Экология және адам денсаулығы

Тақырып бойынша 16 материал табылды

Экология және адам денсаулығы

Материал туралы қысқаша түсінік
Экология және адам денсаулығы сабақ жоспары
Материалдың қысқаша нұсқасы

«Каспий» жоғары педагогика және салалық технологиялар колледжі ЖШС

(білім беру ұйымының атауы)


Shape1

БЕКІТЕМІН__________ Суюбаева Р.Д.







Оқу сабағының жоспары

Экология және адам денсаулығы

(сабақтың тақырыбы)


Модуль/пән атауы

ЖБП 11: География

Педагогтің аты-жөні:

Амантұрлы Жазира Орахбайқызы

Күні:

03.12.2024ж.

Курс/Топ: 1ШТ – 24 б/б

Қатысушылар саны: 18

Қатыспағандар саны: 5

Сабақтың түрі:

Ашық сабақ

Сабақтың мақсаты, міндеттері:

  • Экологияның адам денсаулығына әсері туралы түсінік беру.

  • Қоршаған орта мәселелерін шешуге бағытталған ойлар қалыптастыру.

  • Салауатты өмір салтының маңыздылығын түсіндіру.

Күтілетін нәтижелер:

Білімділік нәтижелері:

  • Студенттер экологияның адам денсаулығына әсері туралы нақты түсінік қалыптастырады.

  • Салауатты өмір салтының экологиямен байланысын ұғынады.

Дамытушылық нәтижелері:

  • Студенттердің экологиялық мәселелерді талдау және олардың шешімдерін табу қабілеті дамиды.

  • Сыни тұрғыдан ойлау және пікір білдіру дағдылары жетіледі.

  • Топтық жұмыс барысында шығармашылық және ұжымдық іс-әрекетке бейімділігі артады.

Қажетті ресурстар:

Интербелсенді тақта, үлестірмелі қағаздар, маркерлер, Virbo, lerning.apps, wordwoll, сабаққа қатысты әртүрлі талондар.

Сабақтың барысы

Сабақтың

кезеңі/ уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

І. Сабақтың басы

(20 мин.)


  1. Ұйымдастыру кезеңі (3 мин.)

Топпен амандасу, топты түгендеу. Өткен тақырыпты еске түсіру және жаңа тақырыппен байланыстыру мақсатында үйге берілген тапсырмаларды сұрау.


2. Үй тапсырмасы (10–15 мин.)

VIRBO виртуалды аватар платформасын қолдану арқылы, үйге берілген тапсырмаларды сұрау.

1. Табиғатты пайдалану дегеніміз не?

2. Қоршаған ортаның бірінші антропогендік факторын ата?

3. Қоршаған ортаның өзгеруі дегеніміз не?

4. Қоршаған ортаның төртінші антропогендік өзгерісін ата?

5. Табиғатты пайдаланудың тарихи кезеңдерін ата?

6. Антропогендік өзгерістер дегеніміз не?


3. Жаңа сабаққа кіріспе (2 мин.)

Үй тапсырмасы бойынша қорытынды шығарып, қатемен жұмыс жасап, тақтадан бейнесабақ көрсетіледі.. Бейнесабақта көрсетілген құбылыстарды атап, жаңа сабақтың тақырыбы айтылады. Жаңа сабақ бойынша тірек сөздермен танысады:

  • экологиялық тұрғыдан негізделген аурулар

  • денсаулық индикаторлары

  • кәсіби аурулар


Мұғаліммен амандасады, үйге берілген тапсырманы қайталайды.

Үй тапсырмасы бойынша берілген сұрақтарға жауап береді.











Студенттер дәптерлерін ашып, күннің жадын, тақырыпты жазады. Жаңа тірек сөздермен танысады.








ҚБ: Қошемет сөздермен мадақтаймын








Virbo виртуал-ды аватар












https://youtu.be/M8r2EnL1p-w


ІІ. Сабақтың ортасы

(50 мин.)


  1. Жаңа сабақты түсіндіру (10 мин.)

  2. Барлық экологиялық себептерден туында-ған ауруларды екі топқа бөлуге болады. Табиғи себептердің әсеріне байланысты экологиялық тұрғыдан туындаған аурулар (эндемиялық аурулар) – ауызсудағы, жергілікті тамақ өнімдеріндегі жекелеген элементтердің артық немесе жетіспеуі, экстремалды климаттық жағдайлардың әсері және адам қызметімен байланысты экологиялық тұрғыдан туындаған аурулар (немесе техногендік).

2. Жаңа сабақты бекіту тапсырмалары (20–25 мин.)

Топтық тапсырма:

Картаға талдау жасаңыздар. Берілген облыстарды ауру деңгейі бойынша ранг әдісін пайдаланып үш топқа бөліңіздер:



3. Өз бетінше жұмыс (10-15 мин.)

https://wordwall.net/ru/resource/83143680 Қазақстанның ірі қалалары мен өнеркәсіп орталықтарының атмосфералық ауасын ластаушылар кестесі бойынша сәйкестендіру.

1. Шаң – тозаң бойынша

2. Көміртек оксиді (СО) бойынша

3. Азот оксиді бойынша

4. Күкіртсутек бойынша

5. Зиянды жұмыс істейтіндердің көрсеткіші бойынша

Қарағанды - 40 %

Маңғыстау - 39 %

Шығыс Қазақстан - 26 %

Жамбыл облысы - 24 %

Батыс Қазақстан - 5 %



Студенттер жаңа сабақпен танысады, түсінбеген сұрақтары болса, сұрақтар қойылады.







Студенттер топтасып картаға талдау жасайды. Жоғары, орта, төмен деңгей бойынша ауру түрлерін жіктейді.










Интербелсенді тақтада ластаушылар кестесі бойынша сәйкестендіреді.

















Бағалау критерийлері:

Жоғары деңгей (200-299) облыстарын жіктейді

Орта деңгей (100-199) облыстарын жіктейді

Төмен деңгей (0-99) облыстарын жіктейді







Бағалау критерийлері:

Қазақстанның ірі қалалары мен өнеркәсіп орталықтарының атмосфералық ауасын ластаушылар кестесі бойынша сәйкестендіру.


















Үлестірмелі қағаздар
















ІІІ. Сабақтың аяғы

(20 мин.)


  1. Жаңа сабақты қорыту (3 мин.)

  2. https://learningapps.org/view33634055 «Мұнай және экология» тапсырмасын орындау.

2. Кері байланыс (10–15 мин.)

«Интервью» тәсілі

Сабақ сізге ұнады ма?

Өз пікіріңізді дәлелдеңіз...

Бүгінгі тақырыптың Сіз үшін қандай маңызы бар деп ойлайсың?

Бүгінгі үйренгеніңіз...

Осы тақырып бойынша тағы не білгіңіз келеді?


3. Үйге тапсырма (2 мин.)

Қатерлі ісік ауруларының алдын алудың қандай жолдары саған белгілі жазып келу.



Студенттер тақтада синонимдер бойынша жинақтайды. Кері байланыс кезеңінде тақырып бойынша ұнаған жерлерін, үйренгендерін, алда не үйренгісі келетінін айтады. Үй тапсырмасын дәптерлеріне белгілеп алады.


Бағалау критерийлері:

Синонимдерді жинақтайды.








     

Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.02.2025
167
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі