Сабақтың
басы
2
мин
|
1. Ұйымдастыру
кезеңі
А)Сәлемдесу (оқушыларды
түгелдеу)
Б)Сыныпта жағымды ахуал
орнату.
«Мозайка» әдісін
қолдану арқылы қырқылған суреттерді
құрастырып
1-топ.Абиотикалық
2-топ.
Биотикалық
3-топ.Антропогендік
болып үш топқа
бірігеді.
2. Ширату
жаттығуы
«Сөзді
тап» әдісін пайдалану арқылы,
оқушыларға қағаз қиындыларын таратамын, олар қиылған қағаздарды
құрастыру арқылы бүгінгі сабағымның тақырыбын
ашады.
Оқушыларды сабақ
мақсаты мен бағалау критерийімен
таныстырамын.
|
Сурет және қағаз
қиындылары,
|
Сабақтың
ортасы
10
мин
10
мин
12
мин
|
1-тапсырма
«Сатылау»
әдісі арқылы экожүйе және оның
құрамдас бөліктерін берілген тапсырмаларды орындау арқылы
анықтайды.
1-топ. 1.Экожүйе ұғымына анықтама
беріңдер.
2. Суреттерді пайдалана отырып,
экожүйені анықта және осы ұғымға анықтама
беріңдер.
2-топ.1.Экожүйе терминін енгізген
ғалымды ата.
2. Суреттерді пайдалана отырып,
экожүйені анықта және осы ұғымға анықтама
беріңдер.
3-топ.1.Биоценоз ұғымына анықтама
беріңдер.
2. Суреттерді пайдалана отырып,
экожүйені анықта және осы ұғымға анықтама
беріңдер.
Дескриптор Білім
алушы
- Экожүйе, биоценоз ұғымдарына
анықтама береді;
- Суреттерді
пайдалана отырып, экожүйені
анықтайды;
2-тапсырма «Топтық
жұмыс»
Оқушылар өз өңірінің
экологиялық жағдайларын топпен талқылай отырып, сыныпқа мәлімет
беру
1-топ. Абиотикалық
фактор
2-топ. Биотикалық
фактор
3-топ. Антропогендік
фактор
Дескриптор Білім
алушы
-
Оқушылар өз өңірінің
экологиялық жағдайларын топпен талқылай отырып, мәлімет
береді;
3-тапсырма «Тұжырымдамалық
кесте» әдісі
Түсініктеме
|
Жауап
|
Экологиялық факторлар үш топқа
бөлінеді
|
Ия
|
Жоқ
|
Биотикалық факторларға климат,
жер бедері топырақ жатады.
|
Ия
|
Жоқ
|
Абиотикалық факторлар-адамның
шаруашылық әрекетінің
нәтижесі
|
Ия
|
Жоқ
|
Антропогендік факторларға
организмдер, ландшафттар, биогеоценоздарға адамның кез келген әсері
жатады.
|
Ия
|
Жоқ
|
Дескриптор Білім
алушы
- Кестедегі берілген
экологиялық факторлардың дұрыс қатарын
анықтайды;
4-
тапсырма. Оқушылардан тест жұмысы
алынады.
Дескриптор Білім
алушы
- Берілген тест
сұрақтарына жауап береді, соңында бір-бірінің жауаптарын
тексереді:
|
Суреттер,
кестелер
http://yandex.kz/clck/jsredir?from=yandex.kz
Қалыптастырушы
бағалауға арналған жоба
5-Сынып
жаратылыстану Алматы «Атамұра»
2017
Л.А.Верховцева,
О.А.Костюченко, М.В.Ушакова
маркер,
А4 парағы,
кестелер
А4 парағы
http://storage/
|
Сабақтың
соңы
5 мин
|
Кері
байланыс «Жетістік
баспалдағы» әдісі арқылы
жүргізіледі:
« Экологиялық
факторлар» тақырыбының нәтижесі бойынша саған сәйкес адамды
таңда.
1.Егер сен
біліміңнің шыңына жетсең, баспалдақтың жоғарысындағы адамды
таңда.
2.Егер сенде кейбір
сұрақтар болса, онда ортада тұрған адамды
таңда.
3.Егер сен тақырыпты
игермесең, онда төменгі баспалдақтағы адамды
таңда
|
Стикерлер,
маркерлер
|