Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

























    Picture 2



    Түркестан облысы Мақтаарал ауданы

    №31«Береке»жалпы орта мектебі»

    коммуналдық мемлекттік мекемесі

    география пән мұғалімі Ботабекова Асемкул Ажихановна



    Сынып:8

    Күні:10.04.2018ж


    Сабақтың тақырыбы

    Елдердің саяси-географиялық жағдайы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.6.1.4 Елдерінің саяси-географиялық жағдайына баға береді

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Елдердің географиялық орнын картадан таба алады;

    Басым бөлігі: Елдер туралы мәліметтермен танысып оларға мәліметтер бере алады.

    Кейбір оқушылар: Елдерді географиялық орындарына байланысты топтастырады ,саяси-географиялық жағдайына баға бере алады

    Бағалау критерийі

    Елдердің географиялық орныныа сипаттама береді.

    Елдердің саяси- географиялық жағдайына баға бере отырып қорытынды жасайды.

    Кескін картада елдерді географиялық орнына байланысты топтастырып көрсете алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқылым-айтылым: Мәтінді оқи отырып елдерінің саяси-географиялық жағдайы туралы зерделейді. Елдердің саяси-географиялық жағдайы айтып шығады

    Тыңдалым-айтылым: Ойларын ортаға салады,бір-бірінің пікірін тыңдайды. Елдердің саяси-географиялық жағдайы жазып шығады.

    Геосаяси,макро,мезо,микро, хартленд,ішкі жарты ай,сыртқы жарты ай ұғымдарға анықтама бере алады

    .


    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.Оқушылардың басқа елге, жерге, мемлекеттерге деген көзқарастарын біле отырып, елін, жерін, табиғатты аялауға, қорғауға, бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Тарих- Дүние жүзінде тарихи-географиялық аймақ

    Алдыңғы білім

    Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістер

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған уақыты

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерексөздер, ресурстар

    Сабақтың басы

    10минут

    Ұйымдастыру кезеңі:Мұғалім оқушылармен амандасып, балалардың кім-жоғын сұрайды. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы әр ұлттың тілінде сәлемдесіп, бір – біріне тілек білдіріп, сәттілік тілейді.

    Өткен тақырыптарды қайталау.қандай тарауды аяқтадық.
    «Ой шақыру» өзара бір-біріне сұрақ-жауап әдісімен сабақтың тақырыбын ашу:
    1.
    Саяси карта дегеніміз не ?
    2. Саяси картадағы өзгерістер туралы не білесің ?
    3. Саяси картаның қалыптасуы неше кезеңнен тұрады ?
    4. Саяси картадағы жаңа, ең жаңа кезең туралы не айтасың ?
    5. Бүгінгі сабағымыздың Қазақстанмен қандай байланысы бар ?
    Түрлі түсті қағаздар тарату, сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөлу

    3 топқа:

    1топ«Геосаясат»,

    2топ.«Саяси»,

    3топ «Микро».






    Жұмыс дәптері,

    картка,кескін карта








    Түрлі түсті қағазға топтың аты жазылып жеребе тасталады.Мәтін беріледі.

    Дүниежүзінің саяси картасы.постер қорғау

    Сабақтың ортасы

    20минут

    Ой қозғау сұрақтары

    1.Саяси география мен геосаясат нені зерттейді?

    2.Олардың байланысы қандай?

    Ойталқылау

    № 1 тапсырма: «Қара,оқып шық,жап,жаз» әдісі жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды).

    1.Дүниежүзі елдерінің саяси- географиялық жағдайына баға беру 2.Елдердің саяси –географиялық жағдайы туралы зерттеулер.

    3.Қазақстаның саяси –географиялық жағдайы

    Дискриптор

    Дескриптор

    1. Елдердің саяси географиялық орны біледі .

    2. Елдердің саяси –географиялық жағдайы туралы зерттеулерді біледі .

    3. Қазақстанның ЭГЖ-ның халықаралық жолдармен байланыстылығын анықтай алады.

    «Гүлдер» әдісі арқылы бағалау 
    №2тапсырма: «Мені түсін» әдісі бойынша Глоссарий:бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды . Жауап берген оқушы өзіне берілген сөзді сипаттап әрі қарай жалғастырады. Егер берілген сөзге толық сипаттама берсе, дұрыс қойылған болып саналады, жауап нақты болады.

    Кім көп жауап бергеніне қарай «Күн, көк шөп,бұлт»әдісі  арқылы бағаланады.

