Long term plan
unit:
Ұзақ мерзімді
жоспарлау бөлімі:
Chapter №2 Spreadsheets
Глава №2 Электрондық
кесте
|
School:
Мектеп:
Қарасу орта мектебі
|
Teacher name:
Мұғалімнің
аты-жөні: Қуанышбаева
М.С
|
Date,Мерзімі: 13.11.2019
|
Grade,
сынып
: 8
«а»
|
Number
present, сабақ №10
|
Themeofthelesson: Creating your
spreadsheets
Сабақтың
тақырыбы: Электрондық кестені
жасау
|
Lesson objectives:
Сабақ
мақсаттары:
|
1.All learners will be able
to:
-
Ways to make the table, name table
elements;
Барлық
оқушылар:
Ексел бағдарламасында
кесте құру жолдарын біледі, кесте элементтерін
атайды
2.Most learners will be able
to:
Eatures of the
spreadsheet,
the main commands of
the program.
Оқушылардың
көбісі:
Электрондық кестенің
ерекшеліктерін, бағдарламаның негізгі командаларын
ажыратады.
3.Some learners will be able
to:
Runs Excel program,
creates a worksheet, saves, adds and removes
items
Кейбір
оқушылар:
Exsel
кестелік процессорды іске қосуды, жұмыс кітабын құруды, сақтауды,
элементтерді қосу және жоюды орындайды
|
Бағалау
критерийлері
Assessment
criteria
|
-Ексел бағдарламасында
кесте құруды жолдары мен кесте элементтерін үш тілде
атайды.
-Excel бағдарламасы мен
Word бағдарламасының кесте құру жолдарын
салыстырады.
-Кесте құрады және оны
редакциялайды.
|
Key words and
phrases:
Негізгі сөздер мен
тіркестер:
|
Cell, spreadsheet,
Column, row, table, worksheet
Ұящық,
электрондық кесте, баған, жол, кесте, жұмыс беті
|
Points for
discussion:
Талқылауға арналған тармақтар:
|
What is a
spreadsheet?
Электрондық кесте дегеніміз не?
|
Terminology
Терминология
|
Digital –
сандық-цифровой
To
organize-ұйымдастыру-организовать
Papyrus-папирус-папирус
|
Set-
жиынтық-комплект
Questionnaire-сауалнама-анкета
Multiple-бірнеше-множественный
|
Interdisciplinary
contacts:
Пән аралық байланыстар:
|
Russian, English, Mathematics,
Physics
Орыс
тілі,Ағылшын тілі, математика, физика
|
Previous
learning:
Алдыңғы
оқу:
|
Электрондық кестелер
(Spreadsheets)
|
PlanЖоспар
|
Time
Уақыты
|
Planned
activities
Жоспарланған
жаттығулар
|
Resources
Ресурстар
|
Beginning(Басы)
2
min
Checking
homework
Үй тапсырмаларын
тексеру
3
min
Eliciting
Бағыттаушы
сұрақ
1
min
|
Оқушылармен сәлемдесу,
сабаққа дайындықтарын тексеру, сабаққа назарларын
аудару .
Үй тапсырмасы
. www.kahoot.it
Жаңа тақырыпты QR-кодты
оқу арқылы анықтау.
|
Examination
|
Middle(Ортасы)
Maintext
(Жаңа тақырып
мазмұны)
10
мин
Practice
Тәжірибе
5 мин
4 мин
10
min
|
Жаңа тақырып бойынша
бейне жазба көрсетіледі.
Бейнежазба бойынша
қойылатын сұрақтар
-
Кестенің қандай
элементтері бар.
Name table
elements.
(Columns, rows,
cell)
-
Кестедегі мәліметтердің
ортақ мәнін(СРЗНАЧ) қалай табамыз?
https://bilimland.kz/kk/courses/informatika-kk/8-synyp/lesson/ehlektrondyq-keste-turaly-negizgi-tusinik
Keep in mind! Есіңізде
болсын!
Terminology
to customize - баптау -
настроить
to-do list -
орындалатын жұмыстар тізімі - список дел
field - алаң -
поле
below - төменде -
ниже
to resize - өлшемін
өзгерту - изменить размер
edge - шеті -
край
to apply - қолдану -
применять
to combine - біріктіру
- объединить
area - аудан -
область
to break - бөлу -
разделить
to scroll - айналдыру -
прокручивать
immediate - тез арада –
немедленный
ҚБ: Жетондар
арқылы
Task.1
(Т)Тапсырма.Ексел
бағдарламасы бойынша мәтін беріледі. Мәтінді оқып,термин сөздерді
тауып қазақша, орысша және ағылшын тілінде
атайды.
Әдіс:
«Мозайка»
1st
group.
2nd
group.
3rd
group.
Дескриптор: Мәтінді
мазмұндайды,термин сөздерді тауып, үш тілде
айтады.
ҚБ: Топ аралық
бағалау
Task.2
(ЖЖ)Тапсырма. Excel
бағдарламасы мен Word бағдарламасының кесте құру жолдарын
салыстыр.
Әдіс. Венн диаграммасы
(салыстыру).Venn diagram(compare).
Дескриптор: Кесте
құру жолдарының айырмашылығын және ұқсастығын
табады
ҚБ: Ауызша
бағалау(Excelent, very good,
try harder, I am proud of you)
Task
3.
Тапсырма.
Жұмыс кітабын
құрып,оны
өңде.
-
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Төмендегі кестені үлгідегідей
орындаңыз және СРЗНАЧ формуласын қолданып орта баллды
есептеңіз.
|
1.Барлық мәтін үшін
TimesNewRoman қарпін, 12 пт
өлшемі
2.Бестік баға жазылған
ұяшықтарға УЗОРдан көлбеу сызық, төрттік үшін нүктелік
кескін
3.Туралауды, бояуды
үлгідегідей жасаңыз.
|
|
Presetation1
video
Group
work
A4 sheets, markers,
appraisals
Interactive
board
Pair
work
|
End
Formation of
competence
5 мин
Соңы
Құзырлылық
қалыптастыру
Бекіту
|
Бәйге. Тест
жұмысы
LearningApps.org
|
Pair
work
|
Reflexes (2 min)
Кері байланыс
|
Түртіп алу әдісі арқылы
кері байланыс алу
V Білемін
|
|
+ білемін
|
? сұрақ
|
|
|
|
|
|
Evalution
(1
min)
Бағалау
1
мин)
|
Бағалау, үй тапсырмасын
беру
|
Additional
information
Келесі
оқу
|
Encoding of digital
information.
Сандық ақпаратты
кодтау.
|