Сабақтың
басы
|
«Комплимент»
Оқушылар шеңбер бойымен
отырады. Кез келген қатысушы бір жағымды комплимент айтады.
Шеңберде отырған оқушылар бұл комплименттің кімге арналғанын табуы
керек. Комплимент алған оқушы ойынды әрі қарай
жалғастырады.
Оқушылар 2 топқа
бөлінеді.
Екі топ арасында топ
ережесі еске түсіріледі
Өтілген сабақ бойынша
«Уақыттың жаулары» туралы әр топ мүшелерінің пікірі
тыңдалады
Үй жұмысын
тексеру
Сабақтың тақырыбын,
мазмұнын болжайды.
«Миға шабуыл»
|
Қолпаштау
Бір-бірін
бағалайды.
|
|
мәСабақтың
ортасы
|
-
Мәтіналды жұмыс
Сөздікпен
жұмыс.
Пассив сөздер: Даму, ықпалын
тигізу, төмендеуде, өзгерістерге ұшырау, шөлейт, топырақ, бүліну,
салғырт қарау
Актив сөздер: жұлу, қоқыс
тастамау, сенбілік, егу, от жақпау, құс үйі
2.Мәтінмен жұмыс
Мәтінді
оқиды
- Жанры, стилі
қандай?
-Қазіргі экологиялық жағдайы
қандай?(мәтіннен теріп жазады)
3. Айтылым
«Сұрақ – жауап» әдісі.
-Еліміздің табиғатын сақтау үшін не істеуіміз
керек?
-Сен Қоршаған ортаны қорғау министрлігіне қандай ұсыныс
берер едің?
Жазылым: 62 бет, 7
тапсырма
|
Тыңдалым,айтылым. Жаңа сөздерді жазады, сөз
тіркестерін, сөйлем құрастырады.
Тыңдалым. Жазылым.
Жанры-хат, стилі-көркем-әдебиет
Жер
шарындағы экологиялық жағдай:
1......
2.......
3.........
4.......
Сұрақтарға жауап береді
Жазылым:
Қажетті сөздерді
пайдаланып, сөйлемдерді толықтырады
|
«Бас
бармақ»
Дескриптор:
-
Мәтінді мұқият
оқиды.
-
Жанр, стилін
анықтайды
-
Экологиялық жағдайды
(мәтіннен теріп жазады)
Өзара бағалау: «Өте жақсы»,
«Жақсы», «Талпын»
Дескриптор:
-Ойын
жинақтайды
-толық жауап
береді
Дескриптор:
-мәтінді
пайдаланады
-сөйлемдерді
толықтырады
«Бас
бармақ»
|
Оқулық 61
бет
сөздік
|