Бөлім:
|
|
Педагогтың
аты-жөні
|
Бекетова
|
Күні:
|
|
Сынып:8
|
Қатысушылар
саны:
|
Қатыспағандар
саны:
|
Сабақтың
тақырыбы:
|
Елдердің саяси
типологиясы
|
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу
мақсаттары:
|
8.6.1.2 елдерді басқару
формасы және мемлекеттік құрылымы бойынша
топтастырады
|
Сабақтың
мақсаты:
|
Елдерді басқару формасы
және мемлекеттік құрылымы бойынша
топтастырады.
|
Сабақтың
барысы:
|
Сабақтың
кезеңі/уақыт
|
Педагогтің
әрекеті:
|
Оқушының
әрекеті:
|
Бағалау:
|
Ресурстар:
|
Басы
5
минут
|
1.Ұйымдастыру.
Көңіл күйіміз
қалай?
Сабақ бастауға дайынбыз
ба?
|
1.Бүгінгі
сабаққа дайындықтары туралы айтады.
|
1.Оқушылар бір-бірінің
жауаптарын бағалайды
|
1
Слйд
|
Сабақтың
ортасы
-
инут
|
2.Сабақ тақырыбына сәйкес
берілген мәтінмен және қосымша ақпараттармен танысуға нұсқау
беріледі.
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=RWARTf-0-HE
|
-
Ақпаратты өз бетінше оқу және
ойлау, мәтінмен өз бетінше жұмыс жасау дағдысы
дамиды.
|
2 Мұғалім көмегімен
бағалау
|
2.Мәтін.қосымша
ақпараттар
https://www.youtube.com/watch?app=desktop&v=RWARTf-0-HE
|
3.Топтық
жұмыс
Саяси карта және оқулық
материалдарын пайдаланып, келесі елдерді мемлекеттік құрылымы
бойынша топтастырып, кестеге толтырыңдар. Израиль, Босния және
Герцеговина, Боливия, Судан, Гаити,
Канада
ЕҚББ сыныптастарымен қарым
қатынасқа түсіп, ортақ шешімге келуге
пікірлеседі
|
3.Оқушылар топ болып ақылдасып,
талдайды. Топтық жұмыс барысында білім деңгейлері,
танымдық қабілеттері жоғары оқушылар теориялық жағынан өз идеяларын
айтса, қабілеті төмен оқушылар жазуда, рәсімдеуде өз үлестерін
қосады.
Әр топ өз жұмыстарын сынып алдында
қорғайды.
|
-
Топтар арасында
өзара бағалау
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
елдерді мемлекеттік құрылымы
бойынша топтастырады
|
елдерді мемлекеттік құрылымы
бойынша топтастырады
|
Әр дұрыс жакап 1
балл
|
|
3
https://qazmath.net/quraldar/topka-bolu/
Оқулық пен қосымша
ақпараттармен жұмыс
Атлас
|
5 Жеке
жұмыс
Дүниежүзінің
саяси картасын пайдаланып, Африкадағы 5 унитарлы және федерациялық
мемлекеттерді тауып, олардың шегарасын, астаналарын кескін картаға
түсіріңдер
|
5 Оқушы өзінің оқу
жұмысындағы жетістіктері мен жіберген кемшіліктері туралы мәлімет
алып, өз еңбегіне талдау жасап, білім мен ғылымға деген құштарлығы
артады
|
5
Бірін-бірі бағалау
жүргізіледі.
|
Дәптер
|
Жұптық
жұмыс
Мемлекеттік
туларының суреті бойынша басқару формасы монархиялық болып
табылатын елдердің аттарын , астаналарын және өкімет билеушілерін
(император , кароль, герцог, князь, сұлтан және т.б )
анықтаңдар.
ЕҚББ хабарлама
жазуда сыныптасымен жұпта жұмыс
жасайды
|
Өздігінен тапсырманы
орындайды, жұбымен өз пікірін бөліседі,
алмасады;
·Жоспарланған тапсырмалар
туралы айта алады;
· Өз мүмкіндігін
біледі;
|
Мұғалім
бағалауы
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Балл
|
елдерді басқару формасы
бойынша жіктейді
|
елдерді басқару формасы
бойынша жіктейді
|
Әр дұрыс жакап 1
балл
|
|
Кесте, сызбамен
жұмыс
Кескін
карта

|
|
Сыныппен
жұмыс
Аралар
сұрағы
|
Тақырып бойынша
бекіту сұрақтарына жауап
береді.
|
Дұрыс жауап берген
оқу 1 балл иеленеді
|
|
Сабақтың
соңы
5
минут
|
Рефлексия
«Ұялы байланыс »
әдісі
Бұл әдістің мақсаты
− сіздің жұмысыңызды және жұмыс сапасын
бағалау.
|
7 Оқушылар сабақта
бір-бірінің үлесін бағалайды, бір-біріне рақметін мақтау ретінде
білдіреді
|
Оқушылардың сабақ
бойы жинаған баллдарына сәйкес 10 баллдық форматифті бағалау
жүргізіледі.
|
|