    Дескриптор

    1.Елдердің саяси географиялық жағдайына байланысты термин сөздерді біледі, мағынасын түсіндіре алады

    2.Атауының шығу тегін ашып айта алады.

    3.терминге сөзге толық сипаттама бере алады



    №3 тапсырма: «Жадыңда сақта» әдісі Картамен жұмыс және кескін картаға оқулық мәтіні мен атлас карталарына қарап, 16 тарихи-географиялық аймақтарды түсіреді.

    Дескриптор

    1. картамен жұмыс жүргізе алады.

    2. Мәтіндегі нақты ақпаратты таба алады.

    «Жапсырмалы смайлик» арқылы бағалау



    «Қара,оқып шық, жап, жаз» әдісі











    Жасыл гүл-ең көп көмектескенге,

    сары гүл –ең сыпай оқушыға,

    ал қызыл гүл-ең жақсы тыңдай білген оқушыға











    Сабақтың соңы

    10 минут

    "Рефлексия"

    Оқушыларға ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Сабақтан алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.

    Талдау:

    Күннің суреті-сабаққа қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені.

    Бұлттың суреті- алған әсері төмен.

    Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.

    Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.

    Үйге тапсырма: §52 оқып, мазмұнын айту.

    2. Кескін картаға тарихи-географиялық аймақтарды түсіру.






    Саралау- сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау- Сіз

    оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану

    Білімді меңгеруі баяу,түсіну қабілеті төмен білімге деген құштарлығы әлсіз оқушылар «Қара, оқып шық, жап, жаз» әдісі арқылы мәтінімен жұмыс берілді. Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға «Мені түсін» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі,

    Қабілеті жоғары оқушылар«Жадыңда сақта» әдісі салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмалар берілді. Дүниежүзі елдерінің саяси- географиялық жағдайына баға беріп,түсіндіреді

    ·   Критерий бойынша бағалау оқушылардың алдын- ала белгіленген критерийлер мен дискрипторлармен бағаланады.

    Сұрақ-жауап;

    ·      Гүлдер жасыл гүл-ең көп көмектескенге, сары гүл –ең сыпай оқушыға,ал қызыл гүл-ең жақсы тыңдай білген оқушыға

    · Кескін карталардың толтыруын бақылау;

    ·      Бағалау парағы;

    Кері байланыс.


    Топпен жұмыста жабдықтарды талапқа сай қолдану туралы ескерту жасалады, сабақ үдерісінде мұғалім тарапынан қадағаланады

    қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.

    АКТ-ны пайдалану ережесін таныстыру

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болады ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізеді ме ?

    Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

    Оқушылар елдерді географиялық орнына байланысты топтастыра білді.

    Сабақ қалыпты деңгейде өтті.

    Оқу мақсаты орындалды,оқушылар жаңа сөздердің мағынасын түсінеді,картадан таба алады,сипаттай біледі.









    Тапсырмалар сәйкес болды.



    Уақытты тиімді пайдаландым.




    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Ботабекова Асемкул Ажихановна
    22 Қазан 2020
    1047
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Елдердің саяси-географиялық жағдайы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Елдердің саяси-географиялық жағдайы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Елдерді географиялық орындарына байланысты топтастырады ,саяси-географиялық жағдайына баға бере алады
    Материалдың қысқаша нұсқасы

























    Picture 2



    Түркестан облысы Мақтаарал ауданы

    №31«Береке»жалпы орта мектебі»

    коммуналдық мемлекттік мекемесі

    география пән мұғалімі Ботабекова Асемкул Ажихановна



    Сынып:8

    Күні:10.04.2018ж


    Сабақтың тақырыбы

    Елдердің саяси-географиялық жағдайы

    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары

    (оқу бағдарламасына сәйкес)

    8.6.1.4 Елдерінің саяси-географиялық жағдайына баға береді

    Сабақтың мақсаттары

    Барлық оқушылар: Елдердің географиялық орнын картадан таба алады;

    Басым бөлігі: Елдер туралы мәліметтермен танысып оларға мәліметтер бере алады.

    Кейбір оқушылар: Елдерді географиялық орындарына байланысты топтастырады ,саяси-географиялық жағдайына баға бере алады

    Бағалау критерийі

    Елдердің географиялық орныныа сипаттама береді.

    Елдердің саяси- географиялық жағдайына баға бере отырып қорытынды жасайды.

    Кескін картада елдерді географиялық орнына байланысты топтастырып көрсете алады.

    Тілдік мақсаттар

    Оқылым-айтылым: Мәтінді оқи отырып елдерінің саяси-географиялық жағдайы туралы зерделейді. Елдердің саяси-географиялық жағдайы айтып шығады

    Тыңдалым-айтылым: Ойларын ортаға салады,бір-бірінің пікірін тыңдайды. Елдердің саяси-географиялық жағдайы жазып шығады.

    Геосаяси,макро,мезо,микро, хартленд,ішкі жарты ай,сыртқы жарты ай ұғымдарға анықтама бере алады

    .


    Құндылықтарға баулу

    Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік , өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы.Оқушылардың басқа елге, жерге, мемлекеттерге деген көзқарастарын біле отырып, елін, жерін, табиғатты аялауға, қорғауға, бірін-бірі сыйлауға тәрбиелеу

    Пәнаралық байланыс

    Тарих- Дүние жүзінде тарихи-географиялық аймақ

    Алдыңғы білім

    Саяси картадағы сандық және сапалық өзгерістер

    Жоспар

    Сабақтың жоспарланған уақыты

    Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

    Дерексөздер, ресурстар

    Сабақтың басы

    10минут

    Ұйымдастыру кезеңі:Мұғалім оқушылармен амандасып, балалардың кім-жоғын сұрайды. Сосын оқушылардың сабаққа дайындығын тексереді.

    «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы әр ұлттың тілінде сәлемдесіп, бір – біріне тілек білдіріп, сәттілік тілейді.

    Өткен тақырыптарды қайталау.қандай тарауды аяқтадық.
    «Ой шақыру» өзара бір-біріне сұрақ-жауап әдісімен сабақтың тақырыбын ашу:
    1.
    Саяси карта дегеніміз не ?
    2. Саяси картадағы өзгерістер туралы не білесің ?
    3. Саяси картаның қалыптасуы неше кезеңнен тұрады ?
    4. Саяси картадағы жаңа, ең жаңа кезең туралы не айтасың ?
    5. Бүгінгі сабағымыздың Қазақстанмен қандай байланысы бар ?
    Түрлі түсті қағаздар тарату, сабақтың тақырыбына байланысты географиялық ұғымдар бойынша топтарға бөлу

    3 топқа:

    1топ«Геосаясат»,

    2топ.«Саяси»,

    3топ «Микро».






    Жұмыс дәптері,

    картка,кескін карта








    Түрлі түсті қағазға топтың аты жазылып жеребе тасталады.Мәтін беріледі.

    Дүниежүзінің саяси картасы.постер қорғау

    Сабақтың ортасы

    20минут

    Ой қозғау сұрақтары

    1.Саяси география мен геосаясат нені зерттейді?

    2.Олардың байланысы қандай?

    Ойталқылау

    № 1 тапсырма: «Қара,оқып шық,жап,жаз» әдісі жеке тапсырма ретінде тақырыппен танысу беріледі (оқушыларға оқулықтағы мәтін бөліп беріледі, мәтінді оқып топ ішінде талқылайды,постер жасап,тақтада қорғайды).

    1.Дүниежүзі елдерінің саяси- географиялық жағдайына баға беру 2.Елдердің саяси –географиялық жағдайы туралы зерттеулер.

    3.Қазақстаның саяси –географиялық жағдайы

    Дискриптор

    Дескриптор

    1. Елдердің саяси географиялық орны біледі .

    2. Елдердің саяси –географиялық жағдайы туралы зерттеулерді біледі .

    3. Қазақстанның ЭГЖ-ның халықаралық жолдармен байланыстылығын анықтай алады.

    «Гүлдер» әдісі арқылы бағалау 
    №2тапсырма: «Мені түсін» әдісі бойынша Глоссарий:бүгінгі сабақта кездескен жаңа ұғымдар мен терминдерді анықтайды . Жауап берген оқушы өзіне берілген сөзді сипаттап әрі қарай жалғастырады. Егер берілген сөзге толық сипаттама берсе, дұрыс қойылған болып саналады, жауап нақты болады.

    Кім көп жауап бергеніне қарай «Күн, көк шөп,бұлт»әдісі  арқылы бағаланады.

    Дескриптор

    1.Елдердің саяси географиялық жағдайына байланысты термин сөздерді біледі, мағынасын түсіндіре алады

    2.Атауының шығу тегін ашып айта алады.

    3.терминге сөзге толық сипаттама бере алады



    №3 тапсырма: «Жадыңда сақта» әдісі Картамен жұмыс және кескін картаға оқулық мәтіні мен атлас карталарына қарап, 16 тарихи-географиялық аймақтарды түсіреді.

    Дескриптор

    1. картамен жұмыс жүргізе алады.

    2. Мәтіндегі нақты ақпаратты таба алады.

    «Жапсырмалы смайлик» арқылы бағалау



    «Қара,оқып шық, жап, жаз» әдісі











    Жасыл гүл-ең көп көмектескенге,

    сары гүл –ең сыпай оқушыға,

    ал қызыл гүл-ең жақсы тыңдай білген оқушыға











    Сабақтың соңы

    10 минут

    "Рефлексия"

    Оқушыларға ақ параққа күннің, бұлттың, жаңбырдың, жасыл шөптер бейнеленген парақ таратылады. Сабақтан алған әсерін,бір-біріне тілектерін сол берілген суреттердің біреуіне жазады.

    Талдау:

    Күннің суреті-сабаққа қатысушының толық қанағаттанғаны, көңілденгені.

    Бұлттың суреті- алған әсері төмен.

    Жаңбырдың суреті- ешқандай әсер алмаған.

    Жасыл шөптер- көңілді, жақсы әсер алғаны.

    Үйге тапсырма: §52 оқып, мазмұнын айту.

    2. Кескін картаға тарихи-географиялық аймақтарды түсіру.






    Саралау- сіз оқушыларға қандай тәсілмен көмектесесіз? Сіз басқаларға қарағанда қабілетті оқушыларға қандай тапсырмалар бересіз?

    Бағалау- Сіз

    оқушылардың материалды игеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлап отырсыз?

    Пәнаралық байланыстар. Денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау. Ақпараттық –коммуникациялық технологияларды қолдану

    Білімді меңгеруі баяу,түсіну қабілеті төмен білімге деген құштарлығы әлсіз оқушылар «Қара, оқып шық, жап, жаз» әдісі арқылы мәтінімен жұмыс берілді. Қосымша көмек көрсету үшін оқушыларға «Мені түсін» әдісі бойынша тапсырмалар беріледі,

    Қабілеті жоғары оқушылар«Жадыңда сақта» әдісі салыстыру, талдау, қорытынды жасау, сондай-ақ шығармашылық ойлауды талап ететін қиындығы жоғары тапсырмалар берілді. Дүниежүзі елдерінің саяси- географиялық жағдайына баға беріп,түсіндіреді

    ·   Критерий бойынша бағалау оқушылардың алдын- ала белгіленген критерийлер мен дискрипторлармен бағаланады.

    Сұрақ-жауап;

    ·      Гүлдер жасыл гүл-ең көп көмектескенге, сары гүл –ең сыпай оқушыға,ал қызыл гүл-ең жақсы тыңдай білген оқушыға

    · Кескін карталардың толтыруын бақылау;

    ·      Бағалау парағы;

    Кері байланыс.


    Топпен жұмыста жабдықтарды талапқа сай қолдану туралы ескерту жасалады, сабақ үдерісінде мұғалім тарапынан қадағаланады

    қауіпсіздік техникасы бойынша кеңестер.

    АКТ-ны пайдалану ережесін таныстыру

    Сабақ бойынша рефлексия


    Сабақ мақсаттары немесе оқу мақсаттары шынайы және қолжетімді болады ма?

    Барлық оқушылар оқу мақсатына қол жеткізеді ме ?

    Егер оқушылар оқу мақсатына жетпеген болса, неліктен деп ойлайсыз? Сабақта саралау дұрыс жүргізілді ме? Сабақ кезеңдерінде уақытты тиімді пайдаландыңыз ба? Сабақ жоспарынан ауытқулар болды ма және неліктен?

    Бұл тарауды сабақ туралы рефлексия жасау үшін пайдаланыңыз. Сол бағандағы өзіңіз маңызды деп санайтын сұрақтарға жауап беріңіз.

    Оқушылар елдерді географиялық орнына байланысты топтастыра білді.

    Сабақ қалыпты деңгейде өтті.

    Оқу мақсаты орындалды,оқушылар жаңа сөздердің мағынасын түсінеді,картадан таба алады,сипаттай біледі.









    Тапсырмалар сәйкес болды.



    Уақытты тиімді пайдаландым.




    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    География Сабақ жоспары 8 сынып
    22.10.2020
    1047
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Ботабекова Асемкул Ажихановна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации