиімді қолдана алады, басқаларға да түсіндіре алады

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңдері

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурс

тар

Сабақтың басы

5мин


Ұйымдастыру кезеңі

Оқушылардың назарын сабаққа аудару

Психологиялы ахуал



Үй тапсырмасын тексеру

Сабақ мақсатымен танысады

Сәлемдесу


Өлең шумағын айтады


Өткен білімді зерделейді.


Сабақ мақсатымен танысады

ҚБ:

Жарайсыңдар!


Керемет!


Жақсы!


Тамаша!

Слайд

Сабақтың ортасы

28мин

Оқулықпен жұмыс

ҰЖ.1-тапсырма

-Кестеде екінші қатарда берілген санды ата. Жазып көрсет.

-Кестеде ... қатарда берілген санды ата. Жазып көрсет.

-Бірліктер нешінші разряд бірліктері деп аталады?

-Ондықтар нешінші разряд бірліктері деп аталады?

-Оқушылар тақтада көрсетілген күнтізбеден өздерінің туған күндерін көрсетеді.

-Марат, күнтізбеден туған күніңді көрсете аласың ба? Санды ата.

-Неше таңбалы сан атадың?

-Бірлігі мен ондығын атап бере аласың ба?

-Ал, анаңның туған күні ше? Қай күн?

ЖЖ.2-тапсырма

Суретке қарап, сұрақтарға жауап береді және тапсырманы орындайды.

Сұрақтарға жауап беру негізінде екі цифрды пайдалана отырып, екі таңбалы сан жазады, оқиды, санның ондығы мен бірлігін көрсетіп тұрған санды анықтайды


ТЖ.3-тапсырмада санның разрядтық құрамын зерделеуге назар аударылады. Санның ондықтары мен бірліктерін анықтайды. Әр санның ондықтары мен бірліктерін атай отырып, бос торкөзді толтырады


Тілдік қатынаста «бірліктер

бірінші разряд бірліктері», «ондықтар – екінші разряд бірліктері» орынды қолданады


Разрядтық қосылғыштардың

қосындысы туралы ұғымды

түсінеді.


17 санын разрядтық қосылғыштарға жіктеп жазады


Санның разрядтық қосылғыштарын анықтайды.


Дескриптор:

1кі цифрды пайдалана отырып, екі таңбалы сан жазады, оқиды, 2.Санның ондығы мен бірлігін көрсетіп тұрған санды анықтайды

3.17 санын разрядтық қосылғыштар

ға жіктеп жазады

4.98 санының разрядтық құрамын анықтайды;

5.46 санының разрядтық құрамын анықтайды;

6.39 санының разрядтық құрамын анықтайды

оқулық

Сергіту сәті

2мин

Неро жаттығу

Неро жаттығу жасайды

Тамаша!

слайд


ЕБҚ;4-тапсырмада сандарды атайды.

-Қай цифр ондықты білдіреді?

-Қай цифр бірлікті білдіреді


ЕҚБ; 5-тапсырмада мысалдарды шығара отырып, алдыңғы білімін пысықтайды


ӨЖ.6-тапсырма оқылуы бойынша теңдеуді оқу, жазылуы мен оқылуын сәйкестендіру білімін жетілдіреді

Сандарды атай отырып, осы сандардың әрқайсысында неше бірлік бар екенін анықтайды

7.48, 33, 50, 74

сандарды атайды;

8.осы сандардың әрқайсысында неше бірлік бар екенін анықтайды

оқулық

Сабақтың соңы

10мин

Бекіту

7- тапсырма. Аружан бірінші жолға 13 цифр, ал екінші жолға одан 2-еуі кем цифрлар жазды. Аружан екінші жолға неше цифр жазды?

Есеп оқылады, белгілі, белгісіз мәліметтер анықталады.

Бірінші жолға жазылған цифр туралы не белгілі?

Бірінші жолға жазылған цифр санының 13 екені белгілі

Екінші жолға жазылған цифр туралы не білеміз?

Екінші жолға жазылған цифр саны белгісіз, бірақ 2-еуі кем екені белгілі.

Есептің сұрағына жауап беру үшін не істеу керек?

Есептің сұрағына жауап беру үшін 9-дан 2-ні азайтамыз.

Нәтижесін тексере аласың ба? Қалай? Ш: 13 – 2 = 11. Тексеруі: 11 + 2 = 13. Үй тапсырмасы:

8-тапсырма

Кері байланыс: «Блум кубигі » әдісі бойынша өтеді.

  1. Бүгінгі сабақтан өзіңе не алдың?

  2. Қай әдіс ұнады?

  3. Не білдің?

  4. Қай тапсырма қиындық тудырды?

  5. Не қызықты болды?

  6. Не үйрендің?

Сұрақтарға жауап береді




Есеп мәтінін оқиды, белгілі деректердің көмегімен белгісіз деректерді анықтайды









Үй тапсырмасын күнделікке жазады



«Блум кубигі » әдісі бойынша кері байланыс жасайды


9.белгілі, белгісіз мәліметтерді анықтайды;

10.белгісіз мәліметті табу үшін амал қолданады;


Жауабын жазады, тексереді




1-10ұпай

Өз-өздерін бағалайды




























Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
09.02.2025
211
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі