Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Биология

    Мектеп:

    Күні: 24.02.21ж.

    Мұғалімің аты-жөні: Әбдісалық Қ.А.

    Сабақтың тақырыбы:

    “Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметі”

    Сынып: 7 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары:

    Мидың құрылысы мен қызметін білу.

    Сабақтың мақсаттары:

    • Мидың құрылысымен танысу

    • Мидың бөлімдерінің қызметімен танысу

    Бағалау критерийлері

    • Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін біледі.

    • Ми бөлімдерін бір-бірінен құрылысы жағынан ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар:

    Ми, аралық ми, сопақша ми, ортаңғы ми, артқы ми,мишық, ми қыртысы, жүлгелер, варолиев көпірі, адреналин, гормон, гипофиз

    Құндылықтарды дарыту

    Оқу тапсырмасын орындау кезінде белсенділік таныту. Жазбаша жұмыстарда нақтылық, өзін-өзі реттей білу. Топпен жұмыс жасау барысында оқушыларды ауызбіршілікке тәрбиелеу. Жасалған жұмыстарды талдау барысында сыныптастарының пікіріне құрметпен қарау қасиеттерін бойына сіңіру

    Пәнаралық байланысты дамыту

    Математика, Физика (жүйке импульстері), медицина

    Көрнекіліктер

    Бейнеролик, презентация

    Бастапқы білім

    7.1.7.4

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңі

    Сабақта орындалуы тиіс іс – әрекеттер

    Оқыту ресурстары

    Сабақтың басы

    2 мин




    7 мин













    Сабақтың ортасы.

    1 мин



    5 мин
















    5 мин











    3 мин











    4 мин







    3 мин





    І. Ұйымдастыру кезеңі

    ІІ. Психологиялық ахуал «Мен қандаймын?» әдісі бойынша оқушылар әр түрлі түстерді таңдау арқылы, өз мінездерін біліп, жақсы көңіл-күй орнайды.



    1-тапсырма. «Ғажайып ұяшықтар» өткен тақырыпты қайталау ретінде сұрақтар қойылады.

    1. Диффузиялық жүйке жүйесі қандай ағзаға тән?

    2. 2 номерлі затты анықта

    3. Нейрондардың қысқа тармақталған өсінділері?

    4. Бұл ағзаға қандай жүйке жүйесі тән?

    5. Орналасуы бойынша жүйке жүйесінің бөлімдері қандай?

    6. Орталық жүйке жүйесіне жатады?

    7. Вегетативті жүйке жүйесінің қызметі?

    8. Жұлынның сұр затын анықта

    Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.


    Жаңа сабақ. Сабақ мақсатымен таныстыру.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі суреттерді көру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу.

    Ұсынылған бейнебаяннан не түсінгендері сұралады.

    Оқулықпен жұмыс.

    Дәптермен жұмыс. Оқушылар тақырыпта кездескен жаңа терминдерді анықтамасымен жазып алады.

    Жеке жұмыс. Суреттен ми бөлімдерін көрсету және кестеге ми бөлімдері мен қызметін толтыру.

    Соңында мұғалім оқушыларды қорытындылайды.


    2-тапсырма. Суреттен ми бөлімдерін көрсетіңіз.


    3-тапсырма. Кестені толтырыңыз.

    №

    Ми бөлімдері

    Қызметі

    1



    2



    3



    4



    5





    Сергіту сәті.

    Берілген ми бөлімдерінің қызметіне орай, берілген жаттығуларды орындау.

    4-тапсырма. «Таңдаулы тест» әдісі. Оқушыларға А,В,С арқылы белгіленген әр түрлі түсті стикерлер көрсетіледі. Бүгінгі сабақ бойынша мұғалім қойған тест сұрақтарына дұрыс жауапты таңдау арқылы жауап береді.

    Кері байланыс: «Сөздік бағалау» әдісі (мұғалімнің ауызша бағалауы)



    Рефлексия

    «Плюс, минус, қызықты» әдісі (П/М/Қ)

    «П» - сабақта ұнағаны: ақпарат, жұмыс түрлері.

    «М» - сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері.

    «Қ» - қызықты мәліметтер, білгісі келетін мәселелер бойынша сұрақтар.

    Плюс (+)

    Минус (-)

    Қызықты





    Бағалау.

    Үй тапсырмасын беру.

    1. §39 «Ми бөлімдері».

    2. Термин сөздермен жұмыс

    С лайд



    Презентация





    Презентация

    Бейнежазба




    www.bilimland.kz



    Оқулық

    140-142 бет










    Суретпен және кестемен жұмыс.









    Презентация






















    Қосымша ақпарат

    Деңгейлік оқыту – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1 деңгейдегі оқушыларға сабақты меңгеруге, оқу мақсатына жеткуге бағытталған әр текті тапсырмалар беру.

    2 деңгейдегі оқушыларға күрделілігі орташа, өз бетімен ізденуге, шығармашылыққа, дәстүрлі емес жағдайларда білімін қолдануға бағытталған тапсырмалар беру.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Әбдісалық Құралай Алдабергенқызы
    23 Мамыр 2021
    562
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Экологиялық мәселелер

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Экологиялық мәселелер

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Мектеп оқушыларына
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Сабақ: Биология

    Мектеп:

    Күні: 24.02.21ж.

    Мұғалімің аты-жөні: Әбдісалық Қ.А.

    Сабақтың тақырыбы:

    “Ми. Ми бөлімдерінің құрылысы мен қызметі”

    Сынып: 7 «А»

    Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны:

    Оқу мақсаттары:

    Мидың құрылысы мен қызметін білу.

    Сабақтың мақсаттары:

    • Мидың құрылысымен танысу

    • Мидың бөлімдерінің қызметімен танысу

    Бағалау критерийлері

    • Ми бөлімдері, құрылысы мен қызметін біледі.

    • Ми бөлімдерін бір-бірінен құрылысы жағынан ажырата алады.

    Тілдік мақсаттар:

    Ми, аралық ми, сопақша ми, ортаңғы ми, артқы ми,мишық, ми қыртысы, жүлгелер, варолиев көпірі, адреналин, гормон, гипофиз

    Құндылықтарды дарыту

    Оқу тапсырмасын орындау кезінде белсенділік таныту. Жазбаша жұмыстарда нақтылық, өзін-өзі реттей білу. Топпен жұмыс жасау барысында оқушыларды ауызбіршілікке тәрбиелеу. Жасалған жұмыстарды талдау барысында сыныптастарының пікіріне құрметпен қарау қасиеттерін бойына сіңіру

    Пәнаралық байланысты дамыту

    Математика, Физика (жүйке импульстері), медицина

    Көрнекіліктер

    Бейнеролик, презентация

    Бастапқы білім

    7.1.7.4

    Сабақ барысы

    Сабақ кезеңі

    Сабақта орындалуы тиіс іс – әрекеттер

    Оқыту ресурстары

    Сабақтың басы

    2 мин




    7 мин













    Сабақтың ортасы.

    1 мин



    5 мин
















    5 мин











    3 мин











    4 мин







    3 мин





    І. Ұйымдастыру кезеңі

    ІІ. Психологиялық ахуал «Мен қандаймын?» әдісі бойынша оқушылар әр түрлі түстерді таңдау арқылы, өз мінездерін біліп, жақсы көңіл-күй орнайды.



    1-тапсырма. «Ғажайып ұяшықтар» өткен тақырыпты қайталау ретінде сұрақтар қойылады.

    1. Диффузиялық жүйке жүйесі қандай ағзаға тән?

    2. 2 номерлі затты анықта

    3. Нейрондардың қысқа тармақталған өсінділері?

    4. Бұл ағзаға қандай жүйке жүйесі тән?

    5. Орналасуы бойынша жүйке жүйесінің бөлімдері қандай?

    6. Орталық жүйке жүйесіне жатады?

    7. Вегетативті жүйке жүйесінің қызметі?

    8. Жұлынның сұр затын анықта

    Смайликтер арқылы оқушыларды бағалау.


    Жаңа сабақ. Сабақ мақсатымен таныстыру.

    «Суреттер сөйлейді» әдісі суреттерді көру арқылы жаңа сабақтың мазмұнын ашу.

    Ұсынылған бейнебаяннан не түсінгендері сұралады.

    Оқулықпен жұмыс.

    Дәптермен жұмыс. Оқушылар тақырыпта кездескен жаңа терминдерді анықтамасымен жазып алады.

    Жеке жұмыс. Суреттен ми бөлімдерін көрсету және кестеге ми бөлімдері мен қызметін толтыру.

    Соңында мұғалім оқушыларды қорытындылайды.


    2-тапсырма. Суреттен ми бөлімдерін көрсетіңіз.


    3-тапсырма. Кестені толтырыңыз.

    №

    Ми бөлімдері

    Қызметі

    1



    2



    3



    4



    5





    Сергіту сәті.

    Берілген ми бөлімдерінің қызметіне орай, берілген жаттығуларды орындау.

    4-тапсырма. «Таңдаулы тест» әдісі. Оқушыларға А,В,С арқылы белгіленген әр түрлі түсті стикерлер көрсетіледі. Бүгінгі сабақ бойынша мұғалім қойған тест сұрақтарына дұрыс жауапты таңдау арқылы жауап береді.

    Кері байланыс: «Сөздік бағалау» әдісі (мұғалімнің ауызша бағалауы)



    Рефлексия

    «Плюс, минус, қызықты» әдісі (П/М/Қ)

    «П» - сабақта ұнағаны: ақпарат, жұмыс түрлері.

    «М» - сабақтың ұнамаған немесе түсініксіз сәттері.

    «Қ» - қызықты мәліметтер, білгісі келетін мәселелер бойынша сұрақтар.

    Плюс (+)

    Минус (-)

    Қызықты





    Бағалау.

    Үй тапсырмасын беру.

    1. §39 «Ми бөлімдері».

    2. Термин сөздермен жұмыс

    С лайд



    Презентация





    Презентация

    Бейнежазба




    www.bilimland.kz



    Оқулық

    140-142 бет










    Суретпен және кестемен жұмыс.









    Презентация






















    Қосымша ақпарат

    Деңгейлік оқыту – оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз?

    Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?

    Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

    1 деңгейдегі оқушыларға сабақты меңгеруге, оқу мақсатына жеткуге бағытталған әр текті тапсырмалар беру.

    2 деңгейдегі оқушыларға күрделілігі орташа, өз бетімен ізденуге, шығармашылыққа, дәстүрлі емес жағдайларда білімін қолдануға бағытталған тапсырмалар беру.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Биология Презентация 7 сынып
    23.05.2021
    562
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Әбдісалық Құралай Алдабергенқызы
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации