Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.
№4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар»
|
Бөлім: |
||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.3 -экзотермиялық реакциялар жылу бөле жүретінін, ал эндотермиялық реакциялар жылу сіңіре жүретінін білу 8.3.1.4 –әртүрлі жанғыш заттардың қоршаған ортаға әсер ету салдарынтүсіну |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
-химиялық реакция энергия өзгерісімен жүретінін біледі. - экзо- және эндотермиялқ реакциялардың айырмашылығын біледі - экзо- және эндотермиялқ реакцияларды ажырата алады |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады в) «Стикер түсі» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Кубик» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Стикер түсі» бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
4мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Сұрақтар ілмегі» тәсілі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. « Стоп кадр тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Сұрақтар ілмегі» тәсілі арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Стоп кадр» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|
Сабақтың ортасы 3 мин |
ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык Химия 8-сынып |
|
15 мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма береді. 1-топ « Эндотермиялық раекция» . 2-топ «Экзотермиялық реакция» 3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы талдайды. «Кинометафора» тәсілі арқылы білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді ұсынады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды. 1-топ « Эндотермиялық раекция» . 2-топ «Экзотермиялық реакция» 3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы талдайды. Экзотермиялық реакция https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/dd270b19-9ef8-4480-bd47-5cbdcc54cd5b Білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді көреді, ұжымдық талқылау жасайды. Лабораториялық жұмыс № 4 «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» Жұмыс барысы:
Қортынды жазу |
Кері байланыс: «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 8-сынып Жұмыс парағы |
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. |
1-тапсырма
2-тапсырма Кестені толтырыңыз.
3-тапсырма Терминдерді жалғастыр 1.Эндотермиялық реакция дегенміз 2.Экзотермиялық реакция дегеніміз 3.Жылу эффектісі деп 4.Термохимиялық теңдеу дегеніміз . |
Дескриптор экзотермиялық, эндотермиялық реакция кезіндегі энергия өзгерісін жазады; − экзотермиялық, эндотермиялық реакцияларға белгіні дұрыс қояды. Жалпы балл-5 Дескриптор : экзотермиялық, эндотермиялық реакцияны анықтайды; − экзотермиялық, эндотермиялық реакция кезіндегі температура өзгерісін жазады; Жалпы балл-3 Дескриптор: Терминдердің анықтамасын дұрыс жазады; Жалпы балл-2 |
Оқулық Химия 8-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
Кері байланыс: «Шығу билеті» арқылы |
|
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.18 оку |
|
|
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар
Қысқамерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар.
№4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар»
|
Бөлім: |
||
|
Педагогтің аты-жөні: |
|
|
|
Күн: |
Сыныбы : 8 |
Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны: |
|
Тақырыбы: |
Экзотермиялық және эндотермиялық реакциялар. №4 зертханалық тәжірибе «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» |
|
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты |
8.3.1.3 -экзотермиялық реакциялар жылу бөле жүретінін, ал эндотермиялық реакциялар жылу сіңіре жүретінін білу 8.3.1.4 –әртүрлі жанғыш заттардың қоршаған ортаға әсер ету салдарынтүсіну |
|
|
Сабақтың
мақсаты: |
-химиялық реакция энергия өзгерісімен жүретінін біледі. - экзо- және эндотермиялқ реакциялардың айырмашылығын біледі - экзо- және эндотермиялқ реакцияларды ажырата алады |
|
|
Сабақ барысы |
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы 3 мин |
І. Ұйымдастыру кезеңі: а) «Комплимент айту» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады в) «Стикер түсі» бойынша топқа бірігуге нұсқау береді. |
Оқушылар шеңберге тұрып «Кубик» тәсілі арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады . «Стикер түсі» бойынша топтарға бірігеді. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Түрлі түсті стикерлер |
|
4мин |
ІІ Үй тапсырмасы «Сұрақтар ілмегі» тәсілі арқылы сұрақ қояды, өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді. « Стоп кадр тәсілі арқылы сұрақтар қою отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды. |
Оқушылар «Сұрақтар ілмегі» тәсілі арқылы жауап береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.
«Стоп кадр» тәсілі арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын анықтайды |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. «Жарайсың!» «Тамаша жауап»т .б |
Экран |
|
Сабақтың ортасы 3 мин |
ІІІ Білімді толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма береді. |
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек сөздерді дәптерге жазып алады. |
Кері байланыс: Мадақтау арқылы бағаланады. |
Окулык Химия 8-сынып |
|
15 мин |
ІV Жаңа сабақ Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма береді. 1-топ « Эндотермиялық раекция» . 2-топ «Экзотермиялық реакция» 3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы талдайды. «Кинометафора» тәсілі арқылы білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді ұсынады |
Оқушылар мұғалімнің түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс жасайды. 1-топ « Эндотермиялық раекция» . 2-топ «Экзотермиялық реакция» 3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы талдайды. Экзотермиялық реакция https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/dd270b19-9ef8-4480-bd47-5cbdcc54cd5b Білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді көреді, ұжымдық талқылау жасайды. Лабораториялық жұмыс № 4 «Энергияның өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар» Жұмыс барысы:
Қортынды жазу |
Кері байланыс: «Бутерброд» тәсілі арқылы бағалайды |
А4 парағы Маркер Химия 8-сынып Жұмыс парағы |
|
15 |
Сабақты бекіту тапсырмалары. Оқулықта берілген тапсырманы орындатады, бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады Жұмыстың орындалуына бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді. |
1-тапсырма
2-тапсырма Кестені толтырыңыз.
3-тапсырма Терминдерді жалғастыр 1.Эндотермиялық реакция дегенміз 2.Экзотермиялық реакция дегеніміз 3.Жылу эффектісі деп 4.Термохимиялық теңдеу дегеніміз . |
Дескриптор экзотермиялық, эндотермиялық реакция кезіндегі энергия өзгерісін жазады; − экзотермиялық, эндотермиялық реакцияларға белгіні дұрыс қояды. Жалпы балл-5 Дескриптор : экзотермиялық, эндотермиялық реакцияны анықтайды; − экзотермиялық, эндотермиялық реакция кезіндегі температура өзгерісін жазады; Жалпы балл-3 Дескриптор: Терминдердің анықтамасын дұрыс жазады; Жалпы балл-2 |
Оқулық Химия 8-сынып Тапсырма жазылган парактар |
|
Сабақтың соңы 5 мин |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
Кері байланыс «Шығу билеті» Маған сабақта қиын болды ......................... Маған сабақта жеңіл болды ........................ Маған әлі де көмек керек …........................ |
Кері байланыс: «Шығу билеті» арқылы |
|
|
1 мин |
Үй тапсырмасы §.18 оку |
|
|
|
шағым қалдыра аласыз
















