Пәні: География | 11 сынып | Уақыты: 05.10.2018ж. |
Тақырыбы: | 27.Экономикалық аймақтары ішкі айырмашылықтары, баж салығынсыз сауда аймақтары, туристік обьектілері |
Мақсаты: | 1.Қытайдың ішкі айырмашылықтары туралы білу.2.Қытайдың экономикалық аудандарының ерекшеліктерін сипаттау.3.Сырытқы экономкалық байланыстарын анықтау.
|
Күтілетін нәтиже: | 1.Қытай елі туралы елі туралы біледі.2.Қытай елінің экономикалық аудандарын, ерекшеліктерін сипаттайды.3.Елдің экономикалық салаларын анықтайды. |
Керекті жабдықтар: | Ноутбук, проектор,атлас, кескін карта, стикер, маркер, т.б. |
Модульдер: | Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдерСыни ойлауға үйретуОҮБ және ОБАКТТалантты және дарынды балаларды оқытуОқушылардың жас ерекшелігіОқытудағы басқару және көшбасшылық |
Бағалау | Қолпаштау және мадақтау |
Сабақтың барысы |
Сабақтың кезеңдері | Мұғалім әрекеті | Оқушы әрекеті |
Кіріспе | Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. | Жұмыс істеуге дайындалады. Топқа бөлінеді. Сынып ішінде ынтымақтастық атмосферасы орнығады.
|
Тұсаукесер | Үй тапсырмасын тексеру мақсатында «Сұрақ бізден, жауап сізден» әдісін қолданады.Сұрақтар:1Қытайда қандай өнеркәсіп саларары дамыған?2.Қандай шаруашылық салалары бойынша мемлекет дүниежүзінде бірінші орын алады?3.Қытайда арзан жұмыс күші көп.4.Қытай қандай өнімдерді экспорттайды? |
Оқушылар бір-біріне сұрақ қояды.
Сұрақтарға жауап береді.
|
Негізгі бөлім | Ой қозғау.Бейне үзіндіСұрақ? | Бейне үзінді көреді.Сұраққа жауап береді. |
Жаңа сабақ
Картамен жұмыс
Сөздік пен жұмыс | Осы тақырыпта неге бейне үзінді көрдік деп ойлайсыздар? Ендеше оқушылар бүгінгі жаңа тақырып Сыртқы экономикалық байланысы.Дәптерлеріңізді ашып күннің жадын жазып тақырыпты жазыңдар.
Жаңа сабақ бойынша слайдтар,арқылы түсінік береді.
Топқа жұмыс «Ойлан, топтас, бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты талдайды.2.Түтікше арқылы бір-біріне, топта түсіндіреді.3.Келесі топқа түсіндіру үшін ақ қағазға мәлімет жазып, келесі топқа тақтаға шығып түсіндіреді.
Қытай елдеріне қай мемлекеттер кіреді?2.Осы аталған мемлекеттерді картадан кім көрсетеді?3.Ал осы елдерді картаға түсіріп белгілейік.
Сипаттама беру:Ел, Ұлт, Шаруашылық.(орысша, ағылшынша, аудармаларын айтып дәптерге жазу) | Жаңа тақырып себебі Дүние жүзінің табиғат ресурстары.
Дәптерге жазады.
Оқушылар тыңдайды.
1.Әр жұп берілген тапсырманы оқып бір-біріне түсіндіреді.2.Нақты мәліметтерді жазып келесі топқа түсіндіреді.3. Әр топ өз ара бағалайды.Бағдаршам арқылы (жасыл, қызыл, сары)Жасыл-түсіндім, Сары-сұрағым бар, Қызыл-түсінбедім.
Картадан аталған елдерді көрсетеді. Кескін картаға түсіреді.
Оқушылар сөздіктерге сипаттама беріп, аудармасын айтып дәптерге жазады. |
Қорытынды
Үйге тапсырма
Бағалау | «Бинго» әдісі арқылы бекіту.Сұрақтарды қағазға жазып, әр оқушыға үлестіру.
29 оқу, кескін картаға осы елдердің ірі өнеркәсіптері шоғырланған аймақтарын кескін картаға түсіру. Шығармашылық тапсырма ақпарат құралдарын сүйеніп, кестені толтыру (169 бет)1.Үй тапсырмасы бойынша2.Жаңа сабақ талдау3.картамен жұмыс4.Сөздік5.Бинго ойыны
| Қағазға жауаптарын жазады, бірінші жазған оқушы жеңімпаз атанады.
Берілген үй тапсырмасын күнделіктеріне жазу
|