(G)Сурет бойынша мәселе
сұрақ.
Н.Епишеваның
« Остров» өлеңіне
талдау.
«Берілген сурет және
өлең қандай үрдісті сипаттап тұр деп
ойлайсыңдар?»
Сабақтыңтақырыбыжәнемақсаттарыментаныстыру
( Т) Мұғалімнің
дәрісі.
-
Сукцессияны
анықтау.
-
Сукцессиятүрлері.
-
Материалмен жұмыс
жасау.
Жұппен
жұмыс
№ 1 тапсырма «Рет
бойынша сапқа тұр!»
Бастапқы сукцессияның
кезеңдерін ретімен қойып шық және қойылмаған кезеңді
тап
БАСТАПҚЫ СУКЦЕССИЯ
КЕЗЕҢДЕРІ:
1.Тау жыныстарының жел
қақтырылуы
2.бактериялардың,
балдырлардың, қаспақты қына және топырақ түзілуі
3.Мүктердің және жалпақ
қыналардың тұрақтануы,
4.Шөптесін
өсімдіктердің пайда болуы-қоғамның қалыптасуы
5.Бұталардың
тұрақтануы
6.Орман–тұрақты
экожүйе.
№ 2 тапсырма
«Айырмашылығын тап»
Сүретке мұқият қара,
көрсетілген үрдісте бастапқы сукцессияның екіншілік сукцессиядан
айырмашылығы қандай?
Бастапқы білімді
тексеру. Баспадан шыққан тапсырмалармен жұмыс жасау.
(ҚБ)
№ 3
тапсырма.Қойылмаған сөздерді орнына қою:
1.
Бастапқыда өсімдік өспеген аймаққа, өсімдік басып кетуі.........
(бастапқы сукцессия)
2. Мүктер
мен қыналарды ... деп атайды (сукцессия
пионерлері)
3. алғашқы
топырақ ...... әсерінен түзіледі. (редуцент-
бактериялар)
4. Қандыағаш
тамырларында түйнектері болады – арнайы мүшелер, олардың құрамында
...... болады (селбесуші бактериялар).
5.Селбесуші
бактериялар…… мүмкіндік туғызады (топырақ құрамына азот жиналуына
).
6.
Сукцессияның қозғаушы күші .... болып табылады (астындағы топырақ
құрамын өзгертетін өсімдіктер).
№ 4
тапсырма.Тапсырманы шешіңіз.
Неліктен
ескі ғимараттарда қына, мүк, терек және қайынды көруге
болады?
|