Керекті
жабдықтар:
|
Ноутбук,
проектор,атлас, кескін карта, стикер, маркер,
т.б.
|
Тұсаукесер
|
Үй тапсырмасын тексеру
мақсатында «Сұрақ бізден, жауап
сізден» әдісін
қолданады.
Сұрақтар:
1Қытайда қандай өнеркәсіп
саларары дамыған?
2.Қандай шаруашылық салалары
бойынша мемлекет дүниежүзінде бірінші орын
алады?
3.Қытайда арзан жұмыс күші
көп.
4.Қытай қандай
өнімдерді экспорттайды?
|
Оқушылар бір-біріне сұрақ
қояды.
Сұрақтарға жауап
береді.
|
Жаңа
сабақ
Картамен
жұмыс
Сөздік пен
жұмыс
|
Осы тақырыпта неге бейне
үзінді көрдік деп ойлайсыздар? Ендеше оқушылар бүгінгі
жаңа тақырып
Сыртқы экономикалық
байланысы.
Дәптерлеріңізді ашып күннің
жадын жазып тақырыпты
жазыңдар.
Жаңа сабақ бойынша
слайдтар,арқылы түсінік
береді.
Топқа
жұмыс
«Ойлан, топтас,
бөліс» әдісі арқылы жаңа сабақты
талдайды.
2.Түтікше арқылы бір-біріне,
топта түсіндіреді.
3.Келесі топқа түсіндіру үшін
ақ қағазға мәлімет жазып, келесі топқа тақтаға шығып
түсіндіреді.
Қытай елдеріне қай мемлекеттер
кіреді?
2.Осы аталған мемлекеттерді
картадан кім көрсетеді?
3.Ал осы елдерді картаға
түсіріп белгілейік.
Сипаттама
беру:
Ел, Ұлт,
Шаруашылық.
(орысша, ағылшынша,
аудармаларын айтып дәптерге
жазу)
|
Жаңа тақырып себебі Дүние
жүзінің табиғат ресурстары.
Дәптерге
жазады.
Оқушылар
тыңдайды.
1.Әр жұп берілген тапсырманы
оқып бір-біріне түсіндіреді.
2.Нақты мәліметтерді жазып
келесі топқа түсіндіреді.
3. Әр топ өз ара
бағалайды.
Бағдаршам
арқылы (жасыл, қызыл,
сары)
Жасыл-түсіндім, Сары-сұрағым
бар, Қызыл-түсінбедім.
Картадан аталған елдерді
көрсетеді. Кескін картаға
түсіреді.
Оқушылар сөздіктерге
сипаттама беріп, аудармасын айтып дәптерге
жазады.
|
Қорытынды
Үйге
тапсырма
Бағалау
|
«Бинго» әдісі арқылы
бекіту.
Сұрақтарды қағазға жазып, әр
оқушыға үлестіру.
29 оқу, кескін картаға осы
елдердің ірі өнеркәсіптері шоғырланған аймақтарын кескін картаға
түсіру. Шығармашылық тапсырма ақпарат құралдарын сүйеніп, кестені
толтыру (169 бет)
1.Үй тапсырмасы
бойынша
2.Жаңа сабақ
талдау
3.картамен
жұмыс
4.Сөздік
5.Бинго
ойыны
|
Қағазға жауаптарын жазады,
бірінші жазған оқушы жеңімпаз
атанады.
Берілген үй тапсырмасын
күнделіктеріне жазу
|