Сабақтың басы
3
мин
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі:
а) «Комплимент
айту» әдісі бойынша жағымды
психологиялық ахуал орнатады
в) «Стикер
түсі» бойынша топқа бірігуге нұсқау
береді.
|
Оқушылар шеңберге
тұрып «Кубик»
тәсілі
арқылы сыныпта жағымды ахуал орнатады .
«Стикер
түсі» бойынша топтарға
бірігеді.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Түрлі түсті стикерлер
|
4мин
|
ІІ Үй
тапсырмасы
«Сұрақтар
ілмегі» тәсілі арқылы сұрақ қояды,
өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.
« Стоп
кадр тәсілі арқылы сұрақтар қою
отырып жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды.
|
Оқушылар
«Сұрақтар ілмегі» тәсілі арқылы жауап
береді., өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске
түсіреді.

«Стоп
кадр» тәсілі арқылы сұрақтарға
жауап бере отырып, жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын
анықтайды
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
«Жарайсың!»
«Тамаша жауап»т .б
|
Экран
|
Сабақтың ортасы
3
мин
|
ІІІ
Білімді
толықтыру үшін оқулықтағы мәтінді оқуға тапсырма
береді.
|
Оқушылар оқулықтан мәтінді оқып танысады, тірек
сөздерді дәптерге жазып алады.
|
Кері байланыс:
Мадақтау арқылы бағаланады.
|
Окулык
Химия
8-сынып
|
15
мин
|
ІV Жаңа
сабақ
Мұғалім оқушыларға оқулықтан тапсырма
береді.
1-топ «
Эндотермиялық раекция» .
2-топ «Экзотермиялық
реакция»
3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы
талдайды.
«Кинометафора»
тәсілі
арқылы білімдерін толықтыру мақсатында бейнероликтерді
ұсынады
|
Оқушылар мұғалімнің
түсіндіруін тыңдап , берілген нұсқау бойынша топта жұмыс
жасайды.
1-топ «
Эндотермиялық раекция» .
2-топ «Экзотермиялық реакция»
3-топ «Термохимиялық теңдеу» туралы
талдайды.
Экзотермиялық
реакция
https://smk.edu.kz/Attach/FileDownload/dd270b19-9ef8-4480-bd47-5cbdcc54cd5b
Білімдерін толықтыру мақсатында
бейнероликтерді көреді, ұжымдық талқылау
жасайды.
Лабораториялық жұмыс № 4 «Энергияның
өзгеруімен жүретін химиялық реакциялар»
Жұмыс
барысы:
-
Натрий
карбонатын сұйылтылған
күкірт қышқылында еріту.
-
Қатты натрий гидроксидін суда
еріту;
-
Калий
хлоридін суда
еріту;
-
Натрий гидрокарбонаты мен
лимон қышқылы арасындағы реакцияны жүргізу.
-
Магний мен сұйылтыған күкірт
қышқылы арасындағы реакцияны жүзеге асыру.
Қортынды жазу
|
Кері
байланыс:
«Бутерброд» тәсілі арқылы
бағалайды
|
А4
парағы
Маркер
Химия
8-сынып
Жұмыс
парағы
|
15
|
Сабақты бекіту
тапсырмалары.
Оқулықта берілген тапсырманы орындатады,
бақылайды, мысал, үлгі көрсетеді.
Мұғалім жаңа тақырып бойынша білімдерін тиянақтау
үшін жеке, жұптық жұмыстар ұйымдастырады
Жұмыстың орындалуына бақылау
жасайды,
ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.
|
1-тапсырма
-
Реакциялардың қайсысы эндотермиялық, қайсысы
экзотермиялық екенін « » белгісімен көрсетіңіз.

2-тапсырма
Кестені
толтырыңыз.

3-тапсырма
Терминдерді
жалғастыр
1.Эндотермиялық реакция
дегенміз
2.Экзотермиялық реакция дегеніміз
3.Жылу эффектісі деп
4.Термохимиялық теңдеу дегеніміз
.
|
Дескриптор
экзотермиялық, эндотермиялық
реакция кезіндегі энергия өзгерісін жазады; − экзотермиялық,
эндотермиялық реакцияларға белгіні дұрыс қояды.
Жалпы
балл-5
Дескриптор
:
экзотермиялық, эндотермиялық реакцияны анықтайды;
− экзотермиялық, эндотермиялық реакция кезіндегі температура
өзгерісін жазады;
Жалпы
балл-3
Дескриптор:
Терминдердің анықтамасын дұрыс жазады;
Жалпы
балл-2
|
Оқулық
Химия
8-сынып
Тапсырма жазылган парактар
|
Сабақтың соңы
5 мин
|
Кері байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері
байланыс
«Шығу билеті»
Маған сабақта қиын болды
.........................
Маған сабақта жеңіл болды
........................
Маған әлі де көмек керек
…........................
|
Кері байланыс:
«Шығу
билеті» арқылы
|
|