Материалдар / "Экология-ғаламдық мәселе"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Экология-ғаламдық мәселе"

Материал туралы қысқаша түсінік
О5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді кесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсыну Ж6. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп түзету, редакциялау ӘТН3. Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қараша 2018
495
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары


Күні:
Мектеп:

Мұғалімнің аты-жөні: Ахметова Майра Ғабасқызы

Сынып: Қатысқан оқушылар саны: Қатыспағандар:
Бөлім атауы Экология-ғаламдық мәселе
Сабақтың тақырыбыЭкология-ғаламдық мәселе
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттарыО5. Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтердікесте, диаграмма, сызба, шартты белгілер түрінде ұсынуЖ6. Мәтіндегі орфографиялық және пунктуациялық қателерді сөздіктерге, емле ережелеріне сүйеніп түзету, редакциялауӘТН3. Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу7.ӘТН3.Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз, табу сөздердің қолданыс аясын түсіну және ажырата білу
Сабақтың мақсатыБұл сабақта оқушылар орфографиялық және пунктуациялық қателерді анықтап, түзетіп, редакциялайды. Сонымен қатар лексикалық бірліктерді ажыратып, анықтай алады.
Бағалау критерийлеріО5.мәтін идеясын талқылайдыЖ6.-орфографиялық қателерді анықтайды;-пунктуациялық қателерді табады;ӘТН3.
  • сөздердің қолданыс аясын түсінеді
  • сөздердің мағынасын ажырата біледі.
  • Тілдік дағдыларДиалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер:Менің ойымша, болашақта, ғалымдардың пайымдауына, зерттеулерге сүйенсек
    Құндылықтарды дарыту
  • Құрметтеу: оқушылардың топтық және өз бетімен жұмыс жасау дағдыларын жетілдіре отырып, бір-біріне құрметпен қарауға шақыру;
  • Тәрбие: ата-ана қадірін, отбасы қадірін түсіну.
  • Пәнаралық байланысГеография пәні
    АКТ қолдану дағдыларыОсы сабақ барысында оқушылар Power Point бағдарламасынан тақырыпқа қатысты көрнекі құралдарды пайдаланып, интербелсенді тақтаны қолданады
    Бастапқы білімКлиматтық өзгерістер
    Жоспар
    Жоспарланатын уақытЖоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер (төменде келтірілген жазбаларды жоспарланған әрекеттермен алмастырыңыз)Дереккөздер
    Сабақтың басы5 минутОқушылармен сәлемдесу. Кезекшімен сұхбат. Оқушыларды сандар жұптарға бөлу. Қызығушылықты ояту. «Климат өмірімізді өзгерте алады ма?» тақырыбында бейнематериал көріп, тақырыпты болжайды.

    Бейнематериалға қатысты сұрақтар қойылады.




    Климат өмірімізді өзгерте алады ма?
    Сабақтың ортасы20 мин



































































    10 мин



























































    5 минут
    Ж6. Ғаламдық жылыну проблемасы Күн райы қырық құбылатын болды. Бүгiн-ақ сұп-суық жел есiп, жаңбыр жауса, ертесiне күн қызып, жер бетiн 39-40 градус қайнаған ыстыққа орай салады. Әсiресе, соңғы жылдардағы ауа райының өзгеруi адамдарды таңқалдырып отыр. Неге? Себеп көп. Әлем ғалымдары бас шайқап мұның себебiн ғаламдық жылыну салдарынан iздейдi. БҰҰ жанын-дағы Әлемдiк метеорология ұйымының мәлiмдеуiнше, биылғы мамыр айы ауа райының тым құбылмалылық танытқан айы боп, рекорд жасалды. Бiр қызығы мұндай өзгерiстер маусым, шiлде айларында да орын алды. Ғалымдардың пiкiрiнше, ауа райының бұлайша өзгеруi климаттағы құбылыстың әсерiнен. Яки, олардың  тiлiмен айтсақ, бұл — ғаламдық жылыну.Климаттың өзгеруi — ядролық қаруды қолдану немесе соғыстар емес. Ол одан да алапат қауiп. Мұндайда қазақ «Алла зiлзаладан, топан судан сақтасын» дейдi. Бiрақ осы өзгерiстердiң ауқымы мен олардың салдарлары қалай болатынын әлi күнге дейiн дәлме-дәл тап басып айту қиын.  Температураның өзгеруi — бұл жаңалық емес, осы өзгерiстiң жылдамдығы қандай болмақ? Мiне, жаңалық осы.   Қазiр жер шары бұрынғыға қарағанда 1,1 градусқа жылыған. Егер жер шары 3-4 градусқа қызса, онда апат болатынын, мамандар шiмiрiкпей-ақ айтып жүр. Шынында да алдағы жүзжылдықта адам баласының салғырттығынан жердегi тiршiлiк иелерiнiң жартысы жойылып кетпек пе? Әлемдiк экологияның өзгеруiне бiрден-бiр себеп — мұздықтардың еруi. Жер шарының екi полюсi де мұздықтарға оранып жатқанымен, табиғаттың бұл тылсымдығы бұзылудың аз-ақ алдында тұр.

    Тапсырма.1.Мәтінмен мұқият оқып шығады.2.Жұпта мәтін идеясын талқылайды.3.Мәтіндегі емлелік және пунктуациялық қателерді анықтайды.

    Бағалау критерийлері:1.Пунктуациялық қателерді анықтайды;2.Емлелік қателерді табады;3.Септік жалғауларының орнын анықтайды.

    7.ӘТН3.Оқушыларды лексика саласы туралы анықтамамен таныстыру. Көнерген сөз, эвфемизм, дисфемизм, неологизм, термин, диалект сөз, кәсіби сөз түсіну және, табу сөздердің қолданыс аясын ажырата білуге дағдыландыру.

    Осы сөздерді пайдаланып, мәтін құрыңыз. Бағалау критерийлері: -сөздердің қолданыс аясын ажырата алады;-мәтін құруда сөздерді орынды қолднанады;


















    Массагет порталынан алынған мақала





    Сабақтың соңы5 минут



    Сабақтың соңында оқушылар:
  • «Плюс, минус, қызықты»«Плюс» - оң әсер еткен фактілерді, алған, білімдері жайлы жазады.«Минус» - “қолымнан келмей жатыр” немесе “ түсініксіз болып тұр ” деген ойларын жазады.«Қызықты»- деген бағанға өздеріне не қызықты болды соны жазады, немесе не жайында көбірек білгісі келеді, соны жазады.


  • Өздерінің және өзгелердің жұмыстарын бағалайды.




  • ОЖ



    Қосымша ақпарат
    Дифференциация – Сіз оқушыларға Көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)
    Дифференциацияны ментальды (концептуалды) карта жасауда оқушыларға қолдау көрсетіп, бағыт беру арқылы жүзеге асырамын. Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін Әр оқушының дәптеріне бүгінгі жасаған жұмысы бойынша смайлик салып, не нәрсеге көңіл аудару керек екенін жазамынОсы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға келесі мүмкіндіктер болды: оқушы өзі ойланып, идея ұсынады, алған ақпараты бойынша өмірлік жағадаяттармен байланыстырып қорытынды жасады
    ОйлануСабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма?Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланғануақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз.






    Жалпы бағаСәтті өткен екі нәрсені атап көрсетіңіз (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1:2:Қандай екі нәрсе сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (сабақ беру және оқытуға қатысты)?1: 2:Осы сабақ барысында сынып немесе жеке оқушылар туралы менің келесі сабағыма дайындалу үшін қажет болуы мүмкін қандай ақпарат алдым?


    Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
    Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!