Сәлемдесу, түгендеу, сыныпта
жағымды ахуал туғызу
«Заряд
алу» сергіту
сәті
Мақсаты: оқушыларды
ұқыпылыққа, мұқияттылыққа, сезімталдыққа
үйрету.
Тиімділігі: Оқушылар
ынтымақтасады. Көңілдерін көтереді.
-
оқушылармен
бірге бағалау
критерийлерін анықтап
аламыз.
- Электр зарядының сақталу
және Кулон заңына «Домино» ойыны жүргізіледі.Домино жасап
оң жағына сұрақ,сол жағына жауап жазып қоямын. Солардағы
сұрақтармен жауаптарды сәйкестендіреді.
1-топ
1.Оң элементар зарядқа сәйкес
бөлшек: Ж: Протон
2.Екі оң таңбалы зарядтар
қалай әсерлеседі? Ж:Зарядтар тебіледі
3.Тең бүйірлі үшбұрыштың
төбелерінде +10q,-10q және -q зарядтары орналастырылған. –q
зарядына әсер ететін күштің бағытын
көрсетіңіз.
-q Ж:
-10q
+10q
4.Заряды
q1
= -2нКл тамшысы
заряды q2
= 3 нКл су тамшысымен бірікті.
Пайда болған тамшының заряды қандай? Ж:
+1нКл
5. Екі нүктелік зарядтың
әсерлесу күшінің модулінің формуласын (Кулон
заңы)көрсетіңіз.
F=1/4πƐ˳Ɛ *
⃓q1⃓*⃓q2⃓/R2
6. Электр тұрақтысының сан
мәні неге тең? Ж: 8,85*10-12
Кл2/Н*м2
2-топ
1.Шамасы
-1,6*10-19
Кл теріс зарядталған элементар
бөлшек. Ж: Электрон
2. Әр аттас зарядтар қалай
әсерлеседі? Ж:Зарядтар тартылады
3.Тікбұрышты төртбұрыштың
төбелеріне бірдей зарядтар орналастырылған, таңбалары суретте
көрсетілген. Төртбұрыштың ортасына орналастырылған теріс таңбалы
зарядқа әсер ететін кулондық күштің бағытын
көрсетіңіз.
Ж:
+
+
+
- -
4.Бейтарап су тамшысы екі
бөлікке бөлінген .Бірінші тамшының заряды -4q .Екінші тамшының
заряды қандай? Ж: +4q
5. Кулон заңының
тұжырымдамасы. Зарядтардың көбейтіндісіне тура пропорционал және
олардың арақашықтығының квадратына кері
пропорционал.
6. Пропорционалдық
коэффициенттің сан мәні неге тең? Ж:
9*109
Н*м2/Кл2
Қалыптастырушы бағалау
түрі: Өзара бағалау
Үлгіге қарап
бағалайды
Қалыптастырушы бағалау
тәсілі. «От шашу»
Кері байланыс:
ауызша
|