Ұйымдастыру
5
мин.
Сабақтың
басы
8
мин.
Өткен білімді еске
түсіру
Жаңа
білім
7
мин
5
мин
Бекіту
8
минут
Сабақтың
соңы.
5
минут
Кері
байланыс
Бағалау
2
мин
Үй
тапсырмасы
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Оқушылармен сәлемдесу,
оқушыларды түгелдеу. Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Оқушылардың назарын сабаққа
аудару.
ІІ.Психологиялық
ахуал
Сабақтың мақсаты, міндетін
айтып, бағалау критерийлерін
түсіндіремін.
"Ой қозғау" әдісі. Үй
тапсырмасын тексеру. /Жұптық
жұмыс/
Әр топ орынынан тұрып, тізбек
құрады және жұптық әңгіме
жүргізеді.
Сұрақтар: өткізгіштерді
тізбектей жалғау кезінде қандай шама тұрақты болады? Өткізгіштерді
параллель жалғау кезінде қандай шама тұрақты болады?
т.б.
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі.
/Топтық
жұмыс/
Әр топқа электр энергиясының
түбіртегі беріледі. Сол түбіртектегі тариф құнын есептеп, ақпан
айында қанша теңге ақша төлейтінін есептеп шығу
керек. Электр санауышында ток
жұмысының 1кВ·сағ=3,6·106 Дж екенін
дәлелдеу. 1кВ·сағ-қа тариф 8,8 теңге
болса,бір айда кВт·сағ-қа қанша төлейміз?
.Электр тогын қалай үнемдеуге
болады?Берілген суреттер бойынша бір айға кеткен энергияның
мөлшерін анықтайды.
"Бос орынды толтыр" ойыны.
/Жеке жұмыс/
1.Уақыт бірлігі ішінде
істелінген жұмыстың сол уақытқа қатынасымен өлшенетін физикалық
шама-қуат.
2.Қуат
пен уақыт көбейтіндісі жұмысты
көрсетеді.
3.Токтың жұмысын өлшейтін
құрал-электр
есептеуіш.
4. 2гВт қанша
Ватт 200
Вт
5.Электр тогының
жұмысы-ток
күші, кернеу және жұмысты жасауға
кеткен уақыттың көбейтіндісіне
тең.
6.Кедергінің өлшем
бірлігі-Ом
"Демонстрациялық"
әдіс./Топтық жұмыс/
Күнделікті қолданатын тұрмыстық
құрылғылардың энергия шығынын, ток күшін есептеу үшін олардың қуаты
мен жұмыс уақыты қажет болады. Энергияны есептеу үшін келесі
формуланы қолдануға болады:
E=P×t ,
Мұндағы:
-
E — энергия (джоуль немесе
кВт·сағат),
-
P— қуат (ватт немесе
кВт),
-
t — уақыт (сағат немесе
секунд).
1. Үтіктің энергия шығынын
есептеу
Үтіктің қуаты әдетте 1000
Вт-тан 3000 Вт-қа дейін болады. Мысалы, егер үтік 2000 Вт қуат
тұтынаса және 1 сағат бойы жұмыс
істесе:
E=P×t=2000 Вт×1 сағ=2 кВт*сағ
Үтіктің энергия шығыны 2
кВт·сағ болады.
2. Плойканың энергия шығынын
есептеу
Плойканың қуаты әдетте 25
Вт-тан 80 Вт-қа дейін болады. Егер плойканың қуаты 50 Вт болса және
ол 0.5 сағат (30 минут) жұмыс
істесе:
E=P×t=50 Вт×0.5 сағ=0.025 кВт*сағ
Плойканың энергия шығыны 0.025
кВт·сағ болады.
3. Шаш үтіктегіштің энергия
шығынын есептеу
Шаш үтіктегіштердің қуаты 20
Вт-тан 100 Вт-қа дейін болуы мүмкін. Егер шаш үтіктегіш 60 Вт қуат
тұтынса және 0.5 сағат (30 минут) жұмыс
істесе:
E=P×t=60 Вт×0.5 сағ=0.03 кВт*сағ
Шаш үтіктегіштің энергия шығыны
0.03 кВт·сағ болады.
4. Шәйнектің энергия шығынын
есептеу
Шәйнектің қуаты әдетте 1000
Вт-тан 3000 Вт-қа дейін болады. Егер шәйнек 2000 Вт қуат тұтынса
және 0.5 сағат (30 минут) жұмыс
істесе:
E=P×t=2000 Вт×0.5 сағ=1 кВт*сағ
Шәйнектің энергия шығыны 1
кВт·сағ болады.
Қорытынды:
-
Үтік (2000 Вт, 1 сағ): энергия шығыны ~2
кВт·сағ
-
Плойка (50 Вт, 0.5 сағ): энергия
шығыны ~0.025 кВт·сағ
-
Шаш
үтіктегіш (60 Вт, 0.5 сағ): энергия
шығыны ~0.03 кВт·сағ
-
Шәйнек (2000 Вт, 0.5 сағ): энергия
шығыны ~1 кВт·сағ
Рефлексия
Мұғалім тапсырманың
орындалу деңгейін талқылай отырып, сабақ мақсатына оралады. Келесі
сабақты жоспарлау үшін оқушыларға сұрақтар
қойылады:
- нені білдім, нені
үйрендім
- нені толық
түсінбедім
- немен жұмысты
жалғастыру қажет.
Сұрақтар ауызша
немесе жазбаша талқылануы
мүмкін.
Сабақ соңында әр
тапсырманың бағалау критерийлері бойынша жалпы баллдық жүйемен
бағалау
Үй
тапсырмасы: 18-жаттығу
(4-6),
136-137-бет
|
Оқушылар топқа түстер арқылы
бөлінеді :
1.Жұмыс
2.Қуат
3.Энергия
4.Ток
күші
Үйге берілген тапсырманы бір-
біріне сұрақ -жауап қойып, өз ойларымен
бөліседі.
Әр топ ақпан айының тариф құнын
есептейді
Дескриптор:
-бастапқы және соңғы
көрсеткіштерді жазады;
-шығынды
есептейді;
-ай сайынғы төлем
құнын есептейді.
Оқушылар genially
платформасында
ғы
әр сұраққа жауап беріп, бос
орындарды толтырады
Дескриптор:
-сұрақтарды мұқият
оқиды;
-дұрыс жауапты
белгілейді
Оқушылар сұрақтарға жауап
береді, ой-пікірлерін білдіреді. Тұрмыстық техникалардың энергия
шығынын есептейді.
Барлық бала қызығушылығы мен
сабаққа қатысады.Тіпті белсенділігі төмен оқушы да тәжірибе жасап,
қолымен ұстап, көзімен көріп сабаққа қатысып
отырады
Дескриптор:
-қуатты
анықтайды;
-энергия шығынын
есептейді.
Оқушылар сабақ бойынша
рефлекция жасап, сұрақтарға жауап
береді
|
Мұғалім оқшылардың қалай жұмыс
жасап жатқандығын бақылайды, кері байланыс
береді.
Мұғалім оқушыларға сұрақ қояды
және бағыт-бағдар береді.
Мұғалім оқшылардың қалай жұмыс
жасап жатқандығын бақылайды, кері байланыс
береді.
Бағалау
критерийлері
- токтың жұмысы мен қуатын
анықтайды;
- токтың жұмысы мен қуатын есептер шығаруда
қолданады.
- алған білімін тұрмыста
қолдана біледі
Жалпы бағалау күнделікке қойылады критерийлер
бойынша 10 балл
|
Интерактивті
тақта,
оқулық , таратпа
қағаздар
Физика
8-сынып.
Н.А.Закирова
Р.Аширов

https://view.genially.com/67a74a6c22f56bd5ab84178d/interactive-content-fill-in-the-blanks-game
Демонстрациялық
құралдар:
Үтік,

плойка,

шәйнек,

шаш
үтіктегіш

|