Күні:_______ Сыныбы:_9 «а»,«б»___
І. Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері
ІІ. Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Электролиттік диссоциация тұрғысынан тұздардың химиялық қасиеттерін оқып үйренуді тереңдете түсу.
Дамытушылығы: Тұздардың химиялық қасиеттерін еске түсіре отырып, оқушыларды толық және қысқартылған иондық
теңдеуді жаза білуге және ерігіштік кестені пайдалануға, икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ізденуге, ой-пікірін айтуға тәрбиелеу.
ІІІ. Керекті құралдар: Реактивтер: мырыш түйірі, темір шеге, сынауықтар, ерігіштік кесте, электрондық оқулық, тірек – нұсқа,
кодаскоп. 3.Көрсетілім: Кейбір катиондар мен аниондардың сапалық реакциясын көрсету. H2SO4, Na2SO4, BaCl2, NaOH, CuSO4, AgNO3, NaCl ерітінділері.
ІV. Өткізу әдісі: Сұрақ – жауап, оқулықпен жұмыс.
V. Сабақтың технологиясы: Проблемалық оқыту технологиясы
VІ. Сабақтың түрі: Зерттеу сабағы
VІІ. Сабақтың жүрісі:
І. Кезеңі. Миға шабуыл.
Лезде жауап.
-
Тұздар дегеніміз не, нешеге бөлінеді?
2) Тұздардың қандай қасиетін білесіңдер.
4) Берілген тұздарды жіктеңдер: CuCl2, Ng(OH)Cl, Zn(OH)NO3, Ba(HSO4)2, К3PO4, Fe(HCO3) 3
ІІ. Ақпараттық кезең.
І. Тұздардың химиялық қасиеттері.
1)Ерімтал тұздар белсенді металдармен әрекеттескенде олардың құрамындағы металды (белсенділігіне байланысты) ығыстырады
1-ші тәжірибе:
Сынауыққа мыс сульфатын құйып, оған темір шегені батырыңдар. Не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
2) Ерімтал тұздар өзара әрекеттескенде түзілген өнімдердің бірі тұнбаға түседі.
2-ші тәжірибе: Таза сынауыққа1-2 мл барий хлоридін құйып, оған натрий сульфатын қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
3)Ерімтал тұздар сілтілермен әрекеттескенде жаңа тұз және жаңа қышқыл түзіледі.
3-ші тәжірибе: Таза сынауыққа1-2 мл мыс сульфатын құйып, оған калий гидроксидін қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
4)Тұздар қышқылдармен әрекеттескенде жаңа тұз бен қышқыл түзіледі, алынған қышқыл әлсіз болу керек.
4-ші тәжірибе: Сынауыққа 1-2 мл натрий карбонатын құйып, оған қышқыл қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.т.
Қортынды:
ІІІ Кері байланыс. Бекіту бөлімі:
3.Көрсетілім: Кейбір катиондар мен аниондардың сапалық реакциясын көрсету. Na2SO4, BaCl2, NaOH, CuSO4, AgNO3, NaCl ерітінділері.
1) SO42-, Cl22-, OH-, SO4, NO3- аниондарын қалай анықтауға болады?
2) Na+, Ba2+, Cu2+, Ag+ катиондарына қандай зат реактив болады?
2-44 е/ж И. Нұғыманов 63 бет.
Мына теңдеулердегі көп нүкте орнына тиісті формулаларды қойып, жүруі мүмкін реакциялардың молекулалық, толық және қысқартылған иондық теңдеулерін жазыңдар:
-
NaNO3 + HCl = … + …
-
FeCl3 + Ba(OH)2 = … + BaCl2
-
ZnS + HNO3 = Zn(NO3)2 + …↑
-
CaCO3 + … = CaCl2 + … ↑ + H2O
-
Mg(OH)2 + H2SO4 = … + H2O
-
K3PO4 + H2S = … + …
-
Ba(OH)2 + … = BaSO4 + …
Үйге тапсырма. §9. № B жаттығу 1,2. 50 бет.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері
Күні:_______ Сыныбы:_9 «а»,«б»___
І. Сабақтың тақырыбы: Электролиттік диссоциациялану теориясы тұрғысынан тұз ерітінділерінің химиялық қасиеттері
ІІ. Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Электролиттік диссоциация тұрғысынан тұздардың химиялық қасиеттерін оқып үйренуді тереңдете түсу.
Дамытушылығы: Тұздардың химиялық қасиеттерін еске түсіре отырып, оқушыларды толық және қысқартылған иондық
теңдеуді жаза білуге және ерігіштік кестені пайдалануға, икемділіктерін қалыптастыру.
Тәрбиелілігі: Оқушыларды ізденуге, ой-пікірін айтуға тәрбиелеу.
ІІІ. Керекті құралдар: Реактивтер: мырыш түйірі, темір шеге, сынауықтар, ерігіштік кесте, электрондық оқулық, тірек – нұсқа,
кодаскоп. 3.Көрсетілім: Кейбір катиондар мен аниондардың сапалық реакциясын көрсету. H2SO4, Na2SO4, BaCl2, NaOH, CuSO4, AgNO3, NaCl ерітінділері.
ІV. Өткізу әдісі: Сұрақ – жауап, оқулықпен жұмыс.
V. Сабақтың технологиясы: Проблемалық оқыту технологиясы
VІ. Сабақтың түрі: Зерттеу сабағы
VІІ. Сабақтың жүрісі:
І. Кезеңі. Миға шабуыл.
Лезде жауап.
-
Тұздар дегеніміз не, нешеге бөлінеді?
2) Тұздардың қандай қасиетін білесіңдер.
4) Берілген тұздарды жіктеңдер: CuCl2, Ng(OH)Cl, Zn(OH)NO3, Ba(HSO4)2, К3PO4, Fe(HCO3) 3
ІІ. Ақпараттық кезең.
І. Тұздардың химиялық қасиеттері.
1)Ерімтал тұздар белсенді металдармен әрекеттескенде олардың құрамындағы металды (белсенділігіне байланысты) ығыстырады
1-ші тәжірибе:
Сынауыққа мыс сульфатын құйып, оған темір шегені батырыңдар. Не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
2) Ерімтал тұздар өзара әрекеттескенде түзілген өнімдердің бірі тұнбаға түседі.
2-ші тәжірибе: Таза сынауыққа1-2 мл барий хлоридін құйып, оған натрий сульфатын қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
3)Ерімтал тұздар сілтілермен әрекеттескенде жаңа тұз және жаңа қышқыл түзіледі.
3-ші тәжірибе: Таза сынауыққа1-2 мл мыс сульфатын құйып, оған калий гидроксидін қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.Т.
Қорытынды:
4)Тұздар қышқылдармен әрекеттескенде жаңа тұз бен қышқыл түзіледі, алынған қышқыл әлсіз болу керек.
4-ші тәжірибе: Сынауыққа 1-2 мл натрий карбонатын құйып, оған қышқыл қосыңдар, не байқадыңдар? Реакция теңдеуін жазыңдар.
Р.т.
Қортынды:
ІІІ Кері байланыс. Бекіту бөлімі:
3.Көрсетілім: Кейбір катиондар мен аниондардың сапалық реакциясын көрсету. Na2SO4, BaCl2, NaOH, CuSO4, AgNO3, NaCl ерітінділері.
1) SO42-, Cl22-, OH-, SO4, NO3- аниондарын қалай анықтауға болады?
2) Na+, Ba2+, Cu2+, Ag+ катиондарына қандай зат реактив болады?
2-44 е/ж И. Нұғыманов 63 бет.
Мына теңдеулердегі көп нүкте орнына тиісті формулаларды қойып, жүруі мүмкін реакциялардың молекулалық, толық және қысқартылған иондық теңдеулерін жазыңдар:
-
NaNO3 + HCl = … + …
-
FeCl3 + Ba(OH)2 = … + BaCl2
-
ZnS + HNO3 = Zn(NO3)2 + …↑
-
CaCO3 + … = CaCl2 + … ↑ + H2O
-
Mg(OH)2 + H2SO4 = … + H2O
-
K3PO4 + H2S = … + …
-
Ba(OH)2 + … = BaSO4 + …
Үйге тапсырма. §9. № B жаттығу 1,2. 50 бет.
шағым қалдыра аласыз